Thalia + LPG sekwancja problem

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - II generacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robol2010

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 76
Skąd jesteś (miejscowość/region): Kraków
Posiadane auto: Renault Twingo , 1.2 1996r
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pią 08 Kwi 2011, 13:16    Temat postu: Thalia + LPG sekwancja problem Odpowiedz z cytatem

Witam. Od lat mam instalacje lpg w mojej thali.
Na benzynie auto zawsze jeździ tak jak powinno. Na lpg jest problem ponieważ raz auto jeździ bardzo dobrze ( tylko troszeczkę słabsza jest niż na benzynie) a czasem dochodzi do 4 tys rpm i jesli pedał gazu jest w 100% wciśnięty to szybciej nie pojedzie tylko tak jakby nie było paliwa się zachowuje ( zalewa czy cos) a przy np 60% wciśnięcia pedału auto powoli się kręci do końca skali.
Co to może być? Od czego zacząć? Jest to strasznie denerwujące ze względu że ten silnik dopiero zaczyna żyć od 4 tys rpm.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Bogdan61

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 691
Skąd jesteś (miejscowość/region): Katowice
Posiadane auto: Renault Thalia I ph3 1,5dCi 2005r, Fiat Punto II 1,2 60KM 2000r..
Piwa: 34/15
PostWysłany: Pią 08 Kwi 2011, 21:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Opisane objawy wskazują na: albo zatkane filtry LPG fazy lotnej lub ciekłej, albo na zużyty reduktor, który nie dostarcza odpowiedniej ilości gazu (i wtedy przy małym obciążeniu silnik pracuje dobrze, przy dużym – brakuje mu mocy).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
robol2010

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 76
Skąd jesteś (miejscowość/region): Kraków
Posiadane auto: Renault Twingo , 1.2 1996r
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pią 08 Kwi 2011, 23:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Filtr LPG był czyszczony/wymieniany jakieś ok.30tys km temu.. Ostatnio dzwoniłem tam gdzie była zakładana instalacja i Pan powiedział że już nie ma jakiś tam uszczelek które są potrzebne do wymiany/czyszczenia filtra i jak to rozbierze to może będzie trzeba wydać ok 1000 na pol nowej instalacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
archive_18

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 15058


Piwa: 1623/642
PostWysłany: Sob 09 Kwi 2011, 20:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobrych masz fachowców.
Cała inastalacja do przodu kosztuje 700pln.
_________________
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
skee

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 252
Skąd jesteś (miejscowość/region): Silesia
Posiadane auto: Vel Satis 3.5 Initiale Paris 2005
Piwa: 5/11
PostWysłany: Sob 09 Kwi 2011, 23:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Michał zależy do jakiego auta Wink

robol2010 jedź z tym do jakiegoś sensownego gazownika, niech sprawdzą reduktor i wymienią filtry, są dwa a koszt jednego to 10 - 15pln.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Sob 09 Kwi 2011, 23:24    Temat postu: reklama

Powrót do góry
archive_18

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 15058


Piwa: 1623/642
PostWysłany: Sob 09 Kwi 2011, 23:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sekwencja Stag-4 lub Stag 300 obsługuje 80% aut do których da się tylko zamontowac instalację.
_________________
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Bogdan61

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 691
Skąd jesteś (miejscowość/region): Katowice
Posiadane auto: Renault Thalia I ph3 1,5dCi 2005r, Fiat Punto II 1,2 60KM 2000r..
Piwa: 34/15
PostWysłany: Nie 10 Kwi 2011, 03:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

robol2010 napisał:
Filtr LPG był czyszczony/wymieniany jakieś ok.30tys km temu

Powinien być wymieniany co 10 tys. km.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
skee

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 252
Skąd jesteś (miejscowość/region): Silesia
Posiadane auto: Vel Satis 3.5 Initiale Paris 2005
Piwa: 5/11
PostWysłany: Nie 10 Kwi 2011, 11:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

michal72 napisał:
Sekwencja Stag-4 lub Stag 300 obsługuje 80% aut do których da się tylko zamontowac instalację.


Ale to sam komputer sterujacy, zapewniam Cie ze u mnie graty "z przodu", oparte na Stagu 300plus wlasnie, sa warte duzo wiecej Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - II generacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group