Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ewmarko
Czytelnik
Dołączył: 26 Kwi 2011 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość/region): OPOLE-BRZEG Posiadane auto: FIAT PALIO
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 26 Kwi 2011, 14:40 Temat postu: Problemy z instalacją Tartarini, parownik Lovato |
|
|
Problemy z instalacją Tartarini, parownik Lovato:
1/ po przyspieszeniu, silnik pozostaje na wysokich obrotach (szczególnie słychać na rozgrzanym silniku) , po ~ 15 s obroty spadają
2/po przejechaniu ~40 km ciągłej jazdy na gazie, silnik traci moc ( muszę przełączyć na benzynę aby jechać)
3/podczas przyśpieszania wypadają zapłony
Co zrobiłem (bez rezultatów):
*wymieniłem filtr oraz membranę
*wymieniłem silnik krokowy w przepustnicy
*sprawdziłem silnik krokowy od gazu jest ok.
*wymieniłem świece oraz przewody
*ustawiłem spaliny na analizatorze (wynik nie jest stabilny)
W/w problemy nie występują na benzynie.
Auto fiat palio z 2003 r, 1,2 ccm, 8V
Bardzo proszę o pomoc
Serdecznie pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
mancin
Auto Maniak
Dołączył: 17 Kwi 2008 Posty: 525 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław Posiadane auto: Zaporożec 968A
Piwa: 26/4
|
Wysłany: Wto 26 Kwi 2011, 15:10 Temat postu: |
|
|
Czy to jest system ETAGAS?
Jak sprawdziłeś,że silnik krokowy jest ok? w Tartarini etagas , które fiat namietnie pchał w samochody na początku lat 2000 były dwa krokowce .
Przede wszystkim trzeba sprawdzić czy parownik daje odpowiednie ciśnienie - to tylko u gazownika.
Dalej mozesz działać sam - może warto mapę ustawić od nowa, najlepiej na automacie a potem korygować sobie doświadczalnie . Sprawdź co da wyłączenie opcji cut-off i popróbuj różne emulacje sondy lambda |
|
Powrót do góry |
|
|
SylWo28
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 13 Lis 2009 Posty: 294 Skąd jesteś (miejscowość/region): Łódź Posiadane auto: Palio 2 Weekend 1.2 8V + LPG
Piwa: 20/7
|
Wysłany: Wto 03 Maj 2011, 22:37 Temat postu: |
|
|
Przyłaczam się do pytania, jaki komputer do gazu.
wstępnie odpowiem, że na punkt nr.1 pomocne będzie odpowiednie ustawienie funkcji cut-off. Punkt nr.2 : być może zamarza parownik - jak z poziomem płynu chłodniczego ? Sprawdzic położenie parownika - powinien być zamocowany poniżej poziomu zbiorniczka wyrównawczego. _________________ Beer or not to beer |
|
Powrót do góry |
|
|
|