Drgania silnika


Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BlackRaven

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 1598
Skąd jesteś (miejscowość/region): Śląsk
Posiadane auto: Laguna 3 Coupe 2.0 Dci
Piwa: 70/2
PostWysłany: Pon 10 Mar 2014, 15:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli tuner to taki co wycina N 75 to masz rację nie jestem nim,ja robiąc swoje auto nawet dołożyłem ten zawór bo w wersji soft (jaka była) w oryginale go nie było.
_________________
Gdy idziesz po taniości zawsze kończy się drogo
Yamaha FJ 1200
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
wojtekcichy

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 1045
Skąd jesteś (miejscowość/region): łomża
Posiadane auto: crafter 2.5 11 BMW F10 12
Piwa: 60/3
PostWysłany: Pon 10 Mar 2014, 23:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to dzial trafika,nie wypisuj bredni ze trafik niema n75
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
BlackRaven

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 1598
Skąd jesteś (miejscowość/region): Śląsk
Posiadane auto: Laguna 3 Coupe 2.0 Dci
Piwa: 70/2
PostWysłany: Wto 11 Mar 2014, 06:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok. jest N 75 i ma być i ma działać i się go nie wyłącza.
Można wyłączyć EGR ale nie zawór sterujący turbiną bo po coś został założony i jeśli się go wycina dla mnie to jest druciarstwo (tłumaczyłem delikatnie ale widzę że się nie da).
A prawdziwy tuning to zmiana map w sterowniku potwierdzona wynikiem z hamowni.
_________________
Gdy idziesz po taniości zawsze kończy się drogo
Yamaha FJ 1200
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
norbert138

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 51
Skąd jesteś (miejscowość/region): Radom
Posiadane auto: Opel Vivaro 1.9DTI/DCI 2003
Piwa: 0/1
PostWysłany: Wto 11 Mar 2014, 19:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie cała wina lezy w czujniku cisnienia doładowania, co do n75 wg nie był widoczny programowo zapomniałem napisać ze auto kupiłem po tuningu wiec moze został wyłączony w sterowniku, mam dwa czujniki cisnienia kazdy z nich ma inne parametry zapraszam do mnie na próbe jak ktoś nie wierzy, na orginalnym prawdopodobnie tuningowanym zaworem cichy nie brzeczy autko ciagnie jak rakieta od samego dołu powyzej 2200 przestaje ciagniac na 2 czujniku odwrotnie ogólnie muł bagienny coś dopiero zaczyna isc od 2200 czujnik brzeczy. na kazdym z nich auto ma moc ale na tym 2 jest po prostu troche słabsze i ciagnie od dołu powyzej 2200 zaczyna sie dusić a na tym 2 na odwrót. dziwne to jest ale ja juz sie poddaje z tym tematem jak ktoś chce sprawdzić u siebie to zapraszam Wink. jeszcze dodam ze nie czuc u mnie wg efektu turbo na czujniku oryginalnym. wnioskuje wiec ze coś jest z powietrzem Wink. dodam jeszcze ze na pace 500 kg a autko idzie jak osobówka Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
BlackRaven

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 1598
Skąd jesteś (miejscowość/region): Śląsk
Posiadane auto: Laguna 3 Coupe 2.0 Dci
Piwa: 70/2
PostWysłany: Wto 11 Mar 2014, 19:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak brzęczy to nie jest wyłączony programowo bo działa.
Ewidentnie masz jakąś usterkę albo spaprany tuning
_________________
Gdy idziesz po taniości zawsze kończy się drogo
Yamaha FJ 1200
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Wto 11 Mar 2014, 19:56    Temat postu: reklama

Powrót do góry
norbert138

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 51
Skąd jesteś (miejscowość/region): Radom
Posiadane auto: Opel Vivaro 1.9DTI/DCI 2003
Piwa: 0/1
PostWysłany: Wto 11 Mar 2014, 20:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do brzeczenia nie bede sie spierał bo jedni pisza ze jak brzeczy to działa a inni ze jak brzeczy to jest uszkodzony. byc moze jest coś z turbo albo ktoś spaprał pseudo tuning.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
BlackRaven

