Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin-CDI
Dyskutant
Dołączył: 25 Sty 2014 Posty: 66 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa Posiadane auto: JAZZ 2004/5, CRV 08
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 26 Cze 2015, 09:07 Temat postu: |
|
|
Hej. Jak chcesz miec dobrze i bez problemow to polecam egp.pl energy gaz polska. Drozej o stowe dwie ale gwarancje masz i naprawy wymiany czesci od reki bo sa przedstawicielami na Polske np. Brc. Jak taniej to np. Modlinska 227 ja zakladalem do Jazz u niego. Jest ok. Poprzednie w www.egp.pl i bardzo dobrze smigaly i smigaja auta. Jazz pali max ~ 9l po miescie z klima lpg.
Sorki za literowki pisze z tel. _________________ '91 civic d16a9, Polonez+ gti 1.4 rover, 80B4 '94 2.0+lpg, '99civic d14 +lpg, '02 crv k20 +lpg, '04 crv k20 +lpg, '08 crv 2.0 +lpg, W168 '01 cdi , '04/5 jazz 1,2 +lpg. |
|
Powrót do góry |
|
|
trebuh_b
Debiutant
Dołączył: 23 Cze 2015 Posty: 14 Skąd jesteś (miejscowość/region): warszawa Posiadane auto: Jazz 07 1,4 -mondeo mk4 175km i 408nm
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 27 Cze 2015, 10:18 Temat postu: |
|
|
Lpg mam i ja hana gold, alaska i elektronika techa. Niewidze żadnej różnicy między lpg a pb
Wtryski można tak schować że ich nie widać.
u mnie po otwarciu maski kompletnie nie widać lpg. Parownik i komp schowane za akumulatorem wtryski zamontowane pomiędzy kolektorem i blokiem na bardzo krótkich przewodach . Na początku myślałem że nic chłopaki nie zrobili .spalanie komp pokazuje 6.5l ile jest w rzeczywistości zobaczymy przy tankowaniu. Butla w kole 34l troszkę wystaje _________________ Hubert |
|
Powrót do góry |
|
|
Felype
Dyskutant
Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 73 Skąd jesteś (miejscowość/region): W-wa Posiadane auto: Ford Mondeo '11 / Honda Jazz '05 1.2/ Łada 2106 '80
Piwa: 2/11
|
Wysłany: Sob 27 Cze 2015, 14:37 Temat postu: |
|
|
trebuh_b napisał: | Lpg mam i ja hana gold, alaska i elektronika techa. Niewidze żadnej różnicy między lpg a pb
Wtryski można tak schować że ich nie widać.
u mnie po otwarciu maski kompletnie nie widać lpg. Parownik i komp schowane za akumulatorem wtryski zamontowane pomiędzy kolektorem i blokiem na bardzo krótkich przewodach . Na początku myślałem że nic chłopaki nie zrobili .spalanie komp pokazuje 6.5l ile jest w rzeczywistości zobaczymy przy tankowaniu. Butla w kole 34l troszkę wystaje |
Gdzie montowales? |
|
Powrót do góry |
|
|
trebuh_b
Debiutant
Dołączył: 23 Cze 2015 Posty: 14 Skąd jesteś (miejscowość/region): warszawa Posiadane auto: Jazz 07 1,4 -mondeo mk4 175km i 408nm
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 28 Cze 2015, 11:44 Temat postu: |
|
|
zakładał mi znajomy który pracuje w warsztacie gdzie zakładają lpg
Cena inna niz oficjalnie w warsztacie
Ew mogę podesłać nr do znajomka i pogadasz co gdzie i za ile
Jeżeli chciał byś zobaczyć instalacje jak jest założona to zapraszam w okolice Kobyłki _________________ Hubert |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-CDI
Dyskutant
Dołączył: 25 Sty 2014 Posty: 66 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa Posiadane auto: JAZZ 2004/5, CRV 08
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 28 Cze 2015, 18:18 Temat postu: |
|
|
trebuh_b napisał: | Lpg mam i ja hana gold, alaska i elektronika techa. Niewidze żadnej różnicy między lpg a pb
Wtryski można tak schować że ich nie widać.
u mnie po otwarciu maski kompletnie nie widać lpg. Parownik i komp schowane za akumulatorem wtryski zamontowane pomiędzy kolektorem i blokiem na bardzo krótkich przewodach . |
Ja mam listwę wtryskową i nie można rozłączyć wtrysków żeby pochować. W każdym razie miałem kiedyś pochowaną instalację w CRV, jeśli później chciałem wymienić filtry to szlag mnie trafiał z dostępem. Od tamtej pory instaluję tak aby był bezproblemowy dostęp.
