Problem z odpalaniem.


Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nizio

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość/region): Bangkok
Posiadane auto: Renault Trafic
Piwa: 0/0
PostWysłany: Wto 03 Lis 2009, 12:08    Temat postu: Problem z odpalaniem. Odpowiedz z cytatem

Witam, od paru miesięcy jestem (prawie) szczęśliwym posiadaczem Renault Trafic. Posiadam silnik 1.9 DCI i mam wielki problem, mianowicie problem z odpaleniem. Autko po zakupie przejechało 500km i następnego dnia były problemy z odpaleniem. Po upływie tygodnia kilka razy próbowałem odpalić i się udało. Przejechałem 3000km znowu siadł. Laweta do mechanika, wymiana 2 wtrysków 2 dni spokoju. Następnie wymiana przepływomierza (zepsuty). I dalej problemy z odpaleniem. Odpala tylko na benzynę w sprayu. Jak odpali nie ma problemu mogę jeździć do woli zgaszę przez kilka godzin odpalam bez problemu, jednak dłuższa przerwa(1noc) i problem się powtarza. Po wymianie wtrysków po podpięciu pod komputer nie ma żadnych błędów (ale podpinany był jak już wcześniej odpalił na spray, jakoś musiałem dojechać do mechanika). Elektrycy mówią że wszystko jest w porządku, ale w porządku nie jest bo nadal nie mogę odpalić. Za wszelką pomoc dozgonnie dziękuję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
paulo77

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 1946
Skąd jesteś (miejscowość/region): Zachodniopomorskie

Piwa: 153/10
PostWysłany: Wto 03 Lis 2009, 13:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mala wskazuwka dla mechanikow ktorzy sprawdzali ten samochod,moze to byc wina pompy paliwa,nie pompy wysokocisnieniowej,lecz w zbiorniku paliwa,moga to byc oznaki ze sie zacina.niewiem co i jak bylo sprawdzane,moze to byc rowniez czujnik cisnienia paliwa,pozdr
_________________
Piwa nie stawiaj,piję tylko czystą...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
archive

Gość







PostWysłany: Wto 03 Lis 2009, 13:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

.
Powrót do góry
klik76

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 22
Skąd jesteś (miejscowość/region): Płock
Posiadane auto: Renault Trafic 1.9 DCI
Piwa: 0/0
PostWysłany: Wto 03 Lis 2009, 20:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdź dobrze filtr paliwa niektórzy pseudo mechanicy nawet nie potrafią dobrze go założyć. Miałem taki przypadek, mała nieszczelność i trzeba go było samochód długo kręcić. Chociaż wątpię żeby to było od tego skoro odpala ze spraya.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
PABLO.77

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 129
Skąd jesteś (miejscowość/region): KALISZ
Posiadane auto: Audi A4 B8
Piwa: 3/7
PostWysłany: Sro 04 Lis 2009, 00:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

paulo77 napisał:
Mala wskazuwka dla mechanikow ktorzy sprawdzali ten samochod,moze to byc wina pompy paliwa,nie pompy wysokocisnieniowej,lecz w zbiorniku paliwa,moga to byc oznaki ze sie zacina.niewiem co i jak bylo sprawdzane,moze to byc rowniez czujnik cisnienia paliwa,pozdr




1,9 dci ma pompe w zbiorniku , to ciekawe Laughing , może jej już wcześniej szukali i nie znalezli Laughing Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Sro 04 Lis 2009, 00:11    Temat postu: reklama

Powrót do góry
robsonklakier20009

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 8
Skąd jesteś (miejscowość/region): gostyniiiii
Posiadane auto: trafic
Piwa: 0/0
PostWysłany: Nie 08 Lis 2009, 20:03    Temat postu: problem Odpowiedz z cytatem

po prostu siada pompa wysokiego ciśnienia ,
_________________
frr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu komunikator tlen - status spik (wp kontakt) skype status Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
bucek21

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 15

Posiadane auto: renault trafic 19 dci 100 km
Piwa: 0/1
PostWysłany: Wto 10 Lis 2009, 17:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jezeli na samostart pali ok to przyjacielu wtryski są padniente . nie wystarczy wymienic dwóch wystarczy jak jeszcze jeden za duzo przelewa i mamy problem ponieważ nie uzyskuje odpowiedniego cisnienia na rampie.sam to przerabiałem. wstawiłem trzy nowe i lipa też miałem problem z odpaleniem a wstawiłem czwarty i jak ręką odioł, nawet nie muszę podgrzewac i startuje w jednej sekundzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu spik (wp kontakt) skype status Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Nizio

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość/region): Bangkok
Posiadane auto: Renault Trafic
Piwa: 0/0
PostWysłany: Sob 27 Lut 2010, 14:22    Temat postu: Dalej problem Odpowiedz z cytatem

Meczę się już rok z moją Renią. Nadal nic nie pomaga:
-wymiana akumulatora,
-wymiana wtrysków,
-wymiana przepływomierza,
-wymiana filtrów(paliwowy, powietrza),
-wymiana listwy wtrysków (diagnoza porażkowego serwisu Renault)
-wymiana czujnika ciśnienia paliwa na rampie.
Dalej problemy z odpaleniem. Na samostart pali, jednak czuje się jak w latach 40 ubiegłego stulecia kiedy to trzeba było samochody odpalać na korbę, otwierając maskę przed każdym odpaleniem samochodu, nie mówiąc już o tym że po każdym takim strzale zawory dostają po d****.
Nic nie pomaga. za wszelkie pomysły wielkie dzięki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
gaba115

