Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZAK
Czytelnik
Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): pulawy Posiadane auto: citroen c5 2.0 hdi
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 06 Lis 2009, 17:03 Temat postu: spalanie |
|
|
Witam. mam problem w c5 2.0HDI po wymianie filtrów itp. i rozżądu zaczął mi dużo palić 13 na 100 czy ktoś wie co to może być . dzięki pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
paulo77
Auto Maniak
Dołączył: 01 Maj 2009 Posty: 1946 Skąd jesteś (miejscowość/region): Zachodniopomorskie
Piwa: 153/10
|
Wysłany: Pią 06 Lis 2009, 18:08 Temat postu: |
|
|
Duzo pali,ok,jakie jeszcze ma objawy,mniejsza moc,ewentualne kopcenie przy przyspieszaniu,zle zapala? _________________ Piwa nie stawiaj,piję tylko czystą... |
|
Powrót do góry |
|
|
fskuk
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 289 Skąd jesteś (miejscowość/region): UK Posiadane auto: Honda Civic VII SE 5dr 1.6 vtec 110km
Piwa: 7/0
|
Wysłany: Pią 06 Lis 2009, 18:11 Temat postu: |
|
|
moze rozrzad ktos zle ustawil?? |
|
Powrót do góry |
|
|
paulo77
Auto Maniak
Dołączył: 01 Maj 2009 Posty: 1946 Skąd jesteś (miejscowość/region): Zachodniopomorskie
Piwa: 153/10
|
Wysłany: Pią 06 Lis 2009, 22:56 Temat postu: |
|
|
Napisales na PW ze zle uruchamia sie,wszytsko wskazuje na fakt,ze masz niepoprawnie zalozony pasek rozrzadu.jezeli wczesniej bylo wszystko bez zarzutu,przed wymiana,to bedzie to najprawdopodobniej przestawiony rozrzad,objawy,zle zapala,wyzsze spalanie,brak mocy,ewentualne kopcenie.zacznij od sprawdzenia rozrzadu,dosc czesto spotykana wada/po stronie mechanika oczywiscie,ktory zapewne sie zapiera ze wszystko jest dobrze,a nawet nie sprawdzal...pozdr _________________ Piwa nie stawiaj,piję tylko czystą... |
|
Powrót do góry |
|
|
finco
Debiutant
Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 19 Skąd jesteś (miejscowość/region): Paisley- Scotland Posiadane auto: C5 2.2 HDI 2002r
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 08 Lis 2009, 15:18 Temat postu: Spalanie |
|
|
Ja też stawiam na źle spięty rozrząd. Nie wiem gdzie go wymieniałeś ale do tego oprócz wiedzy potrzebne są blokady na koła rozrządu i przynajmniej w starszych konstrukcyjnie silnikach trzpień ustalający pompę wtryskową. Bez tych blokad ustawiając rozrząd na znaki (jeżeli istnieją) czasami wydaje się że wszystko gra ale po napięciu paska albo łańcucha rozrząd trochę "ucieka". W skrajnych przypadkach mozna tak uszkodzić silnik. |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Nie 08 Lis 2009, 15:18 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|