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 1598
Skąd jesteś (miejscowość/region): Śląsk
Posiadane auto: Laguna 3 Coupe 2.0 Dci
Piwa: 70/2
PostWysłany: Wto 11 Mar 2014, 21:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pomijając już wszystko jeśli brzęczy to jest wysterowywany czyli nie jest wyłączony programowo
_________________
Gdy idziesz po taniości zawsze kończy się drogo
Yamaha FJ 1200
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
wojtekcichy

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 1045
Skąd jesteś (miejscowość/region): łomża
Posiadane auto: crafter 2.5 11 BMW F10 12
Piwa: 60/3
PostWysłany: Sro 12 Mar 2014, 00:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli byles 2 miechy druciarzem?
skoro wstawiles n75 daj wartosci impulsow do cisnienia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
norbert138

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 51
Skąd jesteś (miejscowość/region): Radom
Posiadane auto: Opel Vivaro 1.9DTI/DCI 2003
Piwa: 0/1
PostWysłany: Sro 12 Mar 2014, 14:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy n75 i przepływomierz po wstawieniu trzeba jakoś przyuczać/zrobic jakas adaptacje czy cos w tym stylu czy wszystko jest plug and play?[/list]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
wojtekcichy

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 1045
Skąd jesteś (miejscowość/region): łomża
Posiadane auto: crafter 2.5 11 BMW F10 12
Piwa: 60/3
PostWysłany: Czw 13 Mar 2014, 00:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nietrzeba,o ile oryginaly
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
rakpiotr1990

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 06 Lut 2018
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław
Posiadane auto: Renault Trafic 2 Passenger 2.0dci 2008
Piwa: 0/0
PostWysłany: Sro 04 Lip 2018, 08:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

thomas9967 napisał:
podepnę się pod temat tez mam takie drgania na każdym biegu na niskich obrotach ,jak zmienie bieg i dodaję gazu to wchodzi w rezonans tak do 2000 obr potem cisza ,ale i na pierwszym biegu jak go wrzucę i dodam gazu to strasznie powoli sie zbiera i rzężi dziwnie jak zdejmę nogę z gazu .


Witam. Co było powodem tych drgań u Ciebie? Mam dokładnie te same objawy :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
piotr_1234

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 01 Mar 2017
Posty: 16
Skąd jesteś (miejscowość/region): Śląskie
Posiadane auto: Renault Trafic Generation 2004 2,5
Piwa: 0/0
PostWysłany: Wto 17 Lip 2018, 18:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam podobne drgania, nawet jak jadę na biegu z góry bez gazu, to przy ok 1500 obr mam drgania.
Co to może być?

Dodam, że mam wymienione wszystkie poduszki i dwumas.

Piotr
Trafic 2,5
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
rakpiotr1990

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 06 Lut 2018
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław
Posiadane auto: Renault Trafic 2 Passenger 2.0dci 2008
Piwa: 0/0
PostWysłany: Wto 17 Lip 2018, 20:56    Temat postu: Drgania silnika Odpowiedz z cytatem

Na diagnostyce w Renault powiedzieli ze wtryski. Wymieniłem na nowe wszystkie i chodzi jak z fabryki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
piotr_1234

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 01 Mar 2017
Posty: 16
Skąd jesteś (miejscowość/region): Śląskie
Posiadane auto: Renault Trafic Generation 2004 2,5
Piwa: 0/0
PostWysłany: Wto 17 Lip 2018, 21:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziękuję za odpowiedź.
Zastanawiam się jednak co mają wtryski do jazdy z tzw. góry, na biegu bez gazu, przecieź wtedy nie ma wtrysku, a wibracje nadal występują.

Piotr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group