Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remik
Debiutant
Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 28 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wielkopolska Posiadane auto: Opel Vectra C 1.8 Kombi
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 11 Paź 2011, 20:10 Temat postu: Falujące obroty na gazie X16SZR |
|
|
Witam. Co jest powodem falujących obrotów na zwykłej instalacji gazowej w vectrze 1.6 8V. Na paliwie jest wszystko ok. Gdy silnik jest zimny auto na gazie zachowuje się dobrze ale gdy jest temperatura 90 C to na postoju lub gdy wyżuce bieg obroty wskakują na 2000 a po czasie spadają do 900 i jest ok. Cewka wymieniona, czujnik cieczy oraz kable, świece,silnik krokowy, oraz regulacja u gazownika też nic nie dała. Instalacje mam już dwa lata i teraz zaczeły się robić takie problemy. Proszę o jakieś porady co robić!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
nadamus Moderator
Auto Maniak
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1887 Skąd jesteś (miejscowość/region): białystok Posiadane auto: chevrolet aveo T255 i hultaj atos
Piwa: 137/4
|
Wysłany: Wto 11 Paź 2011, 21:29 Temat postu: |
|
|
sprawdz parownik- chyba dobiega konca _________________ Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone- jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione! Nie udzielam rad telefonicznie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Remik
Debiutant
Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 28 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wielkopolska Posiadane auto: Opel Vectra C 1.8 Kombi
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 12 Paź 2011, 08:09 Temat postu: |
|
|
Ok czyli ta duża puszka co zamienia gaz z płynnego w lotny ale co tam w środku jest. Czy od razu kupić nowy i jaki koszt parownika? |
|
Powrót do góry |
|
|
nadamus Moderator
Auto Maniak
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1887 Skąd jesteś (miejscowość/region): białystok Posiadane auto: chevrolet aveo T255 i hultaj atos
Piwa: 137/4
|
Wysłany: Nie 16 Paź 2011, 18:13 Temat postu: |
|
|
tak to ta duza puszka w srodku jest gumowa membrana i kilka uszczelek jezeli troche znasz sie na mechanice wymienisz ja sam (przy okazji umyjesz od srodka) - koszt wyniesie ok 60-70 zl (+ ustawienie - tez ok 50-60zl) jesli sie nie znasz to nie polecam- mozesz wiecej napsuc niz naprawic a do mechanika nie warto isc - za renegeracje biora ok 200-250zl a za ta cene kupisz juz nowy parownik ale bedziesz mial juz z ustawieniem _________________ Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone- jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione! Nie udzielam rad telefonicznie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Remik
Debiutant
Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 28 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wielkopolska Posiadane auto: Opel Vectra C 1.8 Kombi
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 16 Paź 2011, 19:42 Temat postu: |
|
|
A więc byłem u gazownika i okazało się że jest zepsuty czujnik ciśnienia powietrza. Zdioł mi wąż łączący puszkę powietrza z kolektorem wylotowym i pomogło. Zobaczymy co będzie dalej jak by co to napiszę.
Dziękuje za zainteresowanie moim tematem.
Pozdro |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Nie 16 Paź 2011, 19:42 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|