Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shalyo
Czytelnik
Dołączył: 15 Lip 2018 Posty: 5 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wieluń Posiadane auto: RENAULT TRAFIC II
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 09 Sie 2018, 23:13 Temat postu: (Dodatkowy problem)Wężyki w wydechu? Do czego służą? |
|
|
Witam
Mam pytanie dotyczące 2 weżyków znajdujących się na wydechu (jeden przed filtrem, drugi za) do czego one służą i czy mają one coś wspólnego z turbiną?
Trafic 2007 2.5 dci 146 km początkowo problem z układem wtryskowym, wymienione wtryski i regulator cisnienia na pompie, wymienione świece żarowe po urwaniu 2 i wyciągnięciu przez "specjalistę" który zostawił strecz w wylotach spalin, wymieniony czujnik ciśnienia na rampie wtryskowej. Po zabiegu z pozostawieniem streczu jak sądzę zapchal się filtr. Myślę o wypalenie go gdyż po odpieciu wężyka przed nim idzie dość wysokie ciśnienie, natomiast za nim zerowe. Dodam że wyskakuje błąd DF055 od sterowania turbiny za niskie ciśnienie. Z tąd moje pytanie czy te wezyki maja coś wspólnego z turbiną? Dodam że po rozszczelnieniu elastycznej złączki błąd pokazywał się sporadycznie jednak po wymianie i uszczelnienie ukladu turbina nie pracuje wcale
Ostatnio zmieniony przez Shalyo dnia Sro 29 Sie 2018, 23:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
BlackRaven
Auto Maniak
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 1598 Skąd jesteś (miejscowość/region): Śląsk Posiadane auto: Laguna 3 Coupe 2.0 Dci
Piwa: 70/2
|
Wysłany: Pią 10 Sie 2018, 10:30 Temat postu: |
|
|
Te wężyki to od czujnika różnicy ciśnień w wydechu. Myślę że trzeba zdemontować FAP i obejrzeć bo strecz mógł go zakleić _________________ Gdy idziesz po taniości zawsze kończy się drogo
Yamaha FJ 1200 |
|
Powrót do góry |
|
|
Shalyo
Czytelnik
Dołączył: 15 Lip 2018 Posty: 5 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wieluń Posiadane auto: RENAULT TRAFIC II
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 29 Sie 2018, 19:35 Temat postu: |
|
|
Witam. Dziękuje za odpowiedź. Problemem był dpf. Całkowicie zapchany. