Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pickup
Czytelnik
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość/region): nowa sól Posiadane auto: toyota hilux sr5 2,5d4d 2008
Piwa: 0/3
|
Wysłany: Pon 19 Kwi 2010, 11:19 Temat postu: na co zwrócić uwagę przy zakupie |
|
|
Proszę o pomoc użytkowników M-B ML rok prod. około 2000. Chcę zakupić w/w auto typ silnika obojętny. Na co szczególnie mam zwrócić uwagę. Który model jest godny uwagi a którego unikać. |
|
Powrót do góry |
|
|
FiFi_Boss
Auto Maniak
Dołączył: 10 Gru 2008 Posty: 1111 Skąd jesteś (miejscowość/region): mazowieckie/kujawsko-pomorskie Posiadane auto: CLK200 (136HP) W208 2000r.
Piwa: 44/4
|
Wysłany: Pon 19 Kwi 2010, 16:08 Temat postu: |
|
|
Ja na Twoim miejscu nie brałbym 400CDI bo tam padają skrzynie biegów. Pierwsze co to sprawdź czy nie jest po wypadku, obejrzyj element po elemencie, porównaj jeden z drugim czy odcienie się nie różnią, czy szczeliny pomiędzy elementami są jednakowe, czy gdzieś czasem się nie schodzą, popatrz na oznaczenia szyb, powinny być jednakowe, obejrzyj wnętrze, tzn kierownicę, pedały i lewarek skrzyni biegów. Jak jest niski przebieg to powinny być mało zużyte, jeżeli przebieg jest znaczy (200.000 i więcej) i kierownica jest w stanie idealnym tzn że prawdopodobnie była wymieniana, co za tym idzie możliwe że poduszka bywa wywalona. Obejrzyj auto ze wszystkich stron, pod słońce, ze słońcem, czy wytłoczenia na elementach są prawidłowe, obejrzyj pod maską i jak otworzysz drzwi czy wszystko gra, odegnij jakąś uszczelkę czy czasem nie jest przemalowany ;D zdarzało się że taksówki malowali i nie pomalowali pod uszczelką (osobiście miałem taki przypadek kiedyś). Każdy element przetrzyj szmatką żeby był czysty i spójrz czy lakier ma charakterystyczną morkę tzn taki nieregularny kształt. Sprawdź nr VIN, możesz przyłożyć miernik lakieru, zabierz samochód do stacji diagnostycznej... przejedź się przede wszystkim i słuchaj zawieszenia ;D |
|
Powrót do góry |
|
|
pickup
Czytelnik
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość/region): nowa sól Posiadane auto: toyota hilux sr5 2,5d4d 2008
Piwa: 0/3
|
Wysłany: Pon 19 Kwi 2010, 17:56 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odzew. Z blachą sobie poradzę. Bardziej chodziło mi właśnie o typowe usterki w tych modelach . Z tego co na razie wyczytałem to dużą bolączką są automatyczne skrzynie. Jak się ustrzec przed taką która ma już policzone dni swojego żywota |
|
Powrót do góry |
|
|
FiFi_Boss
Auto Maniak
Dołączył: 10 Gru 2008 Posty: 1111 Skąd jesteś (miejscowość/region): mazowieckie/kujawsko-pomorskie Posiadane auto: CLK200 (136HP) W208 2000r.
Piwa: 44/4
|
Wysłany: Pon 19 Kwi 2010, 21:21 Temat postu: |
|
|
To raczej 400CDI jest podatne na usterki skrzyni, w 270 chyba jest mniej przypadków uszkodzeń. |
|
Powrót do góry |
|
|
Qnisz
Auto Maniak
Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 811 Skąd jesteś (miejscowość/region): mazowieckie Posiadane auto: niegdyś Mercedes W140 S320 LPG; Mercedes W220 S500 306KM 2000; Chysler Grand Voyager LE 3,3 LPG 2000; Honda CBR 1100 XX 164KM
Piwa: 38/0
|
Wysłany: Wto 20 Kwi 2010, 11:22 Temat postu: |
|
|
Jak wrzucasz D to bieg powinien wskoczyć zdecydowanie ale bez szarpnięcia budą, jak wrzucasz R to ma być chwila zwłoki i zapięcie tak jak w przypadku D (zwłoka jest po to aby włączając D i przechodząc przez pozycję R nie zapinał się bez potrzeby wsteczny. Ponadto jak jedziesz delikatnie i nie znasz samochodu to skrzynia tak powinna zmieniać biegi ze nie wyczujesz kiedy to się dzieje. Jak pojedziesz ostrzej to mogą być wyczuwalne zmiany przełożeń wtedy zwróć uwagę czy nie ma zbytniej zwłoki przy zmianie biegu i czy podczas zmiany biegu nie rosną obroty silnika 9czy nie ma "luzu" miedzy biegami. To samo przy redukcji biegu. Ponadto nie wiem czy te skrzynie nie mają przypadkiem po podpięciu pod kompa wskazania zużycia skrzyni. Możesz podpytać w ASO i jak mają taką opcję to warto sprawdzić taką skrzynię na kompie bo remont skrzyni to nie mały wydatek w stosunku do ceny auta. _________________ www.qnisz.pl
Silniki Falowniki
Motoreduktory
Przekładnie
Wibratory Przemysłowe
'ZPA' |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Wto 20 Kwi 2010, 11:22 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
dar9999
Auto Maniak
Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 2599 Skąd jesteś (miejscowość/region): RP WAWA Posiadane auto: M-B W163 HONDA VW OPEL
Piwa: 235/0
|
Wysłany: Wto 20 Kwi 2010, 23:01 Temat postu: |
|
|
polecam ML320 lub ML270 sprawdz przed kupnem start diagnoza cale auto wszystkie kompy-moduly -PARAMETRY SILNIKA mozesz tez odczytac przebieg ,sprawdz na sciezce podwozie luzy sworznie P,TYL ,amory szczegolnie tyl dolne sworznie ktore sa razem z amorem sprawdz wysokosc przodu min 70 cm od rantu felgi na dole do rantu blotnika ,reg drazkow skretnych jest ograniczona lubi zrywac amory przednie ,osluchaj podpore walu tyl,spr reduktor i LOW RANGE w tych modelach skrzynia jest duzo zywotniejsza niz w tych wysilonych ML430,ML400cdi,ML500,ML55,ML63,skrzynie sa jednakowe we wszystkich W163 dlatego padaja w mocniejszych silnikach |
|
Powrót do góry |
|
|
dariis
Czytelnik
Dołączył: 10 Mar 2010 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wielka Brytania/St. Albans Posiadane auto: Mercedes benz ml 270
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 26 Kwi 2010, 19:46 Temat postu: |
|
|
Jesli w ciaz szukasz autka to zapraszam na moja stronke( w dolnej czesci tej wiadomosci), na zyczenie szukam samochodow w uk z kierownica po lewej stronie wiecej informacji udzielam po przez maila. Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
|