Różnica w serwie DCI/DTI scenic I, odpowietrzenie ABS

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damcio151

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 645
Skąd jesteś (miejscowość/region): Koszalin
Posiadane auto: Renault Scenic RX4 DCI+, VW Golf3 variant GL
Piwa: 68/53
PostWysłany: Sob 13 Lis 2010, 14:56    Temat postu: Różnica w serwie DCI/DTI scenic I, odpowietrzenie ABS Odpowiedz z cytatem

Witam Smile
Padło mi serwo w scenicu , posiadam DCI F9Q740, znalazłem w dobrej cenie serwo z silnika DTI ... pytanko Wink Czy podpasuje bez problemu serwo z DTI do DCI ? Przypuszczam , że tak, ale nie chciałbym kupować w ciemno.

Pozdrawiam
Damian


Ostatnio zmieniony przez damcio151 dnia Pon 15 Lis 2010, 20:30, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości) Wystawiono 1 piw(a)
jasiek 71

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 87
Skąd jesteś (miejscowość/region): tereszpol k.biłgoraja
Posiadane auto: renault espace 3 2.0 16v 2000r twingo 1998r
Piwa: 5/1
PostWysłany: Sob 13 Lis 2010, 17:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam, jeżeli ma takie same mocowanie to jest OK podciśnienie jest takie same w DCI i DTI
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości) Wystawiono 1 piw(a)
archive

Gość







PostWysłany: Sob 13 Lis 2010, 17:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

.
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
damcio151

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 645
Skąd jesteś (miejscowość/region): Koszalin
Posiadane auto: Renault Scenic RX4 DCI+, VW Golf3 variant GL
Piwa: 68/53
PostWysłany: Pon 15 Lis 2010, 20:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziękuję za odpowiedzi.
Jako, że roboty raczej będzie sporo, tzn najwięcej ze zrobieniem jakiegoś dostępu Laughing wymianę zacznę w piątek.
Mam jeszcze jedno pytanie. Jak odpowietrzyć układ z ABS ? Mam nadzieję, że nie potrzeba wchodzić komputerem w nastawy podstawowe Shocked ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
archive_18

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 15058


Piwa: 1623/642
PostWysłany: Pon 15 Lis 2010, 20:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po co masz odpowietrzać?
_________________
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Pon 15 Lis 2010, 20:35    Temat postu: reklama

Powrót do góry
archive

Gość







PostWysłany: Pon 15 Lis 2010, 20:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

.
Powrót do góry
damcio151

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 645
Skąd jesteś (miejscowość/region): Koszalin
Posiadane auto: Renault Scenic RX4 DCI+, VW Golf3 variant GL
Piwa: 68/53
PostWysłany: Pon 15 Lis 2010, 20:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

michal72 napisał:
Po co masz odpowietrzać?

Jak to po co mam odpowietrzać ? hmm, uważasz, że przy wymianie serwa nic nie trzeba odpowietrzać Razz Przecież trzeba to wszystko rozkręcić ...
Rozwiń proszę Very Happy Może znów mi ułatwisz życie Smile

Uio, normalnie, czyli zaczynając od najdalszego odpowietrznika ? Czytałem, ze w autach z ABS robi się to od najbliższego Shocked Jak to wygląda w scenicu ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
archive_18

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 15058


Piwa: 1623/642
PostWysłany: Pon 15 Lis 2010, 20:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie mam doświadczenia w wymiania serwa w twoim modelu,ale w większości aut da się na tyle odciągnąć pompę żeby nie odkręcać od niej przewodów.
Może się Uio wypowie on ma większe doświadczenie.
_________________
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości) Wystawiono 1 piw(a)
damcio151

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 645
Skąd jesteś (miejscowość/region): Koszalin
Posiadane auto: Renault Scenic RX4 DCI+, VW Golf3 variant GL
Piwa: 68/53
PostWysłany: Pon 15 Lis 2010, 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

michal72 napisał:
Nie mam doświadczenia w wymiania serwa w twoim modelu,ale w większości aut da się na tyle odciągnąć pompę żeby nie odkręcać od niej przewodów.
Może się Uio wypowie on ma większe doświadczenie.

Dzięki Michał, właśnie boje się, że nie dojdę bez rozkręcenia wszystkiego ... dojście jest straszne, wszystko jest na ścisk, ale będę próbował.
Dlatego pytam tak na wszelki jak się odpowietrza układ z ABS Smile Wiem, że odpowietrzyć przy kołach nie będzie tak trudno, ale co z pompą ABS ...
Potrzeba pompować tam płyn pod ciśnieniem ? Czy może to jest na zasadzie jak w VAG - podpina się komputer, wchodzi w nastawy zablokowane i pompa zaczyna sobie pracować i się odpowietrzać ... Rolling Eyes

Czekam na dalsze odpowiedzi Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
archive

Gość







PostWysłany: Pon 15 Lis 2010, 21:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

.
Powrót do góry
damcio151

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 645
Skąd jesteś (miejscowość/region): Koszalin
Posiadane auto: Renault Scenic RX4 DCI+, VW Golf3 variant GL
Piwa: 68/53
PostWysłany: Pon 15 Lis 2010, 22:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki Uio, dam znać już po wymianie jak poszło . Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
damcio151

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 645
Skąd jesteś (miejscowość/region): Koszalin
Posiadane auto: Renault Scenic RX4 DCI+, VW Golf3 variant GL
Piwa: 68/53
PostWysłany: Pią 19 Lis 2010, 14:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Serwo jednak różniło się dosyć znacząco, pewnie dlatego, że mam z tyłu hamulce tarczowe ( serwo dużo większe ) .
Na szczęście okazało się po wyjęciu, że spadł gumowy oring ... tylko dlaczego ? Rolling Eyes Na prawdę ciasno siedzi, ciężko było go wcisnąć ... Na zdjęciu czarny na samej górze .


Z odpowietrzeniem ABS nie było problemu, użyłem takiego cuda techniki


Nakręciłem to na zbiornik płynu ( wcześniej zalany ), podpompowałem i popuszczając nakrętki na pompie ABS ładnie powietrze pod ciśnieniem zostało wypchnięte z układu ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group