Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
power1
Czytelnik
Dołączył: 12 Paź 2007 Posty: 4
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 12 Paź 2007, 10:00 Temat postu: Brak mocy na LPG. |
|
|
Witam
Mam nubire I 1.6 16v na gazie. Gaz jest założony sekwencyjny firmy BRC.
Problem w tym że auto na gazie chodzi na wolnych obrotach ok ale jak chce dodać gazu to sie dławi, praktycznie nie da się wogole jeździć
maksymalne obroty jaki mi się udało na gazie uzyskac bardzo powoli dodając gazu to 3000 obr/min
nie ma pojecia co to może być a u mnie w mieście wszyscy się poddają jak widzą że to sekwencja
pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
wapula
Czytelnik
Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 17 Paź 2007, 14:53 Temat postu: |
|
|
w moim lanosie pojaawily sie problemy z obrotami. przy max wcisnietym gazie obroty dochodzily do ok 3000obr. problem byl w cewce zaplonowej. teraz znowu cos sie rozregulowalo i na gazie sa tak male obroty na jalowym, ze od razu gasnie. |
|
Powrót do góry |
|
|
power1
Czytelnik
Dołączył: 12 Paź 2007 Posty: 4
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 17 Paź 2007, 22:16 Temat postu: |
|
|
i co pomogła ta wymiana cewki
?? |
|
Powrót do góry |
|
|
wapula
Czytelnik
Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 18 Paź 2007, 08:35 Temat postu: |
|
|
pomoglo o tyle, ze po wymianie cewki silnik zaczal normalnie pracowac, tzn obroty byly adekwatne do wcisnietego gazu. poza tym katalizator tez byl troche stary juz. zla praca cewki spowodowala, ze zbyt duzo paliwa dostawalo sie do katalizatora, skutkiem czego rogrzal sie do czerwonosci (normalnie katalizator ma ok800C, po nagrzaniu mial ok 2000C) jak dojechalam do warsztatu, a przebylam tylko 5km, z podwozia dymilo sie. dobrze, ze cale auto nie poszlo z dymem :/ w warsztacie powiedzieli, ze mialam duzo szczescia. teraz mam inny problem, bo na gazie na jalowym biegu obroty sa tak niskie, ze gasnie. na benzynie chodzi ok, z tym ze czasem sie dlawi. szczerze mowiac to teraz troche boje sie jezdzic na gazie (poza tym, ze nie dziala sprawnie) bo w kabinie jakos cieplej jest, jakby ten katalizator nadal sienagrzewal. dodam jeszcze ze na gazie co kilkadzisiat kilometrow strzela cos, chyba w katalizatorze. mozliwe, ze przez ten modul poszly tez inne rzeczy, moze jakis modul, czy inne czujniki. szczerze mowiac, to nie weim co z tym zrobic. za tydzien jade na diagnostyke BRC. zobaczymy co komputer powie :/ |
|
Powrót do góry |
|
|
|