pulsujaca kontrolka silnika i engine fault


Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woz

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 14
Skąd jesteś (miejscowość/region): okolice Krakowa
Posiadane auto: Stilo 2003r. 5D 1.6 16V + LPG
Piwa: 0/1
PostWysłany: Pią 26 Lis 2010, 22:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Trudno powiedzieć, ja uważam, że stilo to dość kapryśne auto.

Wczoraj wymieniliśmy przepustnice, dzisiaj wsiadam do auta, odpalam a tu błąd (przed wymianą sam się wykasował i nie było).... no to nic, kody błędów 1121 i 1221, wykasowane i zobaczymy po weekendzie, czy znowu będą się zaświecać czy też nie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
woz

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 14
Skąd jesteś (miejscowość/region): okolice Krakowa
Posiadane auto: Stilo 2003r. 5D 1.6 16V + LPG
Piwa: 0/1
PostWysłany: Pon 29 Lis 2010, 23:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i dzisiaj rano znów błąd się zaświecił, po podłączeniu kompa pokazało p1221, więc przepustnica jest w porządku (wcześniejsze błędy z nią związane to p1220 i p1121), tylko teraz pytanie co oznacza ten błąd i co z nim zrobić Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
bogdanpaczek.66@wp.pl

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość/region): Dąbrówka
Posiadane auto: fiat stilo multi wagen1,6 2007
Piwa: 0/0
PostWysłany: Nie 29 Maj 2016, 21:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

problem w stilo 1,6 wypadanie zapłonu na 2 cylindrze ,do 120 km jazda bez problemu a po 120 km zapala się i migocze kontrolka ,problem z motorem i klucz , jak dam minimalnie gazu, milknie wszystko jak ma motor troch cięszko to nic się nie dzieje wymieniłem cefki,świece,sonde lambde,pompe paliwa i nic mechenik powiedział że mechanicznie jest ok jest problem z elektryką co mam robić
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
bogdanpaczek.66@wp.pl

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość/region): Dąbrówka
Posiadane auto: fiat stilo multi wagen1,6 2007
Piwa: 0/0
PostWysłany: Nie 29 Maj 2016, 21:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

problem w stilo 1,6 wypadanie zapłonu na 2 cylindrze ,do 120 km jazda bez problemu a po 120 km zapala się i migocze kontrolka ,problem z motorem i klucz , jak dam minimalnie gazu, milknie wszystko jak ma motor troch cięszko to nic się nie dzieje wymieniłem cefki,świece,sonde lambde,pompe paliwa i nic mechenik powiedział że mechanicznie jest ok jest problem z elektryką co mam robić
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Jo50

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość/region): Pawłowice
Posiadane auto: STILO 1.6 LPG,CC 900
Piwa: 0/0
PostWysłany: Nie 29 Kwi 2018, 13:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bogdanpaczek.66@wp.pl napisał:
problem w stilo 1,6 wypadanie zapłonu na 2 cylindrze ,do 120 km jazda bez problemu a po 120 km zapala się i migocze kontrolka ,problem z motorem i klucz , jak dam minimalnie gazu, milknie wszystko jak ma motor troch cięszko to nic się nie dzieje wymieniłem cefki,świece,sonde lambde,pompe paliwa i nic mechenik powiedział że mechanicznie jest ok jest problem z elektryką co mam robić


Mam te same objawy co ty.Komputer zakomunikował wypadanie zapłonu na drugim cylindrze,zamieniłem miejscami cewki 2 z 1.Obiawy podczas normalnej jazdy po mieście znikneły.Podczas jazdy autostradowej po przekroczeniu 120 km/h objaw powrócił.Podłączony komputer wyświetlił komunikat [wypadanie zapłonu na drugim cylindrze],więc problem powrócił.Wydedukowałem że skoro problem powraca to może pomoże wymiana świec na nowe,tak też zrobiłem.Efekt znikną do momentu wjechania na autostrade i tu ZONK problem wrócił i to ze zdojoną siłą,gdyż podłączony komputer wykazał [wypadanie zapłonu na drugim i trzecim cylindrze].
Nie mam więcej pomysłów,miał ktoś coś podobnego,jeśli tak to co powoduje te wypadania zapłonu i czy można z tym coś zrobić.Pozdrawiam.
Fiat Stilo 1.6 16V+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Nie 29 Kwi 2018, 13:46    Temat postu: reklama

Powrót do góry
picobelo

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 09 Mar 2018
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość/region): Haarlem (NL)
Posiadane auto: 307 2,0 hdi 90km
Piwa: 0/0
PostWysłany: Sob 30 Cze 2018, 18:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam przed chwilo zrobilem ta opcje z mrygajacym check engine ale do od cieica i pomoglo ave temu co to wymyslil a mechanik kazal mi kupic przepustke i sprzedac stylo. Ale Fiat Panowie i Panie oznacza Fiat+ Olej= i jzada]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
cukero73

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 11 Sie 2018
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość/region): Puławy
Posiadane auto: Stilo 1,9 JTD 115 KM
Piwa: 0/0
PostWysłany: Sob 11 Sie 2018, 23:04    Temat postu: Komunikat Engine na tablicy rozdzielczej Odpowiedz z cytatem

Witam.
Posiadam Stilo 1,9 jtd 115 KM. rok 2002
Problem mój polega na tym, że ciągle na desce rozdzielczej wyświetla mi się komunikat "engine".
Sytuacja wygląda tak, że po odpaleniu samochodu i przejechaniu kilku kilometrów czasem zapala mi się kontrolka check engine i po zgaszeniu samochodu nie ma możliwości ponownego go odpalenia. Problem pojawia się gdy jest ciepło na dworze (od wiosny do jesieni). Zdarza mi się czasem pojeździć trochę na "rezerwie", ale w zimie nawet przy dużych mrozach ani razu taka sytuacja się nie pojawiła. Komputer pokazał , że uszkodzony jest przepływomierz, więc go wymieniłem. Niestety, problem pozostał. Dwie rożne osoby sprawdzały go na komputerze i nie pokazało jakichkolwiek błędów i awarii. Wszystko ok. Elektryk sprawdził rozrusznik, alternator, i inną elektrykę i powiedział, że z tym jest wszystko w porządku. Rozrząd wymieniłem w maju 2018 r. Pompa paliwa działa bez zarzutu. Dzisiaj miałem taką właśnie sytuację, ale odpaliłem go "za pomocą" PLAKA. Co może być przyczyną takiego stanu rzecz?
Pozdrawiam.

Dzisiaj (w niedzielę) próbowałem go odpalić i nic z tego, chociaż przestał cała noc na parkingu, więc ostygł zupełnie. Dodam jeszcze, ze akumulator jest nowiutki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Elektryka/Elektronika/Komunikaty. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group