Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz.plx
Czytelnik
Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): ŁÓDZ Posiadane auto: Punto 55, SX, 1,1, 96
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 30 Kwi 2010, 19:22 Temat postu: Na benzynie ok, na lpg gaśnie |
|
|
Witam
Dziś rano jak pojechałem sobie zatankować autko bez problemu dojechałem odpalił na benzynce przy 2tys się przełączył na lpg wszytko ładnie pięknie lecz po zatankowaniu prawie do pełna pojawiły się problemy tzn. autko zaczęło gasnąc na lpg. Wszystko jest dobrze gdy się jedzie nie czuć żeby był jakiś słabszy gdy wrzucam na luz puszczając gaz od razu gaśnie nie (trzyma obrotów) na benzynie nie ma takich problemów trzyma ładnie obroty w granicy 1tyś gdy tylko wrzucam na lpg gaśnie,z odpalaniem jest identyczna sytuacja można go ciorać do upadłego dopóki się trochę nie przy-gazuje nawet nie ma mowy żeby odpalił. I teraz sedno sprawy czy coś uległo uszkodzeniu czy to wina zatankowanego lpg??? mimo ze podczas jazdy jest ok.
Samochód: Fiat Punto 55 1,1 SX rok 96
Z góry dziękuje za pomoc
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
dar9999
Auto Maniak
Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 2599 Skąd jesteś (miejscowość/region): RP WAWA Posiadane auto: M-B W163 HONDA VW OPEL
Piwa: 235/0
|
Wysłany: Pią 30 Kwi 2010, 19:27 Temat postu: |
|
|
pewnie wystarczy przeregulowac b.jalowy na reduktorze |
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz.plx
Czytelnik
Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): ŁÓDZ Posiadane auto: Punto 55, SX, 1,1, 96
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 30 Kwi 2010, 20:16 Temat postu: |
|
|
Regulacja biegu jałowego tzn którym bo z tego co wiem to takie duże pokrętło pomiędzy przewodami to sie reguluje ilość mieszanki a na reduktorze jest jeszcze takie:
czy o to chodzi?
tutaj to większe zapewne do regulacji ilosci mieszanki |
|
Powrót do góry |
|
|
dar9999
Auto Maniak
Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 2599 Skąd jesteś (miejscowość/region): RP WAWA Posiadane auto: M-B W163 HONDA VW OPEL
Piwa: 235/0
|
Wysłany: Pią 30 Kwi 2010, 20:47 Temat postu: |
|
|
ta srubka na 1 foto ,//// tej na 2 lepiej sam nie krec chyba ze na analizatorze |
|
Powrót do góry |
|
|
Enderju
Debiutant
Dołączył: 04 Lip 2008 Posty: 45 Skąd jesteś (miejscowość/region): Kraków Posiadane auto: Renault Megane 1.5 dci 63kw
Piwa: 2/0
|
Wysłany: Pią 30 Kwi 2010, 20:53 Temat postu: |
|
|
Miałem podobny problem w poprzednim aucie.Wystarczyło w tedy poprawic filtr powietrza,bo się odpiął |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Pią 30 Kwi 2010, 20:53 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz.plx
Czytelnik
Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): ŁÓDZ Posiadane auto: Punto 55, SX, 1,1, 96
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 30 Kwi 2010, 21:42 Temat postu: |
|
|
dar9999 napisał: | ta srubka na 1 foto ,//// tej na 2 lepiej sam nie krec chyba ze na analizatorze |
wiec tak zaznaczyłem sobie pozycje jaka była żeby jakby co wrócić do ustawienia pierwotnego, w sumie wykonałem cały obrót w prawo żadnej poprawy potem jeszcze raz i tez nic wreszcie wkręciłem to do końca 4,5 obrotu no i załapał w sensie ze nie gaśnie teraz ale to i tak nie jest to co było tzn obroty się utrzymują w miarę ale falują (poniżej 1tyś)
Enderju napisał: | Miałem podobny problem w poprzednim aucie.Wystarczyło w tedy poprawic filtr powietrza,bo się odpiął Smile |
z filtrem jest wszytko ok. a ponadto mniej-więcej miesiąc temu został wymieniony |
|
Powrót do góry |
|
|
jaroslawrak
Auto Maniak
Dołączył: 26 Lip 2008 Posty: 758 Skąd jesteś (miejscowość/region): Częstochowa Posiadane auto: TIPO 1,4 T-JET 120KM Lounge
Piwa: 52/4
|
Wysłany: Pią 30 Kwi 2010, 22:54 Temat postu: |
|
|
Jeśli obroty falują to prawdopodobnie za dużo gazu silnik dostaje.Taką regulację powinno się robić pod analizatorem spalin.
Spróbuj teraz odkręcać przeciwnie,aż będzie chodził równomiernie i nie gasnął.Na zmianę położenia śruby silnik reaguje z opóźnieniem,więc się nie spiesz i odkręcaj np. co 1/2 obrotu. |
|
Powrót do góry |
|
|
badim3
Dyskutant
Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 57 Skąd jesteś (miejscowość/region): Barlinek Posiadane auto: Fiat Punto HGT
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 30 Maj 2010, 10:32 Temat postu: Gaz+punto 2 |
|
|
Mam ten sam problem w punto 2 HGT i jak jezdze normalnie to wszystko jest ok ale jak mu przycisne np podczas wyprzedzania i wrzuce na luz to on sam gasnie. Wymieniłem niedawno praktycznie wszystko filtry, cewke, węże, regulator. I bylo ok po wymianie ale po tygodniu zaczeło sie sypac. Gazownik ustawiał ustawiał i nic... czy to wina silniczka krokowego?? pomozcie! Dziekuje i pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
archive_18
Auto Maniak
Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 15058
Piwa: 1623/642
|
Wysłany: Nie 30 Maj 2010, 14:08 Temat postu: |
|
|
Odwroć wlot powierza w strone komory silnika. _________________ Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
badim3
Dyskutant
Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 57 Skąd jesteś (miejscowość/region): Barlinek Posiadane auto: Fiat Punto HGT
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 30 Maj 2010, 14:17 Temat postu: |
|
|
napewno? Co to da? jaki wlot? nie znam sie wiec pytam. Wlot powietrze z filtra powietrza? |
|
Powrót do góry |
|
|
|