Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jedrek1976
Debiutant
Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 22 Skąd jesteś (miejscowość/region): lubelskie Posiadane auto: albea 1.4 8V. 2006
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Sro 24 Lut 2010, 21:18 Temat postu: |
|
|
Słuchaj nie pamiętam czy u mnie było coś z obrotami. Ale aby sprawdzić czy zepsuty jest czujnik po prostu wyjmij z niego wtyczkę i wtedy spróbuj odpalić auto. Jeśli odpali bez problemu to czujnik do wymiany. Co prawda zapali ci się na desce rozdzielczej żółta kontrolka diagnostyki , ale po podłączeniu wtyczki z powrotem po jakimś czasie sama zgaśnie! |
|
Powrót do góry |
|
|
pierog9
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 326 Skąd jesteś (miejscowość/region): Dolnyśląsk Posiadane auto: bravo 1.2 16v 98r
Piwa: 5/2
|
Wysłany: Sro 24 Lut 2010, 22:50 Temat postu: |
|
|
tylko grunt ze u mnie w 80% pali bez problemu a nie kiedy po odpaleniu zgaśnie ale wtedy odpalam go z gazem ( a na ciepłym ZAWSZE odpala pięknie bez żadnych problemów) i juz... tak ze jak cos tam wyjme to nie wiem czy to cos da... |
|
Powrót do góry |
|
|
jedrek1976
Debiutant
Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 22 Skąd jesteś (miejscowość/region): lubelskie Posiadane auto: albea 1.4 8V. 2006
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Sro 31 Mar 2010, 21:17 Temat postu: |
|
|
No i mam trzecie podejście do problemów z odpalaniem. Znów ta sama historia tylko teraz to dochodzi jeszcze coś. Otóż znów trzeba kręcić z 5 razy żeby załapał na dobre ale już przy pierwszym kręceniu strzałka temperatury staje prawie na połowie i automatycznie zaczyna pracować wentylator chłodnicy. Nawet jeśli samochód stał na dworze przez całą noc. Czujnik temperatury wymieniony, czujnik podciśnienia też i obydwa sprawne. Ciekawe co tym razem, który czujnik? Zaczyna mi się już to nie podobać. I zaczyna powoli brakować pomysłów. To mój trzeci fiat no i wydaje mi się,że ostatni!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
jedrek1976
Debiutant
Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 22 Skąd jesteś (miejscowość/region): lubelskie Posiadane auto: albea 1.4 8V. 2006
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Sob 10 Kwi 2010, 16:13 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich forumowiczów! No i rozwiązałem kolejny problem a przyczyną jego była awaria czujnika jakże by inaczej Bosch 0261230030, tego samego którego już wymieniałem. Zastanawiam się tylko dlaczego uszkodził się tak szybko! Wersje są dwie: albo był już niesprawny przy kupowaniu albo jest to partia wadliwych czujników. Po rozmowie z przedstawicielem bosch dowiedziałem się że czujnik można reklamować, jest tylko jedno ale"PARAGON ZAKUPU" Ja niestety go nie zachowałem i kolejne 152 zł poszło!!! Dlatego jeśli kupowaliście już te czujniki to trzymajcie paragony bo kto wie! Pozdrawiam!!!
kolego jedrek1976 proponuje zapoznać sie z regulaminem, szczególnie pkt 20
Ralphi |
|
Powrót do góry |
|
|
mustang1
Junior admin
Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 7756 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wielkopolska Posiadane auto: Jeep Wrangler rubicon
Piwa: 335/31
|
Wysłany: Sob 10 Kwi 2010, 19:28 Temat postu: |
|
|
paragony dobrze jest skserować bo po pewnym czasie niektóre są nieczytelne |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Sob 10 Kwi 2010, 19:28 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
izaa
Czytelnik
Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 5
Posiadane auto: Albea 1,4; ACTIVE; 2006
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 23 Lut 2011, 14:36 Temat postu: |
|
|
Witam,ponownie wymiana czujnika bosch cena czujnika to 250 zł +robocizna,i były problemy z obrotami silnika, po wymianie wszystko wróciło do normy. _________________ iza |
|
Powrót do góry |
|
|
jedrek1976
Debiutant
Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 22 Skąd jesteś (miejscowość/region): lubelskie Posiadane auto: albea 1.4 8V. 2006
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Sro 23 Lut 2011, 14:38 Temat postu: |
|
|
No i mam problem z odpaleniem samochodu numer cztery. Przyczyna również ta sama, czujnik bosch. Ale, że tym razem zachowałem paragon to i już złożyłem reklamację. Innymi słowy ciekawi mnie jak ona zostanie załatwiona. |
|
Powrót do góry |
|
|
connomy
Czytelnik
Dołączył: 13 Mar 2011 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): Łaziska Posiadane auto: Albea
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 13 Mar 2011, 12:13 Temat postu: |
|
|
Mam fiata albea 1.2 2005 rok i gdy przychodzą mrozy mam straszny kłopot z odpaleniem auta. A gdy odpali to słychać zgrzyt . Czy to może byc rozrusznik ? |
|
Powrót do góry |
|
|
lisurwis
Debiutant
Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 14 Skąd jesteś (miejscowość/region): Okolice Warszawy Posiadane auto: Fiat Albea 1.4 8V
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 14 Mar 2011, 12:35 Temat postu: |
|
|
Witam, tez juz raz wymieniałem ten czujnik heh, teraz znowu mam problem z jazda na benzynie albea jest z 2006r. silnik to 1.4 8V na benzynie sie dlawi a na gazie smiga normalnie, co moze byc tego przyczyna, wymieniłem filtr paliwa, przed 10 tys km wymieniłem swiece, ma ktos jakis pomysł?? |
|
Powrót do góry |
|
|
mancin
Auto Maniak
Dołączył: 17 Kwi 2008 Posty: 525 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław Posiadane auto: Zaporożec 968A
Piwa: 26/4
|
Wysłany: Pon 14 Mar 2011, 21:21 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Mam fiata albea 1.2 2005 rok i gdy przychodzą mrozy mam straszny kłopot z odpaleniem auta. A gdy odpali to słychać zgrzyt . Czy to może byc rozrusznik ? |
Moze byc rozrusznik, wyjąć, przeczyścić i będzie jak nowy .
