Ogrzewanie - problem


Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej Loret

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 314
Skąd jesteś (miejscowość/region): okolice Bydgoszczu
Posiadane auto: Honda Jazz 1,4 LS \\\'03
Piwa: 3/2
PostWysłany: Pią 05 Paź 2018, 20:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

yunior81 napisał:
Poziom płynu nie może być pod sam korek ponieważ płyn po rozgrzaniu zwiększa swoją objętość.


Pod korek wlewu, a nie zbiorniczka wyrównawczego.
Przynajmniej ja tak rozumiem 283 stronę instrukcji w linku (dzięki Waldek!).


yunior81 napisał:

Poziom płynu powinien zawierać się pomiędzy MIN a MAX. Ja osobiście ustalam poziom płynu chłodzącego na wysokości 2/3 od minimum na zimnym silniku.


I tak właśnie mam, ale w zbiorniczku wyrównawczym!


witek_p napisał:
Ale dziwne że pod korkiem chłodnicy ma sucho a w wyrównawczym max ?

Na zimnym do chłodnicy możesz nalać max. Do wyrównawczego już nie dolewaj jak masz pod max.

Jedź na warsztat Smile


Jadę jutro rano do warsztatu, jeśli nie będzie przeciwwskazań, poproszę o zalanie płynu chłodniczego i pojeżdżę kilka dni obserwując poziom.
_________________
Pozdrawiam, Maciej Loret
Corolla 2016, Yaris HSD 2016 i Jazz 2003
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
ŁukaszNN

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 09 Mar 2018
Posty: 34
Skąd jesteś (miejscowość/region): Poznań
Posiadane auto: Honda Jazz 1,2 '04
Piwa: 2/7
PostWysłany: Pią 05 Paź 2018, 23:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dlatego dobrze mieć w Jazz-ie interfejs obd2 wystarczy taki mini za kilkadziesiąt zł można za jego pomocą sprawdzać na bieżąco temp. cieczy chłodzącej przez smartfona, zawsze to jakaś alternatywa dla braku wskaźnika temp. wody
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
kedlaw07

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 4370
Skąd jesteś (miejscowość/region): Opole/opolskie Polska
Posiadane auto: Jazz sx-cool 1.2 i-dsi 2006, Hyundai i20, UFO 2007 1,8 Mruczek w aucie
Piwa: 177/54
PostWysłany: Nie 07 Paź 2018, 20:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ŁukaszNN napisał:
Dlatego dobrze mieć w Jazz-ie interfejs obd2 wystarczy taki mini za kilkadziesiąt zł można za jego pomocą sprawdzać na bieżąco temp. cieczy chłodzącej przez smartfona, zawsze to jakaś alternatywa dla braku wskaźnika temp. wody
Mówisz o takiej zabawce "odpustowej" Question
Lepiej kupić normalny interfejs z licencją na oprogramowanie i aktualizacje niż w/w cudo.
Najlepiej byłoby gdyby połączenie odbywało się przez kabel, ponieważ jest on ekranowany i nie czuły na zakłócenia.
W takiej diagnostyce połączenia przez bluetooth i wifi najlepiej sobie darować.
To tak w skrócie.

Natomiast kolega prosił o Łopato logiczne wytłumaczenie problemu.
_________________
Jeżeli uważasz, że POMOGŁEM POSTAW PIWO. Kupiłeś jazza przeczytaj Akcje serwisowe Hondy
Stan licznika: 182 500 km Honda obecny olej: 0W20 Amsoil, aku 35Ah-6L www.kotekmruczek.5v.pl
www.kotekmruczek.cba.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
yunior81

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 23 Cze 2018
Posty: 199
Skąd jesteś (miejscowość/region): Piotrków Tryb.
Posiadane auto: Honda City 2009
Piwa: 2/0
PostWysłany: Pon 08 Paź 2018, 06:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@Maciej Lorent, może mało precyzyjnie się wypowiedziałem, w chłodnicy powinno pod sam korek na zimnym a w zbiorniku wyrównawczym miedzy MIN a MAX tez na zimnym. Natomiast, ja osobiście nie dolewam w ogóle płynu do chłodnicy tylko do zbiornika wyrównawczego. Układ działa podciśnieniowo i jeżeli w układzie płynu brakuje to sam sobie zaciągnie ze zbiornika i odwrotnie, jak jest za dużo (za duże ciśnieni) to zwróci. Troche dziwny ale skuteczny układ, w niemcach wszystko wlewa się prze zbiornik wyrównawczy.
Tak czy siak, ja bym wymienił termostat, zalał układ nowym płynem i porządnie odpowietrzył.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Maciej Loret

