Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BlackRaven
Auto Maniak
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 1598 Skąd jesteś (miejscowość/region): Śląsk Posiadane auto: Laguna 3 Coupe 2.0 Dci
Piwa: 70/2
|
Wysłany: Pon 10 Mar 2014, 15:00 Temat postu: |
|
|
Jeśli tuner to taki co wycina N 75 to masz rację nie jestem nim,ja robiąc swoje auto nawet dołożyłem ten zawór bo w wersji soft (jaka była) w oryginale go nie było. _________________ Gdy idziesz po taniości zawsze kończy się drogo
Yamaha FJ 1200 |
|
Powrót do góry |
|
|
wojtekcichy
Auto Maniak
Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 1045 Skąd jesteś (miejscowość/region): łomża Posiadane auto: crafter 2.5 11 BMW F10 12
Piwa: 60/3
|
Wysłany: Pon 10 Mar 2014, 23:49 Temat postu: |
|
|
to dzial trafika,nie wypisuj bredni ze trafik niema n75 |
|
Powrót do góry |
|
|
BlackRaven
Auto Maniak
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 1598 Skąd jesteś (miejscowość/region): Śląsk Posiadane auto: Laguna 3 Coupe 2.0 Dci
Piwa: 70/2
|
Wysłany: Wto 11 Mar 2014, 06:49 Temat postu: |
|
|
Ok. jest N 75 i ma być i ma działać i się go nie wyłącza.
Można wyłączyć EGR ale nie zawór sterujący turbiną bo po coś został założony i jeśli się go wycina dla mnie to jest druciarstwo (tłumaczyłem delikatnie ale widzę że się nie da).
A prawdziwy tuning to zmiana map w sterowniku potwierdzona wynikiem z hamowni. _________________ Gdy idziesz po taniości zawsze kończy się drogo
Yamaha FJ 1200 |
|
Powrót do góry |
|
|
norbert138
Dyskutant
Dołączył: 17 Lis 2013 Posty: 51 Skąd jesteś (miejscowość/region): Radom Posiadane auto: Opel Vivaro 1.9DTI/DCI 2003
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Wto 11 Mar 2014, 19:11 Temat postu: |
|
|
Panowie cała wina lezy w czujniku cisnienia doładowania, co do n75 wg nie był widoczny programowo zapomniałem napisać ze auto kupiłem po tuningu wiec moze został wyłączony w sterowniku, mam dwa czujniki cisnienia kazdy z nich ma inne parametry zapraszam do mnie na próbe jak ktoś nie wierzy, na orginalnym prawdopodobnie tuningowanym zaworem cichy nie brzeczy autko ciagnie jak rakieta od samego dołu powyzej 2200 przestaje ciagniac na 2 czujniku odwrotnie ogólnie muł bagienny coś dopiero zaczyna isc od 2200 czujnik brzeczy. na kazdym z nich auto ma moc ale na tym 2 jest po prostu troche słabsze i ciagnie od dołu powyzej 2200 zaczyna sie dusić a na tym 2 na odwrót. dziwne to jest ale ja juz sie poddaje z tym tematem jak ktoś chce sprawdzić u siebie to zapraszam . jeszcze dodam ze nie czuc u mnie wg efektu turbo na czujniku oryginalnym. wnioskuje wiec ze coś jest z powietrzem . dodam jeszcze ze na pace 500 kg a autko idzie jak osobówka |
|
Powrót do góry |
|
|
BlackRaven
Auto Maniak
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 1598 Skąd jesteś (miejscowość/region): Śląsk Posiadane auto: Laguna 3 Coupe 2.0 Dci
Piwa: 70/2
|
Wysłany: Wto 11 Mar 2014, 19:56 Temat postu: |
|
|
Jak brzęczy to nie jest wyłączony programowo bo działa.