w 2005 roku były albee 1.2? Nie 1.4 przypadkiem?
Cytat: | teraz znowu mam problem z jazda na benzynie albea jest z 2006r. silnik to 1.4 8V na benzynie sie dlawi a na gazie smiga normalnie, co moze byc tego przyczyna, wymieniłem filtr paliwa, przed 10 tys km wymieniłem swiece, ma ktos jakis pomysł?? |
Nie zamordowałeś pompki paliwa jeżdżąc z minimalna ilościa benzyny w baku ? Może też bak zarosnąc szlamem jak się go nie płucze świeżą benzynką
Najlepiej odczytać kod błędu,bo musi się pojawić przy takich objawach.
Cytat: | tez juz raz wymieniałem ten czujnik heh |
No wiadomo, jak się już we fiacie cokolwiek zepsuje to musi być niemieckie. |
|
Powrót do góry |
|
|
lisurwis
Debiutant
Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 14 Skąd jesteś (miejscowość/region): Okolice Warszawy Posiadane auto: Fiat Albea 1.4 8V
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 15 Mar 2011, 12:39 Temat postu: |
|
|
Nie zamordowałeś pompki paliwa jeżdżąc z minimalna ilościa benzyny w baku ? Może też bak zarosnąc szlamem jak się go nie płucze świeżą benzynką
Najlepiej odczytać kod błędu,bo musi się pojawić przy takich objawach.
własnie byłem podłaczyc pod komputer, zadnego błedu nie wywalilo heh, mysle moze wymienic znowu swiece ale tym razem z przewodami bo od nowosci nie wymieniałem :/ |
|
Powrót do góry |
|
|
connomy
Czytelnik
Dołączył: 13 Mar 2011 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): Łaziska Posiadane auto: Albea
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 15 Mar 2011, 13:46 Temat postu: |
|
|
Dzieki za porade , a jaki byś polecił Selenia Performer 5w30 , Lotos 5w30 , Shell 10w30 czy Lotos 10w30 ? Jest to prawda ze selenia reaguje lepiej na popychacze hydrauliczne w fiacie albea ? |
|
Powrót do góry |
|
|
mancin
Auto Maniak
Dołączył: 17 Kwi 2008 Posty: 525 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław Posiadane auto: Zaporożec 968A
Piwa: 26/4
|
Wysłany: Wto 15 Mar 2011, 15:08 Temat postu: |
|
|
Gdyby to były świece i przewody to na gazie tym bardziej by nie chodził . A olej to lej taki jaki był wcześniej, 10W to tańszy półsyntetyk a 5W droższy syntetyk - ale czy lepszy? ilu kierowców tyle opinii . |
|
Powrót do góry |
|
|
connomy
Czytelnik
Dołączył: 13 Mar 2011 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): Łaziska Posiadane auto: Albea
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 15 Mar 2011, 20:57 Temat postu: |
|
|
Czy to prawda że przy rozruchu dla popychaczy hydraulicznych jest lepsza selenia ? |
|
Powrót do góry |
|
|
lisurwis
Debiutant
Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 14 Skąd jesteś (miejscowość/region): Okolice Warszawy Posiadane auto: Fiat Albea 1.4 8V
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 16 Mar 2011, 13:18 Temat postu: |
|
|
mancin napisał: | Gdyby to były świece i przewody to na gazie tym bardziej by nie chodził . A olej to lej taki jaki był wcześniej, 10W to tańszy półsyntetyk a 5W droższy syntetyk - ale czy lepszy? ilu kierowców tyle opinii . |
Własnie dzisiaj juz zaczeły sie problemy tez na gazie heh, zamówiłem przewody i swiece po wymianie dam znac czy sie poprawiło |
|
Powrót do góry |
|
|
|