Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rtch880
Czytelnik
Dołączył: 01 Cze 2010 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość/region): nakło Posiadane auto: sprinter 313
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 01 Cze 2010, 22:05 Temat postu: dyfer sprinter 313cdi |
|
|
Witam!
mam pytanko: posiadam sprintera skrzyniowego z roku 2002, most mi wyje i jest do wymiany. rozglądam się po szrotach i nie mogę dostać właśnie od 313,
pytam Was czy podejdzie do 313cdi most od np modelu 308,310,312,208,210,212,
za odpowiedz z góry dziękuje,
rafał |
|
Powrót do góry |
|
|
Jowi
Debiutant
Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 40 Skąd jesteś (miejscowość/region): tarnobrzeg Posiadane auto: Sprinter 316 CDI, 312 TDI,Renault Master 2,5DCI,Iveco Daily35C13, Fiat Ducato2,8IDTD
Piwa: 2/1
|
Wysłany: Sro 02 Cze 2010, 20:28 Temat postu: |
|
|
Kolego, od tych modeli co wymienile podejdzie, ale musisz szukac z takim samym przelozeniem co masz u siebie. Na moscie powinnes miec tabliczke, a jak jej nie masz to jest wybite na walku atakujacym od strony walu.
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
rtch880
Czytelnik
Dołączył: 01 Cze 2010 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość/region): nakło Posiadane auto: sprinter 313
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 02 Cze 2010, 23:07 Temat postu: |
|
|
Dzięki kolego!!
Moje przełożenie mostu to 35:8, od poniedziałku biorę się za poszukiwania:)
A może ktoś z forum ma taki most za przyzwoite pieniążki, jeśli tak to mój nr tel: 880-016-770
jestem z kujawsko- pomorskiego |
|
Powrót do góry |
|
|
KSYVY
Dyskutant
Dołączył: 17 Sty 2010 Posty: 59 Skąd jesteś (miejscowość/region): Jabłonna k/Warszawy Posiadane auto: Mercedes Sprinter 318-2008 x 2szt., 319CDI- 2010 x2; 319CDI BLUETEC 2014
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Pią 04 Cze 2010, 00:11 Temat postu: |
|
|
Oprócz przełożenia zwróć uwagę na to czy most jest od 3-tonówki. Handlarze często wciskają od 2-tonówek. Ja się niestety w jednym przypadku przejechałem. Istotne też jest czy masz ABS czy nie. W jednym z moich aut zmieniłem z 35:8 na 37:9. Jeżeli nie ciągasz przyczepy i latasz w dalsze trasy to jest sporo oszczędniejszy przy identycznych prędkościach - możesz to rozważyć. Powodzenia |
|
Powrót do góry |
|
|
matii
Stały Bywalec
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 230 Skąd jesteś (miejscowość/region): Kraków Posiadane auto: Master, Ford C-max, Sprinter 313 - 906
Piwa: 5/3
|
Wysłany: Pią 04 Cze 2010, 22:33 Temat postu: |
|
|
A jak koledzy myslicie bo ja mam 413 kontenerek, i wiekszosc moich tras czyli 80% to trasy i mam przełozenie 34/7 i przy 100km/h mam 3000tys obrotów spalanie trasa 13 przy spokojnej trasie.
Mam zamiar załozyc przełozenie 37/7 lub 36/8 czy obroty dosc znacząco moga spacs i było by milej i ciszej w kabinie??
I czy to jest dobry pomysł jak bedzie z wyprzedzniem ewentualnym |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Pią 04 Cze 2010, 22:33 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
KSYVY
Dyskutant
Dołączył: 17 Sty 2010 Posty: 59 Skąd jesteś (miejscowość/region): Jabłonna k/Warszawy Posiadane auto: Mercedes Sprinter 318-2008 x 2szt., 319CDI- 2010 x2; 319CDI BLUETEC 2014
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Wto 15 Cze 2010, 09:00 Temat postu: |
|
|
W 416CDI kontener z windą mam 37:9 i jeździ dość szybko i zużycie paliwa umiarkowane |
|
Powrót do góry |
|
|
matii
Stały Bywalec
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 230 Skąd jesteś (miejscowość/region): Kraków Posiadane auto: Master, Ford C-max, Sprinter 313 - 906
Piwa: 5/3
|
Wysłany: Wto 15 Cze 2010, 11:17 Temat postu: |
|
|
KSYVY napisał: | W 416CDI kontener z windą mam 37:9 i jeździ dość szybko i zużycie paliwa umiarkowane |
a mozesz mi sprawdzic ile masz obrotow przy 100km/h bo w moim mam 3000tys/obr i ile ty masz przy takim przelozeniu, bo napewno jeszcze bedzie jakas ruznica w przełozeniu skrzyni, chyba ze sa takie same |
|
Powrót do góry |
|
|
|