Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kooga18
Czytelnik
Dołączył: 22 Paź 2018 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): Elk Posiadane auto: Volkswagen T5
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 22 Paź 2018, 20:30 Temat postu: Auto odpala i gasnie |
|
|
Witam!
Moj wujek ma problem a ja staram sie mu pomoc. Otoz jego volkswagen T5 odpala, ale po doslownie sekundzie gasnie
Mam VCDS wiec sprawdzilem bledy i sa takie:
3 Faults Found:
000833 - Camshaft Position Sensor (G40)
P0341 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 3
Reset counter: 255
Mileage: 186126 km
Time Indication: 0
Date: 2064.00.00
Time: 00:00:00
Freeze Frame:
RPM: 1638 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 11.93 V
Bin. Bits: 00101100
Idle Stabilization: 0.0°KW
(no units): 38.0
012296 - Camshaft Position Sensor (G40)
P3008 - 000 - Signal Out of Range
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 186173 km
Time Indication: 0
Date: 2064.00.00
Time: 00:00:00
Freeze Frame:
RPM: 924 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 11.48 V
Bin. Bits: 00101100
Idle Stabilization: 0.0°KW
(no units): 35.0
000579 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
P0243 - 000 - Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 186173 km
Time Indication: 0
Date: 2064.00.00
Time: 00:00:00
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 11.25 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 183.6 mbar
Absolute Pres.: 999.6 mbar
Mial ktos moze tak samo i wiec czy trzeba wymienic oba czujniki?
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
andreas79
Auto Maniak
Dołączył: 23 Lis 2009 Posty: 1295 Skąd jesteś (miejscowość/region): Kraków Posiadane auto: Golf 6 1.6 TDI 105km /77kW i Toyota Avensis t27 2.0 D4d 2015
Piwa: 224/9
|
Wysłany: Pon 22 Paź 2018, 21:33 Temat postu: |
|
|
Kolego nic nie wymieniaj tylko na początku sprawdź wiązki obu tych czujników a także czujnik obrotów wału korbowego. Pozdrawiam
___________________________________
Pomogłem? Postaw piwo |
|
Powrót do góry |
|
|
Kooga18
Czytelnik
Dołączył: 22 Paź 2018 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): Elk Posiadane auto: Volkswagen T5
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 22 Paź 2018, 21:35 Temat postu: |
|
|
Miales moze to samo?`Czemu sadzisz, ze to moze byc cos w wiazkach? |
|
Powrót do góry |
|
|
adam3030
Czytelnik
Dołączył: 29 Lut 2012 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość/region): stalowa wola Posiadane auto: alfa romeo
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 24 Paź 2018, 01:11 Temat postu: |
|
|
Kooga18 napisał: | Miales moze to samo?`Czemu sadzisz, ze to moze byc cos w wiazkach? |
Kolego jeśli odpala i gaśnie po sekundzie to znaczy że immo padło sprawdż na drugim kluczyku jeśli posiadasz |
|
Powrót do góry |
|
|
Kooga18
Czytelnik
Dołączył: 22 Paź 2018 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): Elk Posiadane auto: Volkswagen T5
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 24 Paź 2018, 07:49 Temat postu: |
|
|
Immo bylo sprawdzane na drugim kluczyku i jest to samo, i chyba ogolnie bylby blad na komputerze jakby immo padlo? Mysle, ze to jednak cos z czujnikiem walka rozrzadu |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Sro 24 Paź 2018, 07:49 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubeq_sq
Czytelnik
Dołączył: 27 Gru 2017 Posty: 9 Skąd jesteś (miejscowość/region): Skarzysko Kamienna Posiadane auto: vw t5 2005r 2.5tdi 4motion
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 21 Lis 2018, 22:43 Temat postu: |
|
|
Jeśli czujnik ciśnienia w dolocie nie padl, to masz coś zatkane. Albo filtr zabity albo untercoller. Spójrz na ciśnienia w błędzie zaworka doładowania. Wałek swoją drogą też coś nie halo.... Jak skasujesz oba błędy pojawiają się znów te same? Może klapa gadzaca jest zamknięta? Poprzez np zamienione podciśnienia między EGR a klapa gadzaca, albo zamienione zaworki/wtyczki. |
|
Powrót do góry |
|
|
|