MB e230 w124(ke-jetronic) Gaśnie gdy zimny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bastek333

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 1


Piwa: 0/0
PostWysłany: Sro 12 Gru 2007, 20:43    Temat postu: MB e230 w124(ke-jetronic) Gaśnie gdy zimny Odpowiedz z cytatem

Witam. Jestem posiadaczem MB e230 w 124(ke-jetronic) z gazem. Samochód odpala bez problemu ale muszę trzymać nogę na gazie bo jak jest zimny to zgaśnie. Po pewnym czasie mogę zdjąć nogę z gazu i ma 500 obrotów z czasem wzrastają do 950 kiedy się zagrzeje. Dodatkowo obroty lubią czasami falować od 500 do 900. Kiedy temp osiągnie ok 50 stopni zarówno na benzynie jak i gazie szarpie samochodem potem to przechodzi jak się podgrzeje do ok 80stopni. Mniej więcej raz na tydzień dochodzi do wystrzału i wywala tą odme pod filtrem powietrza. Co do wolnych obrotów byłem już chyba u 4 mechaników nic tylko kręcą tą śrubą pod filtrem powietrza i tą małą z boku a przecież to nic nie daje bo jak silnik jest zimny to on nie ma wolnych obrotów i co z tego że ustawią silnik na 900 jak jest ciepły a jak przestygnie to albo zgaśnie albo ma 500. Wyczytałem kiedyś że przyczyn trzeba szukać w regulatorze wolnych obrotów(zwany też regulator biegu jałowego), w elektronicznym urządzeniu sterującym tym regulatorem(tym za akumulatorem), lub czujniku temp.Jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenie i wiedzę w tym zakresie to proszę o pomoc i poradę.
Jeżeli znacie jakichś dobrych fachowców w Krakowie lub okolicy, którzy mają doświadczenie z MB to proszę o namiary. Dzięki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
bolop

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość/region): Siedlce
Posiadane auto: V230
Piwa: 0/0
PostWysłany: Czw 13 Gru 2007, 20:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolego musisz sprawdzić silniczek krokowy, skoro miałeś wystrzały na gazie prawdopodobnie mógł się zaciąć, w nim zbiera się czarny szlam który go blokuje .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group