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 314
Skąd jesteś (miejscowość/region): okolice Bydgoszczu
Posiadane auto: Honda Jazz 1,4 LS \\\'03
Piwa: 3/2
PostWysłany: Pon 08 Paź 2018, 07:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,

auto zostawiłem w serwisie a dostałem w zamian Smarta.
Podejrzany przez mechanika jest termostat - poprosiłem o wymianę.
Zobaczymy czy to coś zmieni.
_________________
Pozdrawiam, Maciej Loret
Corolla 2016, Yaris HSD 2016 i Jazz 2003
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Pon 08 Paź 2018, 07:42    Temat postu: reklama

Powrót do góry
yunior81

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 23 Cze 2018
Posty: 199
Skąd jesteś (miejscowość/region): Piotrków Tryb.
Posiadane auto: Honda City 2009
Piwa: 2/0
PostWysłany: Pon 08 Paź 2018, 09:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czekamy na wieści...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Searcher

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 188
Skąd jesteś (miejscowość/region): Poznań
Posiadane auto: Jazz
Piwa: 12/4
PostWysłany: Pon 08 Paź 2018, 10:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kedlaw07 napisał:
Mówisz o takiej zabawce "odpustowej" Question
Lepiej kupić normalny interfejs z licencją na oprogramowanie i aktualizacje niż w/w cudo.
Najlepiej byłoby gdyby połączenie odbywało się przez kabel, ponieważ jest on ekranowany i nie czuły na zakłócenia.
W takiej diagnostyce połączenia przez bluetooth i wifi najlepiej sobie darować.
To tak w skrócie.


Pojęcia nie masz o czym piszesz kedlaw07. Ta zabawka odpustowa kosztuje nawet 25zl i jest w stanie odczytać błędy i je wykasowac. Pokazuje też podstawowe parametry z czujników, wykresy lambdy itp. To zdecydowanie wystarcza do domowego użytku i działa niezawodnie właśnie na telefonie przez bluetooth. Ty proponujesz interfejs za tysiące złotych aby sobie błąd sprawdzić. To jakbys zamiast zakupu klucza do świec, proponował zakup warsztatu. Pomyśl chlopie czasami zanim klikniesz wyślij i nie wypowiadaj sie o czyms, o czym zielonego pojęcia nie masz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
kedlaw07

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 4370
Skąd jesteś (miejscowość/region): Opole/opolskie Polska
Posiadane auto: Jazz sx-cool 1.2 i-dsi 2006, Hyundai i20, UFO 2007 1,8 Mruczek w aucie
Piwa: 177/54
PostWysłany: Pon 08 Paź 2018, 12:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Pojęcia nie masz o czym piszesz kedlaw07. Ta zabawka odpustowa kosztuje nawet 25zl i jest w stanie odczytać błędy i je wykasowac. Pokazuje też podstawowe parametry z czujników, wykresy lambdy itp. To zdecydowanie wystarcza do domowego użytku i działa niezawodnie właśnie na telefonie przez bluetooth. Ty proponujesz interfejs za tysiące złotych aby sobie błąd sprawdzić. To jakbys zamiast zakupu klucza do świec, proponował zakup warsztatu. Pomyśl chlopie czasami zanim klikniesz wyślij i nie wypowiadaj sie o czyms, o czym zielonego pojęcia nie masz.
Pojęcie mam i wiem o co w tym wszystkim biega.

Zrób sobie test połączenia poprzez Bluetooth przy włączonym jakimś urządzeniu.
W domu przesył/odbiór danych na inne urządzenie ma całkowicie inne parametry, niż na dworze.
Oprócz tego sam zasięg przesyłu danych. Chyba, że będziesz trzymał komórkę zaraz pod interfejsem Laughing

Takie urządzenie o którym napisałeś to zupełna chińszczyzna.
Po kilku użyciach możesz sobie ją wyrzucić, ewentualnie zachować na pamiątkę, że o oprogramowaniu nie wspomnę.
Zauważ, że OBDE2 nie zdiagnozujesz jazza. Do tego służy inne oprogramowanie.
Owszem takie michałki to może dasz radę ogarnąć pod warunkiem dobrego połączenia, i nie przekazywania przekłamanych danych.

Natomiast po odczytach napiszesz na forum, że to cudo za 25 zł pokazało mi takie dane.

