Auto odpala i gasnie

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kooga18

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 22 Paź 2018
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość/region): Elk
Posiadane auto: Volkswagen T5
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pon 22 Paź 2018, 20:30    Temat postu: Auto odpala i gasnie Odpowiedz z cytatem

Witam!

Moj wujek ma problem a ja staram sie mu pomoc. Otoz jego volkswagen T5 odpala, ale po doslownie sekundzie gasnie
Mam VCDS wiec sprawdzilem bledy i sa takie:

3 Faults Found:
000833 - Camshaft Position Sensor (G40)
P0341 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 3
Reset counter: 255
Mileage: 186126 km
Time Indication: 0
Date: 2064.00.00
Time: 00:00:00

Freeze Frame:
RPM: 1638 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 11.93 V
Bin. Bits: 00101100
Idle Stabilization: 0.0°KW
(no units): 38.0

012296 - Camshaft Position Sensor (G40)
P3008 - 000 - Signal Out of Range
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 186173 km
Time Indication: 0
Date: 2064.00.00
Time: 00:00:00

Freeze Frame:
RPM: 924 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 11.48 V
Bin. Bits: 00101100
Idle Stabilization: 0.0°KW
(no units): 35.0

000579 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
P0243 - 000 - Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 186173 km
Time Indication: 0
Date: 2064.00.00
Time: 00:00:00

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 11.25 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 183.6 mbar
Absolute Pres.: 999.6 mbar

Mial ktos moze tak samo i wiec czy trzeba wymienic oba czujniki?

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
andreas79

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 1295
Skąd jesteś (miejscowość/region): Kraków
Posiadane auto: Golf 6 1.6 TDI 105km /77kW i Toyota Avensis t27 2.0 D4d 2015
Piwa: 224/9
PostWysłany: Pon 22 Paź 2018, 21:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolego nic nie wymieniaj tylko na początku sprawdź wiązki obu tych czujników a także czujnik obrotów wału korbowego. Pozdrawiam

___________________________________
Pomogłem? Postaw piwo Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość skype status Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Kooga18

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 22 Paź 2018
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość/region): Elk
Posiadane auto: Volkswagen T5
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pon 22 Paź 2018, 21:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miales moze to samo?`Czemu sadzisz, ze to moze byc cos w wiazkach?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
adam3030

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość/region): stalowa wola
Posiadane auto: alfa romeo
Piwa: 0/0
PostWysłany: Sro 24 Paź 2018, 01:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kooga18 napisał:
Miales moze to samo?`Czemu sadzisz, ze to moze byc cos w wiazkach?

Kolego jeśli odpala i gaśnie po sekundzie to znaczy że immo padło sprawdż na drugim kluczyku jeśli posiadasz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Kooga18

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 22 Paź 2018
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość/region): Elk
Posiadane auto: Volkswagen T5
Piwa: 0/0
PostWysłany: Sro 24 Paź 2018, 07:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Immo bylo sprawdzane na drugim kluczyku i jest to samo, i chyba ogolnie bylby blad na komputerze jakby immo padlo? Mysle, ze to jednak cos z czujnikiem walka rozrzadu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Sro 24 Paź 2018, 07:49    Temat postu: reklama

Powrót do góry
kubeq_sq

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 27 Gru 2017
Posty: 9
Skąd jesteś (miejscowość/region): Skarzysko Kamienna
Posiadane auto: vw t5 2005r 2.5tdi 4motion
Piwa: 0/0
PostWysłany: Sro 21 Lis 2018, 22:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli czujnik ciśnienia w dolocie nie padl, to masz coś zatkane. Albo filtr zabity albo untercoller. Spójrz na ciśnienia w błędzie zaworka doładowania. Wałek swoją drogą też coś nie halo.... Jak skasujesz oba błędy pojawiają się znów te same? Może klapa gadzaca jest zamknięta? Poprzez np zamienione podciśnienia między EGR a klapa gadzaca, albo zamienione zaworki/wtyczki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group