Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damcio151
Auto Maniak
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 645 Skąd jesteś (miejscowość/region): Koszalin Posiadane auto: Renault Scenic RX4 DCI+, VW Golf3 variant GL
Piwa: 68/53
|
Wysłany: Sob 13 Lis 2010, 14:56 Temat postu: Różnica w serwie DCI/DTI scenic I, odpowietrzenie ABS |
|
|
Witam
Padło mi serwo w scenicu , posiadam DCI F9Q740, znalazłem w dobrej cenie serwo z silnika DTI ... pytanko Czy podpasuje bez problemu serwo z DTI do DCI ? Przypuszczam , że tak, ale nie chciałbym kupować w ciemno.
Pozdrawiam
Damian
Ostatnio zmieniony przez damcio151 dnia Pon 15 Lis 2010, 20:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
jasiek 71
Dyskutant
Dołączył: 03 Lis 2010 Posty: 87 Skąd jesteś (miejscowość/region): tereszpol k.biłgoraja Posiadane auto: renault espace 3 2.0 16v 2000r twingo 1998r
Piwa: 5/1
|
Wysłany: Sob 13 Lis 2010, 17:47 Temat postu: |
|
|
witam, jeżeli ma takie same mocowanie to jest OK podciśnienie jest takie same w DCI i DTI |
|
Powrót do góry |
|
|
archive
Gość
|
Wysłany: Sob 13 Lis 2010, 17:56 Temat postu: |
|
|
. |
|
Powrót do góry |
|
|
damcio151
Auto Maniak
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 645 Skąd jesteś (miejscowość/region): Koszalin Posiadane auto: Renault Scenic RX4 DCI+, VW Golf3 variant GL
Piwa: 68/53
|
Wysłany: Pon 15 Lis 2010, 20:32 Temat postu: |
|
|
Dziękuję za odpowiedzi.
Jako, że roboty raczej będzie sporo, tzn najwięcej ze zrobieniem jakiegoś dostępu wymianę zacznę w piątek.
Mam jeszcze jedno pytanie. Jak odpowietrzyć układ z ABS ? Mam nadzieję, że nie potrzeba wchodzić komputerem w nastawy podstawowe ? |
|
Powrót do góry |
|
|
archive_18
Auto Maniak
Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 15058
Piwa: 1623/642
|
Wysłany: Pon 15 Lis 2010, 20:35 Temat postu: |
|
|
Po co masz odpowietrzać? _________________ Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Pon 15 Lis 2010, 20:35 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
archive
Gość
|
Wysłany: Pon 15 Lis 2010, 20:42 Temat postu: |
|
|
. |
|
Powrót do góry |
|
|
damcio151
Auto Maniak
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 645 Skąd jesteś (miejscowość/region): Koszalin Posiadane auto: Renault Scenic RX4 DCI+, VW Golf3 variant GL
Piwa: 68/53
|
Wysłany: Pon 15 Lis 2010, 20:46 Temat postu: |
|
|
michal72 napisał: | Po co masz odpowietrzać? |
Jak to po co mam odpowietrzać ? hmm, uważasz, że przy wymianie serwa nic nie trzeba odpowietrzać Przecież trzeba to wszystko rozkręcić ...
Rozwiń proszę Może znów mi ułatwisz życie
Uio, normalnie, czyli zaczynając od najdalszego odpowietrznika ? Czytałem, ze w autach z ABS robi się to od najbliższego Jak to wygląda w scenicu ? |
|
Powrót do góry |
|
|
archive_18
Auto Maniak
Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 15058
Piwa: 1623/642
|
Wysłany: Pon 15 Lis 2010, 20:53 Temat postu: |
|
|
Nie mam doświadczenia w wymiania serwa w twoim modelu,ale w większości aut da się na tyle odciągnąć pompę żeby nie odkręcać od niej przewodów.
Może się Uio wypowie on ma większe doświadczenie. _________________ Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
damcio151
Auto Maniak
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 645 Skąd jesteś (miejscowość/region): Koszalin Posiadane auto: Renault Scenic RX4 DCI+, VW Golf3 variant GL
Piwa: 68/53
|
Wysłany: Pon 15 Lis 2010, 21:03 Temat postu: |
|
|
michal72 napisał: | Nie mam doświadczenia w wymiania serwa w twoim modelu,ale w większości aut da się na tyle odciągnąć pompę żeby nie odkręcać od niej przewodów.
Może się Uio wypowie on ma większe doświadczenie. |
Dzięki Michał, właśnie boje się, że nie dojdę bez rozkręcenia wszystkiego ... dojście jest straszne, wszystko jest na ścisk, ale będę próbował.
Dlatego pytam tak na wszelki jak się odpowietrza układ z ABS Wiem, że odpowietrzyć przy kołach nie będzie tak trudno, ale co z pompą ABS ...
Potrzeba pompować tam płyn pod ciśnieniem ? Czy może to jest na zasadzie jak w VAG - podpina się komputer, wchodzi w nastawy zablokowane i pompa zaczyna sobie pracować i się odpowietrzać ...
Czekam na dalsze odpowiedzi |
|
Powrót do góry |
|
|
archive
Gość
|
Wysłany: Pon 15 Lis 2010, 21:04 Temat postu: |
|
|
. |
|
Powrót do góry |
|
|
damcio151
Auto Maniak
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 645 Skąd jesteś (miejscowość/region): Koszalin Posiadane auto: Renault Scenic RX4 DCI+, VW Golf3 variant GL
Piwa: 68/53
|
Wysłany: Pon 15 Lis 2010, 22:38 Temat postu: |
|
|
Dzięki Uio, dam znać już po wymianie jak poszło . |
|
Powrót do góry |
|
|
damcio151
Auto Maniak
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 645 Skąd jesteś (miejscowość/region): Koszalin Posiadane auto: Renault Scenic RX4 DCI+, VW Golf3 variant GL
Piwa: 68/53
|
Wysłany: Pią 19 Lis 2010, 14:28 Temat postu: |
|
|
Serwo jednak różniło się dosyć znacząco, pewnie dlatego, że mam z tyłu hamulce tarczowe ( serwo dużo większe ) .
Na szczęście okazało się po wyjęciu, że spadł gumowy oring ... tylko dlaczego ? Na prawdę ciasno siedzi, ciężko było go wcisnąć ... Na zdjęciu czarny na samej górze .
Z odpowietrzeniem ABS nie było problemu, użyłem takiego cuda techniki
Nakręciłem to na zbiornik płynu ( wcześniej zalany ), podpompowałem i popuszczając nakrętki na pompie ABS ładnie powietrze pod ciśnieniem zostało wypchnięte z układu ... |
|
Powrót do góry |
|
|
|