Ale do tematu spalania LPG na 100km:
Trasa do 100k/h + klima+ kawałek miasta w korkach = 5,1Litra LPG! Dokładnie 5,6L na 110km.
Miasto same + klima + nie oszczędzanie paliwa = 9L LPG
Jazda na trasie ale 130-140km, nie oszczędzanie +klima + Stanie 30min w korku = 9,5LPG (5 osób).
Takie na tę chwilę mogę podać dane ze swojej instalki gazu. Dodam że na kompie jak spalił te 9,5L gazu pokazywało niespełna 7 L. Natomiast przy tym 5,1L gazu komp pokazywał 5,7. Także miarodajny do instalacji lpg nie jest. Przynajmniej u mnie. pozdr. _________________ '91 civic d16a9, Polonez+ gti 1.4 rover, 80B4 '94 2.0+lpg, '99civic d14 +lpg, '02 crv k20 +lpg, '04 crv k20 +lpg, '08 crv 2.0 +lpg, W168 '01 cdi , '04/5 jazz 1,2 +lpg. |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Nie 28 Cze 2015, 18:18 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
trebuh_b
Debiutant
Dołączył: 23 Cze 2015 Posty: 14 Skąd jesteś (miejscowość/region): warszawa Posiadane auto: Jazz 07 1,4 -mondeo mk4 175km i 408nm
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 28 Cze 2015, 19:01 Temat postu: |
|
|
U mnie dziś pierwsze tankowanie lpg po przejechaniu 230km ( nie mogłem juz wytrzymać)
Średnia z kompa 6,5 z dystrybutora 6,15 l jazda bardzo spokojna płynna bez klimy z nieduzymi korkkami
I jak tu nie kochać tego autka
I kolejne tankowanie dystans 360km spalanie przy szybkiej jeździe miejskiej z klima 3 osoby na pokladzie 8.6l lpg _________________ Hubert |
|
Powrót do góry |
|
|
Kostucharek
Debiutant
Dołączył: 08 Wrz 2014 Posty: 13 Skąd jesteś (miejscowość/region): łÓDŹ Posiadane auto: Honda jazz, 1.4,2003
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 08 Gru 2015, 17:25 Temat postu: |
|
|
Od 4 miesięcy jestem szczęśliwym użytkownikiem instalacji LPG w moim jazz. Powiem Wam, że po przeczytaniu kilku postów z tego tematu trochę byłem przerażony i zbierałem długo pieniądze na jej montaż sugerując się cenami podawanymi przez Was. Nie wiem gdzie Wy chcecie to montować,ale u mnie ( woj. łódzkie) za instalację z montażem zapłaciłem 1700 zł bez lubryfikacji. W przypadku,gdy chciałbym lubryfikację musiałbym dopłacić 250 zł . Instalacja jest firmy STAG. Przejechałem już 10000 i nie mam żadnych zastrzeżeń. Samochód wydaje się być nawet silniejszy i zrywniejszy na gazie, co bardzo mnie zdziwiło. Cały czas monitoruje spalanie i udało mi się osiągnąć 7,2 litra/100 na spokojnej mięszanej jeździe aż do 9 litrów na ostrej jeździe po autostradzie. Serdecznie polecam wszystkim montaż gazu ! Wielka oszczędność |
|
Powrót do góry |
|
|
sceptyczny
Stały Bywalec
Dołączył: 23 Paź 2015 Posty: 101 Skąd jesteś (miejscowość/region): Polska Posiadane auto: Jazz
Piwa: 6/6
|
Wysłany: Wto 08 Gru 2015, 21:24 Temat postu: |
|
|
Lubryfikacja to ściema.
Oszczędności trochę Ci stopnieją z racji konieczności regulacji zaworów mniej więcej co 10 tys km.