Następnie postawisz pytanie na forum co robić.
Uzyskasz odpowiedź i zaczniesz sam dłubać, a skończy się na tym że pojedziesz do mechanika.
Jeszcze jak mu powiesz co Ci ten "interfejs" pokazał ... Laughing

Mam w rodzinnego mechanika, oraz znam kilku innych którzy boki ze śmiechu zrywają z takich właścicieli tych interfejsów - diagnostów, gdy przyjadą do nich i mówią o swoim urządzeniu.

Na forum był kiedyś poruszany wątek interfejsów, oraz podawano pełne informacje wraz z ich parametrami, cenami oraz w jakie warto zainwestować itp.

Koszta w/w sprzętu nię szły w tysiące zł jak to ująłeś. Maksymalna cena z tego co pamiętam to około 200 zł.
Czy to drogo do prawidłowego i właściwego sprawdzenia normalnym prawie profesjonalnym sprzętem Question
Samo podłączenie komputera to około 100 zł.

Tak już na koniec to proszę nie obraź się, za moją wypowiedź ale tak to właśnie działa.
Sprzedawcy nabijają ludzi w butelkę, tworzą ogromny hejt w pozytywnym słowa tego znaczeniu dotyczący w/w "interfejsu".
Efektem tego jest to co mamy ...
_________________
Jeżeli uważasz, że POMOGŁEM POSTAW PIWO. Kupiłeś jazza przeczytaj Akcje serwisowe Hondy
Stan licznika: 182 500 km Honda obecny olej: 0W20 Amsoil, aku 35Ah-6L www.kotekmruczek.5v.pl
www.kotekmruczek.cba.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Searcher

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 188
Skąd jesteś (miejscowość/region): Poznań
Posiadane auto: Jazz
Piwa: 12/4
PostWysłany: Pon 08 Paź 2018, 13:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mylisz się i to bardzo co do tej chinszczyzny. Używam tego od 7 lat przy 2 Hondach. Z HRVka miałem problem z lambda, poprzedni właściciel pojechał do serwisu, zabulil 200 za podlaczenie i poradę. Ja przed zakupem widze checka, podlaczam się, sprawdzam, blad lambda 2, to samo co na wydruku serwisu. Ogladam wykres pracy lambdy, faktycznie widać! problem. Kupuję, zmieniam labde, kasuje błąd. Gitarra. Moduł za 40zl z wysylka.

Kupilem jazza, modul podlaczam, działa. Jazz bezproblemowy więc moduł leży w aucie, w razie problemów wiem co robić.

U znajomego w renatce pada czujnik położenia wału, podlaczamy sie, jest blad, wymieniamy na podwórku, gitarra.

Moduł ma 7 lat, dziala i zarobil wielokroć swojej ceny. Mechanicy którzy sie z tego śmieją, nie zarobili. Pozdrawiam ich serdecznie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
ŁukaszNN

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 09 Mar 2018
Posty: 34
Skąd jesteś (miejscowość/region): Poznań
Posiadane auto: Honda Jazz 1,2 '04
Piwa: 2/7
PostWysłany: Pon 08 Paź 2018, 16:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam interfejs firmy Vgate i też chodzi bez zarzutu, co do tematu za pomocą tego interfejsu i darmowego programu Torque można sobie pojeździć i sprawdzić ustawiając sobie wykres temperatury cieczy chłodzącej jak podczas jazdy kształtuje się krzywa żeby tym samym wykluczyć np. termostat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
kedlaw07

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 4370
Skąd jesteś (miejscowość/region): Opole/opolskie Polska
Posiadane auto: Jazz sx-cool 1.2 i-dsi 2006, Hyundai i20, UFO 2007 1,8 Mruczek w aucie
Piwa: 177/54
PostWysłany: Pon 08 Paź 2018, 17:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No cóż, widac że każdy chwali swoje.
Cieszę się że kolegom działają w/w urządzenia.
Jednak pozwolicie, że pozostanę przy swoim zdaniu.

Skoro już przy tych interfejsach jesteśmy to może warto założyć właściwy wątek poświęcony tym urządzeniom.

W opisach można zwrócić uwagę na parametry działania, ilość odczytów danych, tryby łączenia zawartość oprogramowania itp.

