Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robol2010
Dyskutant
Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 76 Skąd jesteś (miejscowość/region): Kraków Posiadane auto: Renault Twingo , 1.2 1996r
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 08 Kwi 2011, 13:16 Temat postu: Thalia + LPG sekwancja problem |
|
|
Witam. Od lat mam instalacje lpg w mojej thali.
Na benzynie auto zawsze jeździ tak jak powinno. Na lpg jest problem ponieważ raz auto jeździ bardzo dobrze ( tylko troszeczkę słabsza jest niż na benzynie) a czasem dochodzi do 4 tys rpm i jesli pedał gazu jest w 100% wciśnięty to szybciej nie pojedzie tylko tak jakby nie było paliwa się zachowuje ( zalewa czy cos) a przy np 60% wciśnięcia pedału auto powoli się kręci do końca skali.
Co to może być? Od czego zacząć? Jest to strasznie denerwujące ze względu że ten silnik dopiero zaczyna żyć od 4 tys rpm. |
|
Powrót do góry |
|
|
Bogdan61
Auto Maniak
Dołączył: 05 Kwi 2011 Posty: 691 Skąd jesteś (miejscowość/region): Katowice Posiadane auto: Renault Thalia I ph3 1,5dCi 2005r, Fiat Punto II 1,2 60KM 2000r..
Piwa: 34/15
|
Wysłany: Pią 08 Kwi 2011, 21:28 Temat postu: |
|
|
Opisane objawy wskazują na: albo zatkane filtry LPG fazy lotnej lub ciekłej, albo na zużyty reduktor, który nie dostarcza odpowiedniej ilości gazu (i wtedy przy małym obciążeniu silnik pracuje dobrze, przy dużym – brakuje mu mocy). |
|
Powrót do góry |
|
|
robol2010
Dyskutant
Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 76 Skąd jesteś (miejscowość/region): Kraków Posiadane auto: Renault Twingo , 1.2 1996r
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 08 Kwi 2011, 23:02 Temat postu: |
|
|
Filtr LPG był czyszczony/wymieniany jakieś ok.30tys km temu.. Ostatnio dzwoniłem tam gdzie była zakładana instalacja i Pan powiedział że już nie ma jakiś tam uszczelek które są potrzebne do wymiany/czyszczenia filtra i jak to rozbierze to może będzie trzeba wydać ok 1000 na pol nowej instalacji. |
|
Powrót do góry |
|
|
archive_18
Auto Maniak
Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 15058
Piwa: 1623/642
|
Wysłany: Sob 09 Kwi 2011, 20:38 Temat postu: |
|
|
Dobrych masz fachowców.
Cała inastalacja do przodu kosztuje 700pln. _________________ Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
skee
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 252 Skąd jesteś (miejscowość/region): Silesia Posiadane auto: Vel Satis 3.5 Initiale Paris 2005
Piwa: 5/11
|
Wysłany: Sob 09 Kwi 2011, 23:24 Temat postu: |
|
|
Michał zależy do jakiego auta
robol2010 jedź z tym do jakiegoś sensownego gazownika, niech sprawdzą reduktor i wymienią filtry, są dwa a koszt jednego to 10 - 15pln. |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Sob 09 Kwi 2011, 23:24 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
archive_18
Auto Maniak
Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 15058
Piwa: 1623/642
|
Wysłany: Sob 09 Kwi 2011, 23:54 Temat postu: |
|
|
Sekwencja Stag-4 lub Stag 300 obsługuje 80% aut do których da się tylko zamontowac instalację. _________________ Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
Bogdan61
Auto Maniak
Dołączył: 05 Kwi 2011 Posty: 691 Skąd jesteś (miejscowość/region): Katowice Posiadane auto: Renault Thalia I ph3 1,5dCi 2005r, Fiat Punto II 1,2 60KM 2000r..
Piwa: 34/15
|
Wysłany: Nie 10 Kwi 2011, 03:54 Temat postu: |
|
|
robol2010 napisał: | Filtr LPG był czyszczony/wymieniany jakieś ok.30tys km temu |
Powinien być wymieniany co 10 tys. km. |
|
Powrót do góry |
|
|
skee
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 252 Skąd jesteś (miejscowość/region): Silesia Posiadane auto: Vel Satis 3.5 Initiale Paris 2005
Piwa: 5/11
|
Wysłany: Nie 10 Kwi 2011, 11:04 Temat postu: |
|
|
michal72 napisał: | Sekwencja Stag-4 lub Stag 300 obsługuje 80% aut do których da się tylko zamontowac instalację. |
Ale to sam komputer sterujacy, zapewniam Cie ze u mnie graty "z przodu", oparte na Stagu 300plus wlasnie, sa warte duzo wiecej |
|
Powrót do góry |
|
|
|