Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciechu89
Debiutant
Dołączył: 21 Paź 2009 Posty: 26 Skąd jesteś (miejscowość/region): mazowieckie Posiadane auto: Fiat Brava 1.6 16v
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Czw 21 Cze 2012, 18:20 Temat postu: LPG II gen. po dłuższej jeździe świruje |
|
|
Rakieta śmiga na benzynie i na gazie tak na pięć minus. Instalacja 2 generacji, parownik brc 70kw, krokowy ze śrubą, centralka just.
Zimny, trochę ciepły, ciepły, gorący, wentylator - jest ok
Ale po jakichś 50-60 km lub 40min ciągłej jazdy po zwolnieniu, hamowaniu silnikiem i dodaniu gazu by pomknąć w siną dal silnik się dławi i po paru sekundach zaczyna ciągnąć normalnie.
Kolejne hamowanie to samo.
Przy dojeździe do świateł, jak postoję chwile, ciężko jest potem ruszyć. Trzeba przycisnąć kilka razy pedał, żeby zaciągnął jakby gazu z butli , odmulił się bo inaczej buuuuuuu pyr pyr pyr.
Jest to od niedawna i tylko po dłuższej trasie, ew konkretnym rozgrzaniu wszystkiego pod maską.
Proszę o jakieś pomysły !
Coś się kończy, i wychodzi pod temperaturą ? |
|
Powrót do góry |
|
|
TAIF
Junior admin
Dołączył: 17 Kwi 2008 Posty: 6434 Skąd jesteś (miejscowość/region): PolskaPółnocnaTcz. Posiadane auto: CORSA C 1.2/A170 W168 1.7 Diesel/ YAMAHA 1.2 i 1.7 Honda ST1300
Piwa: 147/249
|
Wysłany: Czw 21 Cze 2012, 18:44 Temat postu: |
|
|
Nie mam pojecia, co ów problem ma wspólnego z dzialem Nadwozie ? _________________ Regulamin forum dyskusyjnego.
Tako rzecze Zaratustra:
W piwie siła, w winie mądrość a w wodzie zarazki. |
|
Powrót do góry |
|
|
free10
Auto Maniak
Dołączył: 17 Mar 2009 Posty: 607 Skąd jesteś (miejscowość/region): Mysłowice Posiadane auto: Daewoo tico 97r/było cc900 i uno
Piwa: 57/8
|
Wysłany: Pią 22 Cze 2012, 07:32 Temat postu: |
|
|
jechać na regulację gazu z wymianą filtrów. _________________ POSTAW PIWO ZA POMOC!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
ciechu89
Debiutant
Dołączył: 21 Paź 2009 Posty: 26 Skąd jesteś (miejscowość/region): mazowieckie Posiadane auto: Fiat Brava 1.6 16v
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Pią 22 Cze 2012, 09:04 Temat postu: |
|
|
Silniczek krokowy wieczorem wyczyściłem, oba, przepustnice też. Syfu było konkretnie.
Ale niestety jest to samo.
Filtra gazu nie mam.
Co mam regulować jak chodzi elegancko, tylko tak jak już pisałem po dłuższej jeździe jest problem.
Jak się jedzie to się jedzie, najgorzej się na chwile zatrzymać albo zwalniać silnikiem. |
|
Powrót do góry |
|
|
ciechu89
Debiutant
Dołączył: 21 Paź 2009 Posty: 26 Skąd jesteś (miejscowość/region): mazowieckie Posiadane auto: Fiat Brava 1.6 16v
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Pią 22 Cze 2012, 18:04 Temat postu: |
|
|
Nic panowie nie wymyślicie ciekawego ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Pią 22 Cze 2012, 18:04 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
mancin
Auto Maniak
Dołączył: 17 Kwi 2008 Posty: 525 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław Posiadane auto: Zaporożec 968A
Piwa: 26/4
|
Wysłany: Pią 22 Cze 2012, 22:56 Temat postu: |
|
|
Założyc filtr gazu ,
Parownik bez filtra jest pewnie zasyfiony-regeneracja
W elektronice wyłączyc opcję cut-off jesli włączona |
|
Powrót do góry |
|
|
michal476
Stały Bywalec
Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 193 Skąd jesteś (miejscowość/region): polska Posiadane auto: 308 hdi 1.6
Piwa: 3/0
|
Wysłany: Pon 09 Lip 2012, 11:11 Temat postu: |
|
|
A po co kolega ma krokowy ze sruba??? po to jest krokowy zeby sterował dawka !?? (pozdrawiamy udanego gaziarza) Jedz do normlanego gaziarza niewyrzuci srube, ustaw instalacje i wymien filtry powinno byc git. A inna opcja to taka ze krokowy masz dla szpanu gaziarz odpial ci sonde i wstawił srube zeby sie nie orobic z ustawieniami dosc czesto sie to spotyka |
|
Powrót do góry |
|
|
|