Co koledzy na to Question
_________________
Jeżeli uważasz, że POMOGŁEM POSTAW PIWO. Kupiłeś jazza przeczytaj Akcje serwisowe Hondy
Stan licznika: 182 500 km Honda obecny olej: 0W20 Amsoil, aku 35Ah-6L www.kotekmruczek.5v.pl
www.kotekmruczek.cba.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Maciej Loret

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 314
Skąd jesteś (miejscowość/region): okolice Bydgoszczu
Posiadane auto: Honda Jazz 1,4 LS \\\'03
Piwa: 3/2
PostWysłany: Pon 08 Paź 2018, 20:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,

termostat wymieniony - podobno działa w porządku. Zgodnie z moją prośbą wymieniono też łączniki stabilizatora przód.
Koszt imprezy (na razie) to 500zł. Termostat w pierwszym lepszym sklepie internetowym, to 70-80zł a łączniki 160-180zł ( oczywiście bez żadnych zniżek, warsztaty mają pewnie ze 30-40% od tego) czyli razem 250zł, a więc robocizna to 250zł.
Czy to uczciwa cena ? Wydaje mi się, że trochę przesadzona - jakie jest wasze zdanie?

Drugi temat - chciałbym im zlecić oczyszczenie wszystkich hamulców - demontaż, oczyszczenie, przesmarowanie gdzie trzeba i montaż ponowny (klocki i tarcze zostają stare). Do tego wymiana przewodów hamulcowych (metalowych - nie giętkich) + robocizna plus przewody z metra. Koszt 600zł. I znów nie jest to trochę drogo?

Ostatni temat - konserwacja podwozia. Przód jest przyzwoity ale tył już w złym stanie (przegapiłem) czym i za ile to zrobić. Piaskowanie czy tylko porządnie szczotą drucianą? Czym później to pociągnąć? Piszę oczywiście w kontekście zlecenia tego tej samej firmie jeszcze przed zimą...
_________________
Pozdrawiam, Maciej Loret
Corolla 2016, Yaris HSD 2016 i Jazz 2003
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Sylpete

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 805
Skąd jesteś (miejscowość/region): K-Pax
Posiadane auto: Honda Jazz GD1 1.4 i-DSI 2005r.
Piwa: 41/8
PostWysłany: Pon 08 Paź 2018, 21:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja za łączniki stabów CTR (chyba najlepsza alternatywa w stosunku do OEM-ów) dałem jakieś ~65 zł/szt., ale nie wiem co tam Tobie zamontowali... Jeśli dobra firma to cena do przełknięcia.
Sprawa druga - hamulce: znając życie (i Hondy), to rozkręcić i oczyścić można, ale lepiej od razu zainwestować w zestaw naprawczy (gumy, możliwe ze tłoczek) - bankowo na tylnej osi, jeśli oczywiście na tyle masz tarcze. Wybacz, akurat nie pamiętam do kiedy w Jazzie II montowano bębny...
Co do przewodów hamulcowych to czy na pewno całość wymaga wymiany? Fakt, są stalowe nie miedziane ale są w osłonie i ogólnie trzymają się nieźle poza tyłem, gdzie izolacja potrafi zleźć pod wpywem solanki i trzeba działać. U mnie tam właśnie elegancko dosztukowano miedziane przewody na ostatnim odcinku przed zaciskami i jest OK. Reszta przewodów bez zastrzeżeń.

Konserwa podwozia to już dziedzina sztuki i od weteranów tej dziedziny wiem, że solidnym firmom profesjonalnie to robiącym potrafi to zająć tydzień.
Oczywiście jeśli jest ruda, to warto to kompleksowo zjechać do gołej blachy i dalsze kroki z użyciem zestawu specyfików (sporo ich jest do wyboru).
Zasada jest prosta: ruda i tak wylezie. Po amatorskiej robocie szybciej, po zabezpieczeniu przez kogoś, kto ma o tym pojęcie - sporo później.
Zależy jak długo chcesz trzymać pojazd i ile możesz na to przeznaczyć.
Akurat ten temat godzien jest oddzielnego wątku.

P.S. Ale hej, czy nie miałeś wcześniej Mazdy?
Chyba to Ty powinieneś nas dokształcić "w temacie" zabezpieczeń przed rudzielcem Wink
_________________
man feed machine, machine feed man
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Maciej Loret

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 314
Skąd jesteś (miejscowość/region): okolice Bydgoszczu
Posiadane auto: Honda Jazz 1,4 LS \\\'03
Piwa: 3/2
PostWysłany: Pon 08 Paź 2018, 21:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sylpete napisał:
Ja za łączniki stabów CTR (chyba najlepsza alternatywa w stosunku do OEM-ów) dałem jakieś ~65 zł/szt., ale nie wiem co tam Tobie zamontowali... Jeśli dobra firma to cena do przełknięcia.


Co z ceną robocizny bo to mnie bardziej interesuje?

