siena i regulacja gazu

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregory_261

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 25
Skąd jesteś (miejscowość/region): Elbląg
Posiadane auto: Seat Cordoba 1.4 2000, Renault Laguna 2004
Piwa: 0/0
PostWysłany: Nie 15 Mar 2009, 11:38    Temat postu: siena i regulacja gazu Odpowiedz z cytatem

Witam. Pojechalem ze swoim autem do serwisu LPG poniewaz stwierdzilem ze przy silniku 1.2 spalanie gazu w okolicach 12 litrow to troche za duzo, wiec chcialem to wyregulowac. Facet sprawdzal wszystko, kazal wymienic swiece i kable wysokiego napiecia oraz pojechac i ustawic luzy na zaworach i ewentualnie remont głowicy (poniewaz nie moze wyregulowac). Jednakze cisnienie na cylindrach to: 1 - 15.7 ,2 - 15.8 ,3- 15.1 ,4 - 14.5 i facet od remontow silnika stwierdzil ze cisnienie jest bardzo dobre i nie bedzie mnie na koszty naciagal, ze przyczyna nieregulacji gazu jest gdzie indziej. i teraz pytania:
1. Ktory ma racje? czy ten od silników czy ten od gazu?
2. Jezeli to nie silnik to w takim razie co?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
archive_32

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 405

Posiadane auto: Siena 1,6 16v 98r HL + sekwencja OMVL
Piwa: 32/7
PostWysłany: Nie 15 Mar 2009, 12:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zawsze racje są dwie, ten od silników ma rację , że silnik jest w dobrej kondycji ,ale czy sprawdził jak ze spalaniem na paliwie [benzynie] Komp paliwowy -stacjonarny jest dominujący, mając zbyt duże spalanie na benzynie nigdy dobrze nie wyregulujesz instalacji gazowej .Dobry gazownik pierw powinien dokonać regulacji na paliwie dopiero regulować gaz [LPG]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
gregory_261

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 25
Skąd jesteś (miejscowość/region): Elbląg
Posiadane auto: Seat Cordoba 1.4 2000, Renault Laguna 2004
Piwa: 0/0
PostWysłany: Czw 19 Mar 2009, 20:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zauważylem że silnik na niskich obrotach (na gazie) chodzi bardzo nie równo,(tak jakby chodzil na 3 zaworach a 4 probowal wskoczyc) a gdy jest zimny potrafi zgasnąć. Wyciagnełem też "wtyk" od silniczka krokowego od gazu i silnik wogole na to niE zareagowal. Moze wina lezy wlasnie w silniczku krokowym?a jak go czyscic?slyszalem tez ze komputer moze miec zle oprogramowanie i trzeba wgrac go na nowo?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
archive_20

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 13039

Posiadane auto: Scenic 1,5 dCi 2005 101 KM
Piwa: 836/1024
PostWysłany: Nie 29 Mar 2009, 23:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gregory_261 napisał:
Zauważylem że silnik na niskich obrotach (na gazie) chodzi bardzo nie równo,(tak jakby chodzil na 3 zaworach a 4 probowal wskoczyc) a gdy jest zimny potrafi zgasnąć. Wyciagnełem też "wtyk" od silniczka krokowego od gazu i silnik wogole na to niE zareagowal. Moze wina lezy wlasnie w silniczku krokowym?a jak go czyscic?slyszalem tez ze komputer moze miec zle oprogramowanie i trzeba wgrac go na nowo?

świece i kable WN muszą być OK by wykluczyć elektrykę. zakładamy, że cewki są OK.
później sprawdzić kompa gazowego na jakimś laptopie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group