W lepszą dynamikę na LPG nie uwierzę chyba że niedomaga układ paliwowy. |
|
Powrót do góry |
|
|
Kostucharek
Debiutant
Dołączył: 08 Wrz 2014 Posty: 13 Skąd jesteś (miejscowość/region): łÓDŹ Posiadane auto: Honda jazz, 1.4,2003
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 08 Gru 2015, 21:32 Temat postu: |
|
|
Odnośnie lubryfikacji pomyślałem to samo, ale nie chce zapeszać bo to dopiero 10000. Co do zaworów to nie wiem jeszcze , narazie nie widze różnicy w pracy więc nie będę regulował. Odnośnie wzrostu dynamiki to tylko moje odczucie , może tylko tak mi się wydaje, ale jestem bardzo zadowolony . |
|
Powrót do góry |
|
|
sceptyczny
Stały Bywalec
Dołączył: 23 Paź 2015 Posty: 101 Skąd jesteś (miejscowość/region): Polska Posiadane auto: Jazz
Piwa: 6/6
|
Wysłany: Wto 08 Gru 2015, 21:37 Temat postu: |
|
|
Kostucharek napisał: | narazie nie widze różnicy w pracy więc nie będę regulował. |
Jak zauważysz to już będzie za późno. Prawidłowy luz zaworowy jest szalenie ważny, bo akurat w przypadku LPG się zmniejsza co w połączeniu z wyższą temperaturą spalania prowadzi do wypalenia gniazd i grzybków zaworowych.
Dobry gazownik się w ogóle nie zabiera za regulacje jak luzy nie są ustawione.
Ja mam przejechane tylko na LPG równo 100 tys bez żadnych lubryfikacji. |
|
Powrót do góry |
|
|
kedlaw07
Auto Maniak
Dołączył: 25 Sie 2010 Posty: 4370 Skąd jesteś (miejscowość/region): Opole/opolskie Polska Posiadane auto: Jazz sx-cool 1.2 i-dsi 2006, Hyundai i20, UFO 2007 1,8 Mruczek w aucie
Piwa: 177/54
|
Wysłany: Sro 09 Gru 2015, 00:28 Temat postu: |
|
|
Witam,
sceptyczny napisał: Cytat: | Prawidłowy luz zaworowy jest szalenie ważny, bo akurat w przypadku LPG się zmniejsza co w połączeniu z wyższą temperaturą spalania prowadzi do wypalenia gniazd i grzybków zaworowych.
| Jeżeli chodzi o luzy na zaworach to masz całkowitą rację.
Natomiast podczas jazdy na gazie należy skrócić czasokres regulacji zaworów o połowę.
Ponieważ kolega Kostucharek ma silnik i-dsi gdzie regulację robi się co 40 tys. km tak więc u niego na LPG czas tej regulacji to 20 tys. km.
Cytat: | Dobry gazownik się w ogóle nie zabiera za regulacje jak luzy nie są ustawione. | Tylko skąd taki gazownik ma wiedzieć czy zawory są/było dobrze ustawione. W dodatku podczas regulacji są podane zakresy od do.
Chłopaki, życzę dobrej miłej i taniej jazdy na błękitnym paliwie i niskich rachunków. _________________ Jeżeli uważasz, że POMOGŁEM POSTAW PIWO. Kupiłeś jazza przeczytaj Akcje serwisowe Hondy
Stan licznika: 182 500 km Honda obecny olej: 0W20 Amsoil, aku 35Ah-6L www.kotekmruczek.5v.pl
www.kotekmruczek.cba.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
sceptyczny
Stały Bywalec
Dołączył: 23 Paź 2015 Posty: 101 Skąd jesteś (miejscowość/region): Polska Posiadane auto: Jazz
Piwa: 6/6
|
Wysłany: Sro 09 Gru 2015, 01:02 Temat postu: |
|
|
kedlaw07 napisał: |
Natomiast podczas jazdy na gazie należy skrócić czasokres regulacji zaworów o połowę.
Ponieważ kolega Kostucharek ma silnik i-dsi gdzie regulację robi się co 40 tys. km tak więc u niego na LPG czas tej regulacji to 20 tys. km. |
A skąd ten wniosek? Bo praktyka pokazuje że luzy lubią uciekać poza zakres już mniej więcej po 10 tys km.
Cytat: | Tylko skąd taki gazownik ma wiedzieć czy zawory są/było dobrze ustawione. W dodatku podczas regulacji są podane zakresy od do. |
Chociażby po uciekających korektach na minus na LPG i PB. A dowie się z tej "zabawki" z której się podśmiechujesz. |
|
Powrót do góry |
|
|
kedlaw07
Auto Maniak
Dołączył: 25 Sie 2010 Posty: 4370 Skąd jesteś (miejscowość/region): Opole/opolskie Polska Posiadane auto: Jazz sx-cool 1.2 i-dsi 2006, Hyundai i20, UFO 2007 1,8 Mruczek w aucie
Piwa: 177/54
|
Wysłany: Sro 09 Gru 2015, 01:35 Temat postu: |
|
|
sceptyczny napisał: | kedlaw07 napisał: |
Natomiast podczas jazdy na gazie należy skrócić czasokres regulacji zaworów o połowę.
