Rzeczoznawca, odkszodowanie

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Ubezpieczenia komunikacyjne, firmy ubezpieczeniowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaem84

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 237
Skąd jesteś (miejscowość/region): Tarnów
Posiadane auto: Seat Leon 1.6 105KM 2003r
Piwa: 5/11
PostWysłany: Sro 23 Cze 2010, 00:10    Temat postu: Rzeczoznawca, odkszodowanie Odpowiedz z cytatem

Ostatnio stuuknął we mnie samochód i wgniótł mi drzwi od strony kierowcy. W ciągu 2 dni ma zjawić się rzeczoznawca i wycenić koszt naprawy. W samochodzie mam wytłumione drzwi aby głośniki grały lepiej i jak wiadomo takie wyciszenie nie jest tanie. Nie jestem mechanikiem ale domyślam się, że będą musieli w czasie naprawy zerwać maty głuszące aby wyppchać karoserie przez co nie będą się już do niczego nadawać.
Czy powinienem rzeczoznawcy mówić o tym aby wziął to pod uwagę? Czy mam szanse na zwrot kosztów wytłumienia drzwi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
archive_26
Moderator

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3200

Posiadane auto: CC 700 1997r (od nowości) oraz Opel Corsa 1,2 lpg, 2005r.
Piwa: 224/104
PostWysłany: Sro 23 Cze 2010, 08:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem