Na benzynie ok, na lpg gaśnie

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - I generacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mariusz.plx

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość/region): ŁÓDZ
Posiadane auto: Punto 55, SX, 1,1, 96
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pią 30 Kwi 2010, 19:22    Temat postu: Na benzynie ok, na lpg gaśnie Odpowiedz z cytatem

Witam

Dziś rano jak pojechałem sobie zatankować autko bez problemu dojechałem odpalił na benzynce przy 2tys się przełączył na lpg wszytko ładnie pięknie lecz po zatankowaniu prawie do pełna pojawiły się problemy tzn. autko zaczęło gasnąc na lpg. Wszystko jest dobrze gdy się jedzie nie czuć żeby był jakiś słabszy gdy wrzucam na luz puszczając gaz od razu gaśnie nie (trzyma obrotów) na benzynie nie ma takich problemów trzyma ładnie obroty w granicy 1tyś gdy tylko wrzucam na lpg gaśnie,z odpalaniem jest identyczna sytuacja można go ciorać do upadłego dopóki się trochę nie przy-gazuje nawet nie ma mowy żeby odpalił. I teraz sedno sprawy czy coś uległo uszkodzeniu czy to wina zatankowanego lpg??? mimo ze podczas jazdy jest ok.
Samochód: Fiat Punto 55 1,1 SX rok 96

Z góry dziękuje za pomoc

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
dar9999

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2599
Skąd jesteś (miejscowość/region): RP WAWA
Posiadane auto: M-B W163 HONDA VW OPEL
Piwa: 235/0
PostWysłany: Pią 30 Kwi 2010, 19:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pewnie wystarczy przeregulowac b.jalowy na reduktorze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Mariusz.plx

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość/region): ŁÓDZ
Posiadane auto: Punto 55, SX, 1,1, 96
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pią 30 Kwi 2010, 20:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Regulacja biegu jałowego tzn którym bo z tego co wiem to takie duże pokrętło pomiędzy przewodami to sie reguluje ilość mieszanki a na reduktorze jest jeszcze takie:


czy o to chodzi?


tutaj to większe zapewne do regulacji ilosci mieszanki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
dar9999

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2599
Skąd jesteś (miejscowość/region): RP WAWA
Posiadane auto: M-B W163 HONDA VW OPEL
Piwa: 235/0
PostWysłany: Pią 30 Kwi 2010, 20:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ta srubka na 1 foto ,//// tej na 2 lepiej sam nie krec chyba ze na analizatorze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Enderju

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 45
Skąd jesteś (miejscowość/region): Kraków
Posiadane auto: Renault Megane 1.5 dci 63kw
Piwa: 2/0
PostWysłany: Pią 30 Kwi 2010, 20:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem podobny problem w poprzednim aucie.Wystarczyło w tedy poprawic filtr powietrza,bo się odpiął Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Pią 30 Kwi 2010, 20:53    Temat postu: reklama

Powrót do góry
Mariusz.plx

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość/region): ŁÓDZ
Posiadane auto: Punto 55, SX, 1,1, 96
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pią 30 Kwi 2010, 21:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dar9999 napisał:
ta srubka na 1 foto ,//// tej na 2 lepiej sam nie krec chyba ze na analizatorze


wiec tak zaznaczyłem sobie pozycje jaka była żeby jakby co wrócić do ustawienia pierwotnego, w sumie wykonałem cały obrót w prawo żadnej poprawy potem jeszcze raz i tez nic wreszcie wkręciłem to do końca 4,5 obrotu no i załapał w sensie ze nie gaśnie teraz ale to i tak nie jest to co było tzn obroty się utrzymują w miarę ale falują (poniżej 1tyś)

Enderju napisał:
Miałem podobny problem w poprzednim aucie.Wystarczyło w tedy poprawic filtr powietrza,bo się odpiął Smile


z filtrem jest wszytko ok. a ponadto mniej-więcej miesiąc temu został wymieniony
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
jaroslawrak

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 758
Skąd jesteś (miejscowość/region): Częstochowa
Posiadane auto: TIPO 1,4 T-JET 120KM Lounge
Piwa: 52/4
PostWysłany: Pią 30 Kwi 2010, 22:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli obroty falują to prawdopodobnie za dużo gazu silnik dostaje.Taką regulację powinno się robić pod analizatorem spalin.
Spróbuj teraz odkręcać przeciwnie,aż będzie chodził równomiernie i nie gasnął.Na zmianę położenia śruby silnik reaguje z opóźnieniem,więc się nie spiesz i odkręcaj np. co 1/2 obrotu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
badim3

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 57
Skąd jesteś (miejscowość/region): Barlinek
Posiadane auto: Fiat Punto HGT
Piwa: 0/0
PostWysłany: Nie 30 Maj 2010, 10:32    Temat postu: Gaz+punto 2 Odpowiedz z cytatem

Mam ten sam problem w punto 2 HGT i jak jezdze normalnie to wszystko jest ok ale jak mu przycisne np podczas wyprzedzania i wrzuce na luz to on sam gasnie. Wymieniłem niedawno praktycznie wszystko filtry, cewke, węże, regulator. I bylo ok po wymianie ale po tygodniu zaczeło sie sypac. Gazownik ustawiał ustawiał i nic... czy to wina silniczka krokowego?? pomozcie! Dziekuje i pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
archive_18

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 15058


Piwa: 1623/642
PostWysłany: Nie 30 Maj 2010, 14:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odwroć wlot powierza w strone komory silnika.
_________________
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
badim3

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 57
Skąd jesteś (miejscowość/region): Barlinek
Posiadane auto: Fiat Punto HGT
Piwa: 0/0
PostWysłany: Nie 30 Maj 2010, 14:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

napewno? Co to da? jaki wlot? nie znam sie wiec pytam. Wlot powietrze z filtra powietrza?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - I generacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group