Problemy z instalacją Tartarini, parownik Lovato

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - II generacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ewmarko

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość/region): OPOLE-BRZEG
Posiadane auto: FIAT PALIO
Piwa: 0/0
PostWysłany: Wto 26 Kwi 2011, 14:40    Temat postu: Problemy z instalacją Tartarini, parownik Lovato Odpowiedz z cytatem

Problemy z instalacją Tartarini, parownik Lovato:

1/ po przyspieszeniu, silnik pozostaje na wysokich obrotach (szczególnie słychać na rozgrzanym silniku) , po ~ 15 s obroty spadają
2/po przejechaniu ~40 km ciągłej jazdy na gazie, silnik traci moc ( muszę przełączyć na benzynę aby jechać)
3/podczas przyśpieszania wypadają zapłony

Co zrobiłem (bez rezultatów):
*wymieniłem filtr oraz membranę
*wymieniłem silnik krokowy w przepustnicy
*sprawdziłem silnik krokowy od gazu jest ok.
*wymieniłem świece oraz przewody
*ustawiłem spaliny na analizatorze (wynik nie jest stabilny)

W/w problemy nie występują na benzynie.
Auto fiat palio z 2003 r, 1,2 ccm, 8V
Bardzo proszę o pomoc
Serdecznie pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mancin

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 525
Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław
Posiadane auto: Zaporożec 968A
Piwa: 26/4
PostWysłany: Wto 26 Kwi 2011, 15:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy to jest system ETAGAS?
Jak sprawdziłeś,że silnik krokowy jest ok? w Tartarini etagas , które fiat namietnie pchał w samochody na początku lat 2000 były dwa krokowce .
Przede wszystkim trzeba sprawdzić czy parownik daje odpowiednie ciśnienie - to tylko u gazownika.
Dalej mozesz działać sam - może warto mapę ustawić od nowa, najlepiej na automacie a potem korygować sobie doświadczalnie . Sprawdź co da wyłączenie opcji cut-off i popróbuj różne emulacje sondy lambda
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
SylWo28

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 294
Skąd jesteś (miejscowość/region): Łódź
Posiadane auto: Palio 2 Weekend 1.2 8V + LPG
Piwa: 20/7
PostWysłany: Wto 03 Maj 2011, 22:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przyłaczam się do pytania, jaki komputer do gazu.

wstępnie odpowiem, że na punkt nr.1 pomocne będzie odpowiednie ustawienie funkcji cut-off. Punkt nr.2 : być może zamarza parownik - jak z poziomem płynu chłodniczego ? Sprawdzic położenie parownika - powinien być zamocowany poniżej poziomu zbiorniczka wyrównawczego.
_________________
Beer or not to beer Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - II generacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group