Sylpete napisał:
prawa druga - hamulce: znając życie (i Hondy), to rozkręcić i oczyścić można, ale lepiej od razu zainwestować w zestaw naprawczy (gumy, możliwe ze tłoczek) - bankowo na tylnej osi, jeśli oczywiście na tyle masz tarcze. Wybacz, akurat nie pamiętam do kiedy w Jazzie II montowano bębny...


Jeśli będzie trzeba, to gumy i tloczki zlecę do zrobienia. Na 99% mam bębny. Jak wyżej - co z ceną robocizny?

Sylpete napisał:
co do przewodów hamulcowych to czy na pewno całość wymaga wymiany? Fakt, są stalowe nie miedziane ale są w osłonie i ogólnie trzymają się nieźle poza tyłem, gdzie izolacja potrafi zleźć pod wpywem solanki i trzeba działać. U mnie tam właśnie elegancko dosztukowano miedziane przewody na ostatnim odcinku przed zaciskami i jest OK. Reszta przewodów bez zastrzeżeń.


Całość chyba nie. Ale fragmenty, szczególnie przed giętkimi są calkowicie pokorodowane...


Sylpete napisał:
konserwacja podwozia to już dziedzina sztuki i od weteranów tej dziedziny wiem, że solidnym firmom profesjonalnie to robiącym potrafi to zająć tydzień.
Oczywiście jeśli jest ruda, to warto to kompleksowo zjechać do gołej blachy i dalsze kroki z użyciem zestawu specyfików (sporo ich jest do wyboru).
Zasada jest prosta: ruda i tak wylezie. Po amatorskiej robocie szybciej, po zabezpieczeniu przez kogoś, kto ma o tym pojęcie - sporo później.
Zależy jak długo chcesz trzymać pojazd i ile możesz na to przeznaczyć.
Akurat ten temat godzien jest oddzielnego wątku.


Auto pewnie jeszcze ze 3 lata będzie ze mną. Więc nie zamierzam robić cudów

Sylpete napisał:
.S. Ale hej, czy nie miałeś wcześniej Mazdy?
Chyba to Ty powinieneś nas dokształcić "w temacie" zabezpieczeń przed rudzielcem Wink


Miałem. To było podobne auto do Hondy. Proste jak budowa cepa - żadnych DPF-ów, turbin, kompresorów, wtrysków, pomp wysokiego ciśnienia, dwumas. Łańcuch rozrządu. Wiedziałem, że wszędzie dojadę - rano pakowałem rodzinę a wieczorem wysiadaliśmy w Bośni czy Rumunii i jazda dalej. Można bylo zatankować dowolne paliwo na sieciówce... Ale z rudą lubiła się ogromnie i po 10 latach tylko z tego powodu ją sprzedałem (miała wówczas ponad 15 lat). Podwozie było już mocno skorodowane, nigdy z nim nic nie robiłem. Co 3-4 lata natomiast poprawiałem dolne ranty drzwi, tylnej klapy, nadkola oraz progi.
Na naprawy elektryki wydalem przez 10 lat chyba 300zł.
_________________
Pozdrawiam, Maciej Loret
Corolla 2016, Yaris HSD 2016 i Jazz 2003
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Sylpete

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 805
Skąd jesteś (miejscowość/region): K-Pax
Posiadane auto: Honda Jazz GD1 1.4 i-DSI 2005r.
Piwa: 41/8
PostWysłany: Pon 08 Paź 2018, 22:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Robocizna=śliski temat. Nikt nie przebije ASO, ale w moim warsztacie ceny są...powiedzmy płynne. Nie mam teraz pod ręką paragonów ale też nie jestem tam stałym bywalcem (po to kupiłem Hondę). Jak się dorwę do papierów to coś napiszę, o ile je znajdę...
Banał napiszę, ale czasem warto dać więcej za robociznę niż patrzeć na partaninę.

Za dosztukowanie fragmentów przewodów z tyłu dałem ~250 zł. Dużo/mało nie wiem, trzy lata minęły i wszystko OK.

Cytat:
Miałem. To było podobne auto do Hondy. Proste jak budowa cepa (...)

I o to chodzi. Prostota+dobre materiały=święty spokój.
Minusem jest ruda, ale w Japonii soli się potrawy a nie drogi.

Aha, przypuszczam że nieprzyjemnie zaskoczy Cię cena renowacji zacisków. Pisałem już o tym, mechaniory zazwyczaj niechętnie zabierają się za to, bo podobno jeśli ma być dobrze zrobione to czasu trzeba. Nie wiem czy to taka gadka obliczona na wyrwanie kasy czy fakt ale jak trzeba zrobić to trzeba Confused
_________________
man feed machine, machine feed man
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group