Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arturo
Dyskutant
Dołączył: 14 Kwi 2007 Posty: 68 Skąd jesteś (miejscowość/region): Będzin Posiadane auto: Fiat $tilo 1,4 16V 3d 2004
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Pon 23 Kwi 2007, 16:55 Temat postu: instalacja tartarini |
|
|
Witam, polecacie instalacje tartarini? IIgeneracji za 2400zł.. Jest gdzies taniej? |
|
Powrót do góry |
|
|
pyzdra777
Dyskutant
Dołączył: 26 Wrz 2007 Posty: 68 Skąd jesteś (miejscowość/region): sosnowiec Posiadane auto: Fiat Siena 1,6 16v 99, Fiat Marea 1,6 16v 99
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 29 Wrz 2007, 21:15 Temat postu: |
|
|
Tartarini jedna z najlepszych instalacji na rynku.Miałem taką instalacje i przechulała ponad 120000 bez naprawy |
|
Powrót do góry |
|
|
bolo
Stały Bywalec
Dołączył: 20 Sie 2007 Posty: 116 Skąd jesteś (miejscowość/region): Zakopane Posiadane auto: C4 Picasso 2014
Piwa: 1/4
|
Wysłany: Sob 17 Lis 2007, 07:04 Temat postu: Tartarini |
|
|
Miałem w Sienie taką instalację. Były z nią kłopoty. Reduktor szybko padł. Potem na wolnych obrotach wariacje.
Teraz kupiłem Stilo i jak na złość mam też Tartarinii III generacji, Gaśnie na wolnych obrotach i/lub przy ruszaniu. Koszmar ile ja już kasy na to wydałem. Odradzam _________________ bolo |
|
Powrót do góry |
|
|
adam-as Moderator
Junior admin
Dołączył: 02 Cze 2007 Posty: 951 Skąd jesteś (miejscowość/region): Dolnośląskie :-) Posiadane auto: OMEGA B Kombi 2.0 16V + LPG STAG300 ___J.ADMINISTRATOR___
Piwa: 6/0
|
Wysłany: Sro 16 Sty 2008, 21:20 Temat postu: |
|
|
Ta instalacja jest seryjnie pakowana do Fiatów przez Fiata
Fajnie się czyta opinie dwóch moich poprzedników hehe.
Dużo zależy nie tylko od części, ale śmiałbym powiedzieć że większość zależy od sposobu montażu inst. gazowej.
Jeżeli źle Ci to zrobią, to będziesz miał kłopoty nawet z najbardziej wypasioną instalacją na tytanowych wtryskach... |
|
Powrót do góry |
|
|
joeqtno
Dyskutant
Dołączył: 23 Lis 2007 Posty: 86 Skąd jesteś (miejscowość/region): Kutno Posiadane auto: Laguna III 2.0 dCi, Clio III 1.2+LPG
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Czw 17 Sty 2008, 15:19 Temat postu: |
|
|
Mam taką w Stilonie 1,6.Śmigam na niej od 3 lat ponad 60 tys.Jedyna naprawa mechaniczna to wymiana filtra gazu za ok.8 zł jakieś 1,5 roku temu.Oprócz tego bez większych uwag.Raz czy dwa musiałem przeprowadzić kalibrację no ale to podobno normalne.Nieraz pojawia sie komunikat,że jest awaria systemu zasilania,ale jak mi powiedzieli w ASO dzieje sie tak bo sonda Lambda nie rozpoznaje gazu jako prawidłowego paliwa i dlatego pojawia się taki komunikat.A podstawą jest dobry,czysty gaz.Raz wlałem syf i momentalnie zatkane wtryskiwacze.Instalację oceniam na 4. |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Czw 17 Sty 2008, 15:19 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
adam-as Moderator
Junior admin
Dołączył: 02 Cze 2007 Posty: 951 Skąd jesteś (miejscowość/region): Dolnośląskie :-) Posiadane auto: OMEGA B Kombi 2.0 16V + LPG STAG300 ___J.ADMINISTRATOR___
Piwa: 6/0
|
Wysłany: Czw 24 Sty 2008, 10:27 Temat postu: |
|
|
A gdzie wlałeś ten syf? To jakaś znana/markowa stacja? Gdzie byś polecał tankować? |
|
Powrót do góry |
|
|
ostapowicz
Debiutant
Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 11
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 24 Sty 2008, 11:01 Temat postu: |
|
|
A co zrobić gdy pojawi sie komunikat o awarii systemu zasilania gdy jest to spowodowane np. kiepskim gazem.
