Szarpie na gazie jak jest zimny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - III generacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czech22

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 384
Skąd jesteś (miejscowość/region): śląskie
Posiadane auto: punto 75
Piwa: 10/23
PostWysłany: Wto 24 Lis 2015, 00:11    Temat postu: Szarpie na gazie jak jest zimny Odpowiedz z cytatem

Założyłem instalację do punta 1.2 16 v. Oczywiście wszystko jest na gwarancji, ale chcę zapytać czy 30 stopni na przełączenie na gaz nie jest za niska. Przy tej temp szarpie, a niekiedy gaśnie na wolnych obrotach. Im wyższa temp. tym lepiej pali. Co gazownik powinien zrobić, bo wybieram się z reklamacją. Oczywiście sekwencja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Emiś

Junior admin


Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 7671
Skąd jesteś (miejscowość/region): Dolny Śląsk.(ok.Lubina|)
Posiadane auto: Citroen C5 Kombi 2.0 16v LPG,,Renault Scenic 2,016v Lpg BRC 2006
Piwa: 209/71
PostWysłany: Wto 24 Lis 2015, 13:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może powinien tylko wyregulować.Ja tez mam tak ustawione i nie mam z tym problemu.No chyba,że chcesz poszaleć jak tylko się przełączy na gaz,to tak będzie,bo na szaleństwa silnik jest jeszcze za zimny.Wink
Większość sekwencji ma taka temperaturę ustawianą.
_________________
Nie znam się,kobietą jestem ...Wink

(zpa 1256585)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości) Wystawiono 1 piw(a)
Włodek40

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość/region): Łódź
Posiadane auto: WV
Piwa: 0/0
PostWysłany: Sro 30 Gru 2015, 23:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Emiś napisał:
Może powinien tylko wyregulować.Ja tez mam tak ustawione i nie mam z tym problemu.No chyba,że chcesz poszaleć jak tylko się przełączy na gaz,to tak będzie,bo na szaleństwa silnik jest jeszcze za zimny.Wink
Większość sekwencji ma taka temperaturę ustawianą.


No i co się u Ciebie okazało? Ja miałem podobnie w swojej 4ce, ale tak jak kolega powiedział, regulacja wystarczyła.


Pkt 22 RF


Ostatnio zmieniony przez Włodek40 dnia Sro 11 Maj 2016, 20:16, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Emiś

Junior admin


Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 7671
Skąd jesteś (miejscowość/region): Dolny Śląsk.(ok.Lubina|)
Posiadane auto: Citroen C5 Kombi 2.0 16v LPG,,Renault Scenic 2,016v Lpg BRC 2006
Piwa: 209/71
PostWysłany: Sro 30 Gru 2015, 23:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niby mam wyregulowany, ale Powiem Ci,że na zimnym silniku nie poszaleję,bo szarpie i w ogóle,ale jak już dobrze nagrzany to i dościgać się mogę.
_________________
Nie znam się,kobietą jestem ...Wink

(zpa 1256585)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
artur2310

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 95
Skąd jesteś (miejscowość/region): Stare Bojanowo
Posiadane auto: Renault Scenic II ph II 1.9 dCi 2007 DPF
Piwa: 2/0
PostWysłany: Sob 02 Sty 2016, 02:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

30st.C to troche mało jak na gaz.Jak miałem samochód z LPG to ustawiłem przełączanie na 38st.C to było minimum żeby silnik pracował płynnie.Nawet latem nie mogłem zejść niżej.
_________________
Powyższy post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Sob 02 Sty 2016, 02:52    Temat postu: reklama

Powrót do góry
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Pon 04 Sty 2016, 00:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

artur2310 napisał:
30st.C to troche mało jak na gaz.Jak miałem samochód z LPG to ustawiłem przełączanie na 38st.C to było minimum żeby silnik pracował płynnie.Nawet latem nie mogłem zejść niżej.




30 stopni to wystarczająca temperatura.Ja mam na okres zimowy 27,i auto śmiga.
Ważne są parametry czasu napełniania,opóźnienie przełączania i czasy załączania pomiędzy garami,jeśli takie są w programie.Jakość i stan wtryskiwaczy i reduktora oraz ciśnienie pracy.Czystość filtrów i poprawność montażu.
Po za tym minimalna temp. gazu jeśli możemy wstawić.
Ważne też ilość płynu w reduktorze,czy nie ma poduszki powietrznej i nie jest zapowietrzony.

Dobrym wyjściem jest podgląd parametrów lpg na zimnym i obserwacja ich podczas załączania...świece i wn oraz filtr powietrza też ma duży wpływ.

To tak w skrócie wypunktowane,lpg/sekwencja w aucie to nie tak proste jak się wydaje.
Pozdro Maciej.
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
czech22

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 384
Skąd jesteś (miejscowość/region): śląskie
Posiadane auto: punto 75
Piwa: 10/23
PostWysłany: Pon 25 Sty 2016, 00:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wymieniłem świece, przewody i cewkę. Chyba to jest przyczyną szarpania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Wto 26 Sty 2016, 12:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czech22 napisał:
Wymieniłem świece, przewody i cewkę. Chyba to jest przyczyną szarpania.





O świecach i wn pisałem powyżej ,cewka przy tym także do przeglądu i wymiany.
Dziwi mnie że przy założeniu gazu nie sprawdzono porawności pracy cewki i wn oraz nie wymieniono/wyregulowano świec.

Następnym jest fakt ,że nie którzy samodzielnie i bez doświadczenia cudują w instalacji lpg podnosząc np temperaturę(na reduktorze) przełączania na gaz......a później opinie że lpg jest do bani... Confused
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
czech22

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 384
Skąd jesteś (miejscowość/region): śląskie
Posiadane auto: punto 75
Piwa: 10/23
PostWysłany: Pią 05 Lut 2016, 11:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Takich mamy mechaników. Sam doszedłem do przyczyny szarpania, bo gazownik nie miał pojęcia co jest grane. Okazała się cewka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
czech22

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 384
Skąd jesteś (miejscowość/region): śląskie
Posiadane auto: punto 75
Piwa: 10/23
PostWysłany: Pon 04 Lip 2016, 10:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam nowy problem z gazem. Mianowicie po przekręceniu kluczyka, jeszcze przed zapaleniem, ten mały przełącznik gaz-benzyna daje 3 krótkie sygnały dżwiekowe. Jest tak od niedawna i pojawiło się nagle. Instalacja Stag Go fast
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - III generacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group