Brak mocy na LPG.

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
power1

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 4


Piwa: 0/0
PostWysłany: Pią 12 Paź 2007, 10:00    Temat postu: Brak mocy na LPG. Odpowiedz z cytatem

Witam
Mam nubire I 1.6 16v na gazie. Gaz jest założony sekwencyjny firmy BRC.
Problem w tym że auto na gazie chodzi na wolnych obrotach ok ale jak chce dodać gazu to sie dławi, praktycznie nie da się wogole jeździć
maksymalne obroty jaki mi się udało na gazie uzyskac bardzo powoli dodając gazu to 3000 obr/min
nie ma pojecia co to może być a u mnie w mieście wszyscy się poddają jak widzą że to sekwencja
pozdrawiam

Laughing Laughing Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
wapula

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2


Piwa: 0/0
PostWysłany: Sro 17 Paź 2007, 14:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w moim lanosie pojaawily sie problemy z obrotami. przy max wcisnietym gazie obroty dochodzily do ok 3000obr. problem byl w cewce zaplonowej. teraz znowu cos sie rozregulowalo i na gazie sa tak male obroty na jalowym, ze od razu gasnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
power1

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 4


Piwa: 0/0
PostWysłany: Sro 17 Paź 2007, 22:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i co pomogła ta wymiana cewki
??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
wapula

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2


Piwa: 0/0
PostWysłany: Czw 18 Paź 2007, 08:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pomoglo o tyle, ze po wymianie cewki silnik zaczal normalnie pracowac, tzn obroty byly adekwatne do wcisnietego gazu. poza tym katalizator tez byl troche stary juz. zla praca cewki spowodowala, ze zbyt duzo paliwa dostawalo sie do katalizatora, skutkiem czego rogrzal sie do czerwonosci (normalnie katalizator ma ok800C, po nagrzaniu mial ok 2000C) jak dojechalam do warsztatu, a przebylam tylko 5km, z podwozia dymilo sie. dobrze, ze cale auto nie poszlo z dymem :/ w warsztacie powiedzieli, ze mialam duzo szczescia. teraz mam inny problem, bo na gazie na jalowym biegu obroty sa tak niskie, ze gasnie. na benzynie chodzi ok, z tym ze czasem sie dlawi. szczerze mowiac to teraz troche boje sie jezdzic na gazie (poza tym, ze nie dziala sprawnie) bo w kabinie jakos cieplej jest, jakby ten katalizator nadal sienagrzewal. dodam jeszcze ze na gazie co kilkadzisiat kilometrow strzela cos, chyba w katalizatorze. mozliwe, ze przez ten modul poszly tez inne rzeczy, moze jakis modul, czy inne czujniki. szczerze mowiac, to nie weim co z tym zrobic. za tydzien jade na diagnostyke BRC. zobaczymy co komputer powie :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group