Do kalibracji, wyjeździć gaz i zatankować na innej stacji, zresetować komputer i jeździć na paliwie do czasu wizyty w warsztacie. |
|
Powrót do góry |
|
|
joeqtno
Dyskutant
Dołączył: 23 Lis 2007 Posty: 86 Skąd jesteś (miejscowość/region): Kutno Posiadane auto: Laguna III 2.0 dCi, Clio III 1.2+LPG
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Pią 25 Sty 2008, 11:46 Temat postu: |
|
|
adam-as napisał: | A gdzie wlałeś ten syf? To jakaś znana/markowa stacja? Gdzie byś polecał tankować? |
Na stacji o nazwie "Saga-Gaz" i oni mają chyba sporo tych stacji w Polsce..Odradzam!!! Teraz tankuję tylko na Shellu,BP i jednej takiej prywatnej stacyjce,która wygrała przetarg na paliwo dla psiarni w Kutnie i faktycznie tam gaz jest najlepszy. |
|
Powrót do góry |
|
|
Jacek W;
Czytelnik
Dołączył: 02 Kwi 2008 Posty: 2
Posiadane auto: Fiat Uno 1.0Fire
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 02 Kwi 2008, 22:04 Temat postu: |
|
|
Ja też mam instalację Tartarini x generacji:) Zakładali mi w Autexie (autoryzowany sprzedawca Fiata) w Bydgoszczy (wszyscy instalatorzy twierdzą, że niezbyt fachowo - źle poprowadzone przewody), gdyż nie chciałem stracić gwarancji (błąd). Przejechałem na niej 100 tysięcy i najwyższy czas, aby wymienić parownik:) Teraz dosyć dużo pali gazu 9-10 litrów/100; na początku palił ok. 7.5 litra. Z instalacją nigdy nic się praktycznie nie działo - tylko często trzeba wymieniać świece, bo silnik strzela... Trudno jest mi na nią narzekać, a jeszcze trudniej znaleźć rzetelny serwis... |
|
Powrót do góry |
|
|
mancin
Auto Maniak
Dołączył: 17 Kwi 2008 Posty: 525 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław Posiadane auto: Zaporożec 968A
Piwa: 26/4
|
Wysłany: Pią 18 Kwi 2008, 14:00 Temat postu: |
|
|
Dorzucę swoje 3 grosze.
Posiadam Albeę 1.2 , rocznik 2003, instalacja tartarini. Montowane to było w ASO- żeby nie tracić gwarancji (błąd, zgadzam się) Sama instalacja pracuje ok, nie miałem z nią problemów, natomiast jeśli chodzi o jakość montażu - tragedia. Czujnik temperatury tak zamocowany,ze kruszył się 3 krotnie - dopiero jak sobie sam zamontowałem to przestał być problemem (na szczęście czujnik to tylko 10 zł) Panowie "mechanicy" nie potrafią wyregulować tej instalki - odwiedzałem warsztat niemal co tydzień (brak wolnych obrotów, strzały, ) (jeden z nich nie wiedział co to jest uboga a co to bogata mieszanka)Po którejś tam wizycie w..m się i zorganizowałem sobie soft i ustawiam sam. Skończyły sie problemy i wszystko działa.Jedyna wpadka to ...tankowanie na stacji auchan - padły wtryski czy coś takiego i silnik był coraz słabszy aż w końcu przestał działać na gazie. Na szczęście wymieniono mi to w ramach gwarancji . W chwili obecnej samochód ma 80tys,spalanie ok 9litrów (czasem mniej, czasem więcej - zależy jak jagę, a nogę mam ciężką.)
