Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikejazz
Czytelnik
Dołączył: 29 Kwi 2009 Posty: 8
Posiadane auto: OPEL ZAFIRA 1,9 CDTI 120KM 2006R
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 13 Maj 2010, 12:33 Temat postu: P1120 P1122 |
|
|
witam
jestem posiadaczem zafiry B 1,9 CDTI 2006 z automatyczna skrzynia biegu i mam problem:
po odpaleniu silnika i zgasnieciu wszystkich kontrolek naciskam pedal gazu i wtedy nastepuje zwrot akcji mianowicie:
samochów wchodzi w wyzsze obroty zapala sie kontrola samochów z kluczykiem oraz samochów w trójkacie i jest brak reakcji na pedal gazu to samo jak wrzuce bieg, jedzie swoim tempem. czasami pomaga wylaczenie silinika i odpalenie go spowrotem.
na komputerze wyskakuja 2 bledy .
P1120 Sensor 1 pozycji pedalu gazu Nieprawidlowy sygnal
P1120 Sensor 1 pozycji pedalu gazu Za wysoka wartosc na wejsciu
P1120 Sensor 1 pozycji pedalu gazu Za niska wartosc na wejsciu
P1120 Korelacja czujników 1-2 pozycji pedalu gazu
P1122 Sensor 2 pozycji pedalu gazu Za wysoka wartosc na wejsciu
P1122 Sensor 2 pozycji pedalu gazu Za niska wartosc na wejsciu
P1122 Korelacja czujników 1-2 pozycji pedalu gazu
Prosze o pomoc |
|
Powrót do góry |
|
|
wegorz1984
Stały Bywalec
Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 208 Skąd jesteś (miejscowość/region): Radom Posiadane auto: Opel VectraB 1.8 115KM 2000r
Piwa: 16/1
|
Wysłany: Pią 14 Maj 2010, 18:47 Temat postu: |
|
|
musisz wymienić pedał gazu bo jest uszkodzony |
|
Powrót do góry |
|
|
mikejazz
Czytelnik
Dołączył: 29 Kwi 2009 Posty: 8
Posiadane auto: OPEL ZAFIRA 1,9 CDTI 120KM 2006R
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 16 Maj 2010, 13:38 Temat postu: |
|
|
wlasnie sie zastanawialem nad pedalem.
czytalem na forach ze niektórzy mieli podobny blad wymienili pedal i nic to nie pomoglo .
jestes pewien ze to pedal.
sprawa nie jest tania |
|
Powrót do góry |
|
|
mikejazz
Czytelnik
Dołączył: 29 Kwi 2009 Posty: 8
Posiadane auto: OPEL ZAFIRA 1,9 CDTI 120KM 2006R
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 31 Maj 2010, 18:15 Temat postu: |
|
|
wymieniłem pedał i nadal to samo.
POMOCY
normalnie rece mi juz opadaja. |
|
Powrót do góry |
|
|
sono
Czytelnik
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 2
Posiadane auto: zafira B
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 08 Cze 2010, 19:28 Temat postu: |
|
|
Kolego
Mam ten sam problem w swojej zafirze.Napisz do mnie na PW
to może wspólnymi silami damy radę. |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Wto 08 Cze 2010, 19:28 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
MIRKO8
Czytelnik
Dołączył: 03 Paź 2007 Posty: 6
Posiadane auto: Fiat Scudo Combinato 1,9 TD 1997r.
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 25 Mar 2014, 23:14 Temat postu: błąd 1120 1122 |
|
|
sono napisał: | Kolego
Mam ten sam problem w swojej zafirze.Napisz do mnie na PW
to może wspólnymi silami damy radę. |
Witam co kolega zrobił w tym temacie ,mnie to też dopadło. proszę na podpowiedź na silverband11@wp.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
MIRKO8
Czytelnik
Dołączył: 03 Paź 2007 Posty: 6
Posiadane auto: Fiat Scudo Combinato 1,9 TD 1997r.
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 01 Kwi 2014, 21:58 Temat postu: |
|
|
Dla potomnych co mi pomogło, Demontaż wtyczek od kompa lewe przednie nadkole, popsikanie środkiem na styki (chyba elektrosol) ponowny montaż wtyczek, zaizolowanie ich szeroką taśmą razem z kompem. Zrobiłem 300 kilometrów i wszystko śmiga. Oczywiście po tej operacji wykasowałem wszystkie błędy. Teraz op-com pokazuje zero błędów. [b]UWAGA DALEJ NIE WIEM DLACZEGO MI SIĘ WCZEŚNIEJ ROZŁADOWAŁ AKUMULATOR
Jeszcze jedna dobra wiadomość dla kolegi mikejazz, otóż mi przy jakiś kłopotach z elektroniką ciągle mi wyświetla że pedał gazu do wymiany (w przenośni) ,jest to ostatnia rzecz którą bym wymienił, trzeba szukać gdzie indziej. Pozdrowienia
Scalono. Pkt 20 RF.
Keram |
|
Powrót do góry |
|
|
slawek5531
Czytelnik
Dołączył: 17 Paź 2014 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość/region): Polska Posiadane auto: Astra H GTC
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 17 Paź 2014, 06:57 Temat postu: |
|
|
witam...
powiem z mojego doswiadczenia....te bledy to poprostu jakas porazka ...walczylem z nimi przez dluzszy czas....a pomoglo dopiero w moim przypadku....wymina prawej przodniej piasty ....troche sam sie zdziwilem co ma jedno do drugiego....ale po wmianie autko przejechalo 15tys km i bledy zniknely na dobre.....wczesniej przesledzilem informacje w internecie i probowalem od czyszczenia stykow przy ECU, styki przy pedale gazu, wymiana egr, czyszczenie przepustnicy, wniana map sensor, podmianka przeplywomierza, przymiarka juz nawet do wyminy ecu na uzywke...i bledy znikaly na krotko i pozniej znow wracaly. Dodam tylko ze piasta nie buczala jakos strasznie....oby komus przydaly sie informacje na temat tych bledow....Pozdrawiam i odradzam kupno piast firmy Optimal....u mnie wytrzymala 30 km ... |
|
Powrót do góry |
|
|
|