problem z obrotami

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafałm

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość/region): MAZOWIECKIE
Posiadane auto: fiat siena, 1,2 99rok
Piwa: 0/0
PostWysłany: Czw 07 Kwi 2011, 23:20    Temat postu: problem z obrotami Odpowiedz z cytatem

Witam!
mam siene 1,2 z99roku. Przez 3 lata nie miałem żadnych problemów ale nie dawno się pojawiły. Na początku miałem wysokie obroty na benzynie i gazie jak był rozgrzany nie chciał zejść 3,000 obr a zimny startował mi od3,500obr. wymieniłem silniczek krokowy i było dobrze przez jaki miesiąc potem znowu problem z obrotami. Na benzynie ma 1500 i skaczą do 2000 a na gazie ma ok.1300 i na gazia strzela, silnik trzęsie się. Po przejechaniu kilkuset kilometrów jest później wszystko dobrze (przydusi się i strzeli) ma ok. 850obr. Może ktoś mi pomóć bo to strasznie męczy a mam to już kilka razy mechanicy nie mogą dojść co to jest. Wymieniłem świece, przewody, modół podciśnienia, filtry i nic.Problem drugi to od kąd mam gaz zawsze mam przebicie na świecach i przewodach mogę wymieniać co 5000km i to samo. Może ktoś miał coś podobnego lub wie co to może być. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
kamilek150

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 518
Skąd jesteś (miejscowość/region): Ryn / Gdańsk
Posiadane auto: Fiat Siena 1.2 8V '99+LPG Fiat Seicento 1.1 8V '99
Piwa: 33/5
PostWysłany: Pią 08 Kwi 2011, 09:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja miałem podobny problem. Gaz tyle razy wystrzelił, że z puszki filtra powietrza praktycznie nic nie zostało. Po wymianie przewodów wysokiego napięcia strzały praktycznie już znikły. Raz na jakiś czas się jeszcze zdarzy, ale to wina źle wyregulowanego gazu. Czytałem ostatnio trochę na ten temat. Gdy chodzi na wolnych obrotach i dodam gazu na maxa to potrafi strzelić, a dzieje się tak dlatego, że silniczek krokowy ma za dużą drogę do przebycia w za krótkim czasie i nie zdąża na czas się domknąć. Czy jakoś tak... W każdym bądź razie muszę jechać na regulację gazu, bo na benzynie pracuje już przyzwoicie.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group