nie równa praca silnika

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcin1979

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 26
Skąd jesteś (miejscowość/region): Grabina
Posiadane auto: peugeot 407 1.6 hdi
Piwa: 1/3
PostWysłany: Sob 30 Sty 2010, 14:19    Temat postu: nie równa praca silnika Odpowiedz z cytatem

witajcie mam problem z nierówną pracą silnika wymieniłem świece, przewody zapłonowe, filtry ,cewke i nadal to sam obrotomierz się buja między 500 a 1000 obrotów czy ktoś miał podobny problem co to jeszcze morze być
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
ravauek211

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 1472
Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa

Piwa: 186/4
PostWysłany: Sob 30 Sty 2010, 15:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wolne obroty regulowane są przez silnik krokowy. próbowałeś zacząć od tego? ile auto ma przebiegu? na dodatek udał bym się na diagnozowanie komputerem, niestety kosztuje to troszkę ale od razu wiadomo co potrzeba. ponadto w przypadku wymiany krokowca trzeba jak gdyby "powiedzieć o tym" sterownikowi silnika. skasować wszystkie błędy. ewentualnie wykonać proces auto adaptacji. może sie też okazać ze jakiś czujnik szwankuje ale komp to wykaże. sprawdź też czy auto nie dostaje lewego powietrza z nikąd
_________________
Były:
uno 0,9 2002r
Albea 1,2 16V 03r
Seicento 0,9LPG
Jest:
Peugeot 307 kombi 1,6 16V LPG
Kia picanto 1.0 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości) Wystawiono 1 piw(a)
Krzysiek W

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa
Posiadane auto: Fiat Albea 1,4 2007
Piwa: 0/0
PostWysłany: Czw 04 Lut 2010, 12:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
Mam ten sam problem w swoim samochodzie.
Pojechałem do jednej z ASO na diagonzę. Stwierdzili uszkodzoną centralke wtrysku paliwa, oznajmili że element jest nienaprawialny i można go tylko wymienic. Koszt samej centralki to 2100 zł.
Samochodu nie naprawiałem, zdzwoniłem do innej stacji ASO mówię im co jest i jaka była diagnoza, byli nieco zdziwieni aczkolwiek potwirdzili mi koszt centralki. Umówiłem się z nimi na diagnozę. Dam znać co ta stacja ASO stwierdziła.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
marcin1979

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 26
Skąd jesteś (miejscowość/region): Grabina
Posiadane auto: peugeot 407 1.6 hdi
Piwa: 1/3
PostWysłany: Pią 05 Lut 2010, 17:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Krzysiek W napisał:
Witam.
Mam ten sam problem w swoim samochodzie.
Pojechałem do jednej z ASO na diagonzę. Stwierdzili uszkodzoną centralke wtrysku paliwa, oznajmili że element jest nienaprawialny i można go tylko wymienic. Koszt samej centralki to 2100 zł.
Samochodu nie naprawiałem, zdzwoniłem do innej stacji ASO mówię im co jest i jaka była diagnoza, byli nieco zdziwieni aczkolwiek potwirdzili mi koszt centralki. Umówiłem się z nimi na diagnozę. Dam znać co ta stacja ASO stwierdziła.
będe zobowiązany z góry dziękuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Krzysiek W

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa
Posiadane auto: Fiat Albea 1,4 2007
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pon 08 Lut 2010, 09:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
Niestety, nie mam drugiej diagnozy tego problemu. Serwis do którego miałem się udać był oddalony od mojego miejsca zamieszkania o 150 km i nie udało mi się dojechać, samochód zwariował po 20 km, zapaliła się lampka od zapłonu, zaczął gasnąć, więc zawróciłem do poprzedniego serwisu. Teraz czekam na sprowadzenie centralki z Włoch. Zobaczymy co powiedzą po wymianie, czy nie okarze się, że jescze cos.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Pon 08 Lut 2010, 09:37    Temat postu: reklama

Powrót do góry
fialover

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 03 Cze 2015
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość/region): Inowrocław
Posiadane auto: Fiat Sedici
Piwa: 0/0
PostWysłany: Wto 06 Paź 2015, 21:42    Temat postu: Re: nie równa praca silnika Odpowiedz z cytatem

marcin1979 napisał:
witajcie mam problem z nierówną pracą silnika wymieniłem świece, przewody zapłonowe, filtry ,cewke i nadal to sam obrotomierz się buja między 500 a 1000 obrotów czy ktoś miał podobny problem co to jeszcze morze być


Na początek zacząłbym od świec i przewodów, później zająłbym się pozostałymi elementami elektryki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group