Odradzam więc pewnego dilera fiata na robotniczej we Wrocławiu , mam same złe wspomnienia w związku z kontaktami z tym warsztatem. |
|
Powrót do góry |
|
|
pawelw
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 17 Lut 2008 Posty: 388
Posiadane auto: Brava Steel 1,6 2001, gaz Tartarini Sekwencja
Piwa: 10/1
|
Wysłany: Pią 18 Kwi 2008, 16:54 Temat postu: |
|
|
instalacja tartarini sekwencyjna zero problemów. Przejechane na gazie ponad 100.000km. |
|
Powrót do góry |
|
|
marwooj
Dyskutant
Dołączył: 29 Lut 2008 Posty: 63 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław/Oława Posiadane auto: Fiat, Panda, 1.1, 2003; Honda Jazz,1.4,2005
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Wto 05 Sty 2010, 08:50 Temat postu: |
|
|
mancin napisał: | Po którejś tam wizycie w..m się i zorganizowałem sobie soft i ustawiam sam. Skończyły sie problemy i wszystko działa. |
Na czym polega organizowanie softu bo też by tego dokonał? |
|
Powrót do góry |
|
|
pablo7602
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 251 Skąd jesteś (miejscowość/region): Kraków - Azory Posiadane auto: Fiat Brava 1,6 16V + LPG
Piwa: 3/2
|
Wysłany: Nie 13 Mar 2011, 16:16 Temat postu: |
|
|
Miałem 3 generacji i jest do bani. Wysiadł jeden z silniczków krokowych i nie było szans dostania.
Poza tym nikt prawie nie miał do tego wtyczki a ponoć Fiat chce zapomnieć o tej 3 generacji. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
nadamus Moderator
Auto Maniak
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1887 Skąd jesteś (miejscowość/region): białystok Posiadane auto: chevrolet aveo T255 i hultaj atos
Piwa: 137/4
|
Wysłany: Nie 28 Sie 2011, 08:41 Temat postu: |
|
|
sama instalacja nie jest zła- gorzej z serwiesem. sam miałem instalacje II generacji tartarini w fiacie punto- tragedia. przez 2 miesiace po montazu byłem częstym gosciem w aso (tam montowałem- moj bląd) aby ją wyregulować. samochód gasł mi na wolnych obrotach, po puszczeniu gazu, po pierwszysm przezuceniu na gaz itp. niestety- w mojej okolicy były tylko dwie stacje tkóre montowały te instalacje zaden inny serwis gazowy nie chciał tego wyregulować (inne wtyczki) a kazdy mówił że to wina ustawień dopiero przy okazji wizyty w stolicy pojechałem do serwisu fabrycznego tartarini- tam po podłączeniu pod komputer padły słowa: ta instalacja jest w ogóle niewyregulowana, kto to panu montował". po korekcie- wszystkie bolączki samochodu odeszły w niepamięć. auto śmigało aż miło na gazie trzeba jednak przyznać że tartarini mają słabe parowniki- mój wysiadł po 70kkm. tak więc trzeba znalaść dobry serwis a potem montować instalacje _________________ Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone- jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione! Nie udzielam rad telefonicznie. |
|
Powrót do góry |
|
|
michal476
Stały Bywalec
Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 193 Skąd jesteś (miejscowość/region): polska Posiadane auto: 308 hdi 1.6
Piwa: 3/0
|
Wysłany: Nie 28 Sie 2011, 16:31 Temat postu: |
|
|
To jeżeli macie Tartarini II gen i szwankuje wam wymiencie sobie cała centralke na Bingo czy cos innego i wtedy nie bedzie problemu z serwisem. Ja sie pytałem u gaziarzy to do 500 zł ( bo butla reduktor itp wszytsko zzostaje) i wtedy po problemie z serwisem. Jak moje bedzie siadac to własnie tak zrobie, lepiej wydac 500 zl niz montowac nowa |
|
Powrót do góry |
|
|
|