Ewidentnie masz jakąś usterkę albo spaprany tuning _________________ Gdy idziesz po taniości zawsze kończy się drogo
Yamaha FJ 1200 |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Wto 11 Mar 2014, 19:56 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
norbert138
Dyskutant
Dołączył: 17 Lis 2013 Posty: 51 Skąd jesteś (miejscowość/region): Radom Posiadane auto: Opel Vivaro 1.9DTI/DCI 2003
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Wto 11 Mar 2014, 20:04 Temat postu: |
|
|
Co do brzeczenia nie bede sie spierał bo jedni pisza ze jak brzeczy to działa a inni ze jak brzeczy to jest uszkodzony. byc moze jest coś z turbo albo ktoś spaprał pseudo tuning. |
|
Powrót do góry |
|
|
BlackRaven
Auto Maniak
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 1598 Skąd jesteś (miejscowość/region): Śląsk Posiadane auto: Laguna 3 Coupe 2.0 Dci
Piwa: 70/2
|
Wysłany: Wto 11 Mar 2014, 21:52 Temat postu: |
|
|
Pomijając już wszystko jeśli brzęczy to jest wysterowywany czyli nie jest wyłączony programowo _________________ Gdy idziesz po taniości zawsze kończy się drogo
Yamaha FJ 1200 |
|
Powrót do góry |
|
|
wojtekcichy
Auto Maniak
Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 1045 Skąd jesteś (miejscowość/region): łomża Posiadane auto: crafter 2.5 11 BMW F10 12
Piwa: 60/3
|
Wysłany: Sro 12 Mar 2014, 00:38 Temat postu: |
|
|
czyli byles 2 miechy druciarzem?
skoro wstawiles n75 daj wartosci impulsow do cisnienia |
|
Powrót do góry |
|
|
norbert138
Dyskutant
Dołączył: 17 Lis 2013 Posty: 51 Skąd jesteś (miejscowość/region): Radom Posiadane auto: Opel Vivaro 1.9DTI/DCI 2003
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Sro 12 Mar 2014, 14:49 Temat postu: |
|
|
czy n75 i przepływomierz po wstawieniu trzeba jakoś przyuczać/zrobic jakas adaptacje czy cos w tym stylu czy wszystko jest plug and play?[/list] |
|
Powrót do góry |
|
|
wojtekcichy
Auto Maniak
Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 1045 Skąd jesteś (miejscowość/region): łomża Posiadane auto: crafter 2.5 11 BMW F10 12
Piwa: 60/3
|
Wysłany: Czw 13 Mar 2014, 00:05 Temat postu: |
|
|
nietrzeba,o ile oryginaly |
|
Powrót do góry |
|
|
rakpiotr1990
Czytelnik
Dołączył: 06 Lut 2018 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław Posiadane auto: Renault Trafic 2 Passenger 2.0dci 2008
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 04 Lip 2018, 08:47 Temat postu: |
|
|
thomas9967 napisał: | podepnę się pod temat tez mam takie drgania na każdym biegu na niskich obrotach ,jak zmienie bieg i dodaję gazu to wchodzi w rezonans tak do 2000 obr potem cisza ,ale i na pierwszym biegu jak go wrzucę i dodam gazu to strasznie powoli sie zbiera i rzężi dziwnie jak zdejmę nogę z gazu . |
Witam. Co było powodem tych drgań u Ciebie? Mam dokładnie te same objawy :/ |
|
Powrót do góry |
|
|
piotr_1234
Debiutant
Dołączył: 01 Mar 2017 Posty: 16 Skąd jesteś (miejscowość/region): Śląskie Posiadane auto: Renault Trafic Generation 2004 2,5
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 17 Lip 2018, 18:12 Temat postu: |
|
|
Mam podobne drgania, nawet jak jadę na biegu z góry bez gazu, to przy ok 1500 obr mam drgania.
Co to może być?
Dodam, że mam wymienione wszystkie poduszki i dwumas.
Piotr
Trafic 2,5 |
|
Powrót do góry |
|
|
rakpiotr1990
Czytelnik
Dołączył: 06 Lut 2018 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław Posiadane auto: Renault Trafic 2 Passenger 2.0dci 2008
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 17 Lip 2018, 20:56 Temat postu: Drgania silnika |
|
|
Na diagnostyce w Renault powiedzieli ze wtryski. Wymieniłem na nowe wszystkie i chodzi jak z fabryki. |
|
Powrót do góry |
|
|
piotr_1234
Debiutant
Dołączył: 01 Mar 2017 Posty: 16 Skąd jesteś (miejscowość/region): Śląskie Posiadane auto: Renault Trafic Generation 2004 2,5
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 17 Lip 2018, 21:14 Temat postu: |
|
|
Dziękuję za odpowiedź.
Zastanawiam się jednak co mają wtryski do jazdy z tzw. góry, na biegu bez gazu, przecieź wtedy nie ma wtrysku, a wibracje nadal występują.
Piotr |
|
Powrót do góry |
|
|
|