Ponieważ kolega Kostucharek ma silnik i-dsi gdzie regulację robi się co 40 tys. km tak więc u niego na LPG czas tej regulacji to 20 tys. km. |
A skąd ten wniosek? Bo praktyka pokazuje że luzy lubią uciekać poza zakres już mniej więcej po 10 tys km.
| Czyli na początku regulacji bardziej są spasowane ? U siebie żadnych różnic nie stwierdziłem. Po prostu nadszedł czas i trzeba było to zrobić
Cytat: | Cytat: | Tylko skąd taki gazownik ma wiedzieć czy zawory są/było dobrze ustawione. W dodatku podczas regulacji są podane zakresy od do. |
Chociażby po uciekających korektach na minus na LPG i PB. A dowie się z tej "zabawki" z której się podśmiechujesz. | Nie uważam, że korzystanie w tym momencie z komputera jest złe, a wręcz przeciwnie należy tego urządzenia użyć.
Jednakże jeżeli jest to poważny zakład to stać go na posiadanie interfejsu z prawdziwego zdarzenia oraz prawdziwego fachowego oprogramowania, które można zakupić np. w intercarsie, lub innym specjalistycznym sklepie.
A nie spiratowanego oprogramowania z gryzonia bo i tak się zdarza. _________________ Jeżeli uważasz, że POMOGŁEM POSTAW PIWO. Kupiłeś jazza przeczytaj Akcje serwisowe Hondy
Stan licznika: 182 500 km Honda obecny olej: 0W20 Amsoil, aku 35Ah-6L www.kotekmruczek.5v.pl
www.kotekmruczek.cba.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
sceptyczny
Stały Bywalec
Dołączył: 23 Paź 2015 Posty: 101 Skąd jesteś (miejscowość/region): Polska Posiadane auto: Jazz
Piwa: 6/6
|
Wysłany: Sro 09 Gru 2015, 09:30 Temat postu: |
|
|
kedlaw07 napisał: | Czyli na początku regulacji bardziej są spasowane ? U siebie żadnych różnic nie stwierdziłem. Po prostu nadszedł czas i trzeba było to zrobić |
A jeździsz na LPG? Na PB z zasady luzy się zwiększają więc nie jest to takie niebezpieczne jak w przypadku zmniejszania.
Cytat: |
Jednakże jeżeli jest to poważny zakład to stać go na posiadanie interfejsu z prawdziwego zdarzenia oraz prawdziwego fachowego oprogramowania, które można zakupić np. w intercarsie, lub innym specjalistycznym sklepie.
A nie spiratowanego oprogramowania z gryzonia bo i tak się zdarza. |
Nie wciągaj mnie w te jałowe dywagacje. |
|
Powrót do góry |
|
|
kedlaw07
Auto Maniak
Dołączył: 25 Sie 2010 Posty: 4370 Skąd jesteś (miejscowość/region): Opole/opolskie Polska Posiadane auto: Jazz sx-cool 1.2 i-dsi 2006, Hyundai i20, UFO 2007 1,8 Mruczek w aucie
Piwa: 177/54
|
Wysłany: Sro 09 Gru 2015, 12:39 Temat postu: |
|
|
Witam,
Nie mam zamiaru wchodzic w dywagacje jak to nazwales, ale jak kogos nie stac na oryginalne oprogramowanie to niech go NIE KRADNIE i nie UZYWA.
To tak samo jak z np. Windowsem. Jezeli nie stac na wydanie 450zl to niech NIE KRADNIE i nie uzywa. Niech weznie linuxa i tez komputer bedzie dzialal.
Niestety u nas w kraju jakos tak sie wlasnie przyjelo ze lepiej miec scrakowane oprogramowanie niz je kupic. _________________ Jeżeli uważasz, że POMOGŁEM POSTAW PIWO. Kupiłeś jazza przeczytaj Akcje serwisowe Hondy
Stan licznika: 182 500 km Honda obecny olej: 0W20 Amsoil, aku 35Ah-6L www.kotekmruczek.5v.pl
www.kotekmruczek.cba.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
|