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 19
Skąd jesteś (miejscowość/region): łódź
Posiadane auto: renault, trafic, 1.9dci, 2005r
Piwa: 0/0
PostWysłany: Nie 07 Mar 2010, 16:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A czujnik poł. wału bo u mnie za te i inne problemy był odpowiedzialny i też na samostart musiałem palić swoją renie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
friday

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 158
Skąd jesteś (miejscowość/region): dolnoslaskie
Posiadane auto: Reno Trafic II 1.9dci 2002r VW Passat 1.8 lpg 1995rScenic 1.9 dti 2000r
Piwa: 3/0
PostWysłany: Pon 26 Kwi 2010, 19:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i jak uporales sie z problemem ??
kolega gaba115 dobrze pisze Smile czujnik jest padniety mialem to samo

a i jeszcze porada nie odpalaj na samostart tylko na plaka do tapiserki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Nizio

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość/region): Bangkok
Posiadane auto: Renault Trafic
Piwa: 0/0
PostWysłany: Sob 01 Maj 2010, 08:51    Temat postu: problem rozwiązany Odpowiedz z cytatem

po kilkumiesięcznej katordze, wymianie rampy wtrysku, nowego czujnika ciśnienia na rampie, okazało się że przewód od czujnika robił gdzieś zwarcie i dlatego nie odpalał. Tak przynajmniej powiedział mi elektryk. Teraz już nie mam problemu z odpaleniem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
thomas9967

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 24
Skąd jesteś (miejscowość/region): SZYDŁOWIEC
Posiadane auto: TRAFIC 1.9 DTI 2002r
Piwa: 0/2
PostWysłany: Sob 12 Lis 2016, 18:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Od jakiego czujnika miałeś zwarcie na przewodach. Odpalam na plaka a normalnie ciężko odpala.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu skype status Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
arkoarek

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 19
Skąd jesteś (miejscowość/region): warszawa
Posiadane auto: vivaro 1.9 cdti
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pon 19 Gru 2016, 01:11    Temat postu: Re: Dalej problem Odpowiedz z cytatem

Nizio napisał:

Dalej problemy z odpaleniem. Na samostart pali, jednak czuje się jak w latach 40 ubiegłego stulecia kiedy to trzeba było samochody odpalać na korbę, otwierając maskę przed każdym odpaleniem samochodu, nie mówiąc już o tym że po każdym takim strzale zawory dostają po d****.
.

mniej samostartu bo kolano pokaże
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
veithomas

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 17 Lut 2014
Posty: 31
Skąd jesteś (miejscowość/region): warszawa
Posiadane auto: Opel Vivaro
Piwa: 0/1
PostWysłany: Sro 21 Gru 2016, 01:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem latem podobny problem, zwróć uwagę czy przez noc nie zapowietrza się układ paliwowy. Przewód paliwowy zwrotny przy silniku 1,9, przynajmniej u mnie leży na silniku i po 10 latach się przetarł. Rano nie chciał odpalić, więc Plak, przez cały dzień działał, a po nocce już nie odpalał. Przewody u mnie częściowo były przezroczyste więc było widać że są puste, poza tym gruszka w pompce również była pusta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
pitwad1

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 12 Sty 2019
Posty: 13
Skąd jesteś (miejscowość/region): Lublin
Posiadane auto: Trafic 2.0 dci 2007, 158tys. Km
Piwa: 0/0
PostWysłany: Nie 13 Sty 2019, 15:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam może macie jakieś pomysły. Czy to rano, czy po dłuższym kilkugodzinnym postoju, mam problem z odpaleniem. Kręci kręci I po chwili załapuje . Później pali od strzała. 
1. Wymieniony filtr paliwa. Założone zaworki na powrocie I zasilaniu bo zawór przy gruszce nie trzymał, nie ma pęcherzy powietrza. 
2. Świece miernikiem sprawdzone na każdej jest oporność. Prąd dochodzi sprawdzone żarówką, grzeją kilka sekund. 
3. Zero błędów. Korekcja wtrysków 0,2 -0,1 0,1 -0,3. Ciśnienie 278 barów na pompie I listwie. Parametry sprawdzone na ciepłym silniku. 
A rano po trudnym odpaleniu można zgasić I od razu auto ładnie odpala. 
Macie jakieś pomysły i sugestie. 
Jedno co mnie martwi to ze jak napompuje gruszką paliwo to tylko chwilę jest twarda i zaraz znowu moge dopompowac. Czy na wyłaczonym zapłonie/silniku jest jakiś zawór odcinający powrót paliwa do zbiornika. Bo pompując gruszką paliwo wraca z powrotem. 
Jest jeszcze jakiś przewód paliwowy jednostronny/ ślepy przy obudowie filtra a chłodnicą I na nim widzę że paliwo się cofa po napompowaniu gruszką. Czyli coś nie trzyma.Powrót do góry 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group