Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jan-wojciech
Dyskutant
Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 65 Skąd jesteś (miejscowość/region): kraków Posiadane auto: Renault thalia 1/4
Piwa: 3/0
|
Wysłany: Nie 11 Sty 2009, 17:41 Temat postu: Falujące obroty |
|
|
Posiadam renault thalię 1/4 2002r benz, silnik zapala dobrze do momentu kiedy się nie nagrzeje jest wszystko ok,póżniej zaczynają obroty się zmieniać tzn falują od 500do 1000 oczywiscie występują drgania silnika. Dodam że wczoraj podczas jazdy zapaliła mi się lampka kontrolna oczyszczania spalin po ok 2min zgasła, zdarzyło mi się to pierwszy raz.Dodam jeszcze że podczas zmiany biegów 2/3 i 3/4 czesto szarpie samochodem muszę mieć dośc wysokie obroty i szybkośc żeby się zebrał.
Przepraszam bardzo wiem że to już na forum było poruszane z wypowiedzi nie bardzo wiem od czego zacząć.Świece filtry były wymienione pół roku temu na których przejechane jest 8000km.A tak na marginesie jeżeli ktoś mógłby mi podac adres do dobrego mech w Krakowie to będę wdzięczny.
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
sceniac
Stały Bywalec
Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 115 Skąd jesteś (miejscowość/region): WLKP Posiadane auto: scenic 1.6 -=MODERATOR=-
Piwa: 5/0
|
Wysłany: Nie 11 Sty 2009, 17:56 Temat postu: |
|
|
miałem podobny problem u mnie były to przewody wysokiego napięcia. u ciebie może byc to samo zobacz wieczorem czy kable nie iskrzą . polecam podpięcie pod komputer |
|
Powrót do góry |
|
|
arturkol
Stały Bywalec
Dołączył: 30 Wrz 2008 Posty: 112 Skąd jesteś (miejscowość/region): Zabrze Posiadane auto: Renault Thalia alize 2004 1,4, Citroen ZX 1,4 i 1995
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Nie 11 Sty 2009, 21:24 Temat postu: |
|
|
może to być od przewodów zapłonowych, może od cewki ale ja stawiam na silniczek krokowy, jednak lepiej wcześniej to potwierdzić na komputerze |
|
Powrót do góry |
|
|
kamilek25
Stały Bywalec
Dołączył: 07 Gru 2008 Posty: 115 Skąd jesteś (miejscowość/region): bolesławiec Posiadane auto: renault laguna 2.0 8 zaworów, 95
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Nie 11 Sty 2009, 21:30 Temat postu: |
|
|
po pierwsze komputer, a ja dodam ze moze to byc czujnik temperatury. |
|
Powrót do góry |
|
|
piotrekw
Dyskutant
Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 57 Skąd jesteś (miejscowość/region): dąbrowa górnicza Posiadane auto: renault thalia 1.4 8V
Piwa: 4/0
|
Wysłany: Pon 12 Sty 2009, 12:25 Temat postu: |
|
|
oczywiscie moze byc wszystko o czym pisza koledzy ja również polecam sprawdzic ustawienie aparatu zapłonowego poniewaz piszesz o wysokich obrotach przy zmianie biegów pomimo ze zapłon jest ustawiony elektronicznie ale nie zaszkodzi sprawdzic i mozna by rozebrac i sprawdzic korpus przepustnicy czy jest tam czysto czy nazbierał9o się syfu a jeżeli chodzi o mechanika to znam jednego dobrego w krakowie ale zjmuje się tylko mechaniką nic z elektroniki oczywiście zapłon ustawi mam numer 602363498 może moje wskazówki na coś się przydadzą pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Pon 12 Sty 2009, 12:25 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
jan-wojciech
Dyskutant
Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 65 Skąd jesteś (miejscowość/region): kraków Posiadane auto: Renault thalia 1/4
Piwa: 3/0
|
Wysłany: Wto 13 Sty 2009, 13:55 Temat postu: Falujące obroty i szarpanie przy zmianie biegów |
|
|
Tak jak wspominałem miałem falujące wolne obroty i przy zmianie biegów ciężko się zbierał i szarpało.Wymieniłem świece EYQEM i kable WN Bougocard i teraz chodzi super.
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
|