Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raflo
Stały Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 148 Skąd jesteś (miejscowość/region): wielkopolska Posiadane auto: audi a4 b8 2009 136KM volkswagen Touran 1,9Tdi 140KM 2005r, Citroen C3 1.4 hdi 2006r
Piwa: 2/0
|
Wysłany: Pon 08 Cze 2015, 12:34 Temat postu: |
|
|
Mój Problem
-na wlaczanym zapłonie swieci kontrolka od tempomatu
-po odpaleniu silnika kontrolka tempomatu gasnie
-brak możliwości zalaczenia tempomatu
-komputer pokazuje blad brak kumunikacji z tempomaten nie pamiętam numeru postaram się uzupelnic
Przyczyna
po rozmontowaniu manetki okazało się ze pociagajac za każdy kabelek jeden zielony był przerwany
lutowanie przy okazji wyczyszczenie grafitowych sciezek i wszystko smiga. Dodam ze w mojej manetce nie ma kostki tylko kabelki sa wlutowane w plytke.Pozdrawiam. _________________ raflo |
|
Powrót do góry |
|
|
shotex
Czytelnik
Dołączył: 29 Lip 2015 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość/region): Rzeszów Posiadane auto: VW Touran
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 29 Lip 2015, 11:00 Temat postu: wtrysk/turbina touran 2.0 TDI |
|
|
Witam.
Otóż podczas jazdy obojętnie na którym biegu dojdzie do 2000 obrotów auto zaczyna jak gdyby skakać i brakuje mu mocy. Przy wyłączeniu i włączeniu samochodu od nowa (nawet podczas jazdy, czasami tak musiałem robić) resetuje się jak gdyby i można dalej jechać normalnie tylko nie można przekroczyć tych 2k obrotów bo będzie to samo. Pytałem w warsztacie na komputerze pokazuje mu że to wtryski ale może również chodzić o turbine. także proszę o jakieś porady. |
|
Powrót do góry |
|
|
dudi261
Czytelnik
Dołączył: 26 Maj 2012 Posty: 5 Skąd jesteś (miejscowość/region): Żelechów Posiadane auto: Honda CRV 2007r 2.0 B/G
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 26 Kwi 2016, 10:11 Temat postu: |
|
|
To ja wam opiszę mój problem z tempomatem. Zaczęła mi się wyświetlać pomarańczowa kontrolka ESP i wtedy przy próbie użycia tempomatu nie działał chociaż został włączony przełącznikiem na manetce i świeciła się kontrolka koloru zielonego. Po odłączeniu VAG w zakładce SILNIK znalazłem kod błędu (nie pamiętam teraz jaki) ale odpowiadał za czujnik STOP. W związku z powyższym wymontowałem czujnik znajdujący się przy pedale hamulca i on ma 4 wyjścia. Odpowiednie blaszki w czujniku łączą obwód dwóch skrajnych wyjść i dwóch środkowych. Okazało się , że na jednym obwodzie nie ma przepływu prądu. Wystarczyło rozebrać czujnik i przeczyścić styki. Ja to zrobiłem cienkim papierem ściernym. Następnie zmontować i po kłopocie. |
|
Powrót do góry |
|
|
MAguraTura
Czytelnik
Dołączył: 13 Kwi 2016 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa Posiadane auto: Audi A6
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 05 Maj 2016, 11:17 Temat postu: re |
|
|
W Pile jest Euromaster POLWAY. Spróbuj uderzyć do nich |
|
Powrót do góry |
|
|
|