Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radekel
Czytelnik
Dołączył: 04 Lis 2018 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość/region): Czaplinek Posiadane auto: Traffic
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 04 Lis 2018, 21:11 Temat postu: Trafic 1.9 DCI 120km brak mocy po wymianie silnika. |
|
|
Witam
Dostałem samochód Renault Trafic wcześniej posiadał silnik 1.9 dci 100km niestety się zatarł i wstawili 1.9dci 120km.
Została zmieniona również wiązka ale auto nie odpaliło gdy założyli starą wiązkę z 100konnego auto odpaliło ale brak mocy.
PCMSCAN pokazuje błąd P0032.
Dostałem również dwa czujniki ciśnienia z turbiny ale nie wiem gdzie je podłączyć zarówno elektrycznie jak i ciśnieniowo.
Pomysłów brak.
Auto trafiło do mnie z Niemiec i za dużo na temat nie wiem
Czy macie koledzy jakieś pomysły?
Załączam filmik i zdjęcia.
Pozdrawiam
https://www.youtube.com/watch?v=ZHoB8dHIn9A
[img]https://www.fotosik.pl/zdjecie/eedeba612e357cf6[/img][/youtube] |
|
Powrót do góry |
|
|
wojtekcichy
Auto Maniak
Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 1045 Skąd jesteś (miejscowość/region): łomża Posiadane auto: crafter 2.5 11 BMW F10 12
Piwa: 60/3
|
Wysłany: Pon 05 Lis 2018, 23:02 Temat postu: |
|
|
z jednym wyjsciem do kolektora ssacego, z 2 wyjsciami do pompy vac i gruszki turbiny
silnik ma tyle mocy ile jest paliwa na mapie, to ze w lagunie mial 120 nie znaczy ze w traficu bedzie 120 _________________ prosze nie pisac na PW, piszmy na forum dla potomnych
pomoglem daj + |
|
Powrót do góry |
|
|
kecaj1500
Debiutant
Dołączył: 19 Mar 2015 Posty: 29 Skąd jesteś (miejscowość/region): warszawa Posiadane auto: vivaro 2,0 dci , trafic 2,5 , master 2,5
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 02 Gru 2018, 23:13 Temat postu: |
|
|
słupek 100km i 120km jest taki sam na pewno różni się turbina, kolektory, egr, nie wiem jak wtryski. ja bym założył cały osprzęt z 100( oryginalny trafic) i powinien chodzić. |
|
Powrót do góry |
|
|
radekel
Czytelnik
Dołączył: 04 Lis 2018 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość/region): Czaplinek Posiadane auto: Traffic
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 30 Gru 2018, 19:44 Temat postu: |
|
|
Witam
Ustaliłem że wymieniony został słupek oraz osprzęt z laguny ii 1.9dci 120km, wiązka i sterownik została stara. Teraz auto po podłączeniu turbiny do vacu i kolektora wkreca się tylko do 3tys. obr. Czy wymiana sterownika na taki od Laguny coś zmieni? Czy muszę usuwać immo?
Dodam że gdy podłączyłem do tego sterownika czujnik ciśnienia doładowania oraz do przekaźnika świec żarowych elektrozawór turbiny nic się nie zmieniło.
Na desce brak błędu.
Dzięki za odpowiedź |
|
Powrót do góry |
|
|
wojtekcichy
Auto Maniak
Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 1045 Skąd jesteś (miejscowość/region): łomża Posiadane auto: crafter 2.5 11 BMW F10 12
Piwa: 60/3
|
Wysłany: Nie 30 Gru 2018, 22:34 Temat postu: |
|
|
takie obroty sa normalne na postoju i przy wcisnietym sprzegle podczas jazdy
jeszcze raz napisz co tam podlaczasz, nie moge rozszyfrowac _________________ prosze nie pisac na PW, piszmy na forum dla potomnych
pomoglem daj + |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Nie 30 Gru 2018, 22:34 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
radekel
Czytelnik
Dołączył: 04 Lis 2018 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość/region): Czaplinek Posiadane auto: Traffic
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 01 Sty 2019, 20:10 Temat postu: |
|
|
Został wymieniony silnik z F9Q 100km na silnik 1.9dci z renault laguny ii 1.9dci 122km
Silnik przełożony kompletny z wtryskami itp.
Podłączony do oryginalnej wiązki z silnika 1.9 F9Q Trafica, został również ori sterownik silnika, który nie posiadał czujnika ciśnienia doładowania turbiny. (według pewnych źródeł turbina jest sterowana poprzez zawór westgate)
Gdy dołożyłem czujnik ciśnienia i elektrozawór samochód wkręca się na 3 tys i odcina dzieje się tak tylko na postoju.
Teraz pytania:
dołożenie czujnika ciśnienia doładowania i elektrozaworu ma w ogóle sens bez zmiany mapy w sterowniku?
jak prawidłowo powinny być podłączone wężyki podciśnienia(próbowałem na dwójnasób-pompa vacu-trójnik-kolektor ssący-gruszka turbiny oraz pompa vacu-elektrozawór turbiny-gruszka turbiny, kolektor ssący-czujnik ciśnienia.
Może macie foto jak to jest w waszych autach ja mam traffica 2 2006r |
|
Powrót do góry |
|
|
wojtekcichy
Auto Maniak
Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 1045 Skąd jesteś (miejscowość/region): łomża Posiadane auto: crafter 2.5 11 BMW F10 12
Piwa: 60/3
|
Wysłany: Sro 02 Sty 2019, 21:33 Temat postu: |
|
|
trafic 2 z tym silnikiem powinien miec elektrozawor sterujacy turbina, z pompki vac podcisnienie powinno wpadac w dolny krociec, z gornego do gruszki turbiny, cisnienie dmuchawki wychodzi z kolektora ssacego z tylu i leci do czujnika
turbina z laguny? w lagunie chyba bylo sterowanie kierownicami
obroty 3000 na postoju sa normalnym zjawiskiem _________________ prosze nie pisac na PW, piszmy na forum dla potomnych
pomoglem daj + |
|
Powrót do góry |
|
|
radekel
Czytelnik
Dołączył: 04 Lis 2018 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość/region): Czaplinek Posiadane auto: Traffic
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 05 Sty 2019, 18:37 Temat postu: |
|
|
Gdy jest tak podłączony kręcisię tylko do 3 tys.
Elektrozawór turbiny mam podłączony pod przekaźnik świec żarowych ale nie mam na nim napięcia(może powinien być podpięty pod coś innego?)
Czujnik ciśnienia turbiny mam wpięty pod sterownik ale gdy go odłączę nie pojawia się żaden błąd na desce.
Czy podłączenie elektryczne jest poprawne?
Dodam że gdy odepnę przekaźnik świec nic się nie zmienia, nie pojawia się błąd na desce. Gdy badam go mulitimetrem podaje parametr 670 ohm między głównym zasilaniem a wyjściem na świece. Między głównym pinem a pinem od elektrozaworu zero reakcji. Jakieś pomysły? |
|
Powrót do góry |
|
|
|