Montaż linek hamulca ręcznego.

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nadinusia

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość/region): Starogard Gdański
Posiadane auto: fiat palio weekend 1.4 1998
Piwa: 0/0
PostWysłany: Wto 02 Mar 2010, 17:41    Temat postu: Montaż linek hamulca ręcznego. Odpowiedz z cytatem

Witam,
proszę o pomoc w wymianie linek hamulca ręcznego w palio weekend 1.4. Stare linki zostały już "popuszczone" przez mechanika, mam nowe i chcę je wymienić. Niestety mój mechanik nie ma ostatnio czasu i zastanawiam się, czy można to zrobić samemu? Proszę o pomoc, mam dość jazdy bez ręcznego!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
ravauek211

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 1472
Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa

Piwa: 186/4
PostWysłany: Wto 02 Mar 2010, 18:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie jest to trudne ale chyba trzeba bębny zdjąć.
poszukaj informacji tu http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=57720
_________________
Były:
uno 0,9 2002r
Albea 1,2 16V 03r
Seicento 0,9LPG
Jest:
Peugeot 307 kombi 1,6 16V LPG
Kia picanto 1.0 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Pasoń Edward

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 605
Skąd jesteś (miejscowość/region): Siemianowice
Posiadane auto: Audi A4 b5 1.6 /Gaz//DUCATO Camper 2.5D
Piwa: 40/1
PostWysłany: Wto 02 Mar 2010, 20:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam nie jest to trudne ale przydał by się kanał,zobacz jak są przepuszczone i puśc po jednej tymi samymi mocowaniami co stare,odhacz pod ręcznym po jednej lincei najpierw wepnij do mocowania przy hamulcu rączki,to powinno być w miarę łatwe,a przy bębnach tam gdzie linka wpada weź (majzel),przecinak i wybij pancerz na zewnątrz,sugeruj się nową linką. Z tyłu bębna w dolnej części jest zaślepka plastikowa,podważ śrubokrętem wyskoczy tam zobaczysz mocowanie linki na przeciw otworu,podważ śrubokrętem musi wyjść do góry.Włóż nową wbij przecinakiem nie za ostrym nowy pancerz do bębna linkę umocuj tam gdzie stara.Naciągnij ręczny,przy rączce powinna byc regulacja od strony kabiny.Jak juz w miare naciągniesz zobacz czy jest okej z tyłu bębnów i dopiero załóż zaślepki w bębnach,sprawdzi czy linka nie dotyka tłumika.Poskręcaj koła ustaw samochód na nierównej nawierzchni tam gdzie samochód będzie sie toczył,i naciągaj dalej ręczny do momentu aż poczujesz że zaczyna łapac wtedy cofnij trochę żeby ręczny nie blokował kół podczas jazdy..A bębnów nie trzeba ściągac poto są zaslepki z tyłu bębnów ale mozna,tez się tak robi tylko że bębny cięzko z reguły schodza lub zrywają okładziny jak bębny nie były nigdy szlifowane-ale dowiesz się w jakim stanie są okładziny.Czas pracy max. dla początkujących do 3godz.Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
ceta

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość/region): mg
Posiadane auto: siena 1,2 hl ,99
Piwa: 0/2
PostWysłany: Nie 29 Kwi 2018, 18:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bez obrazy ale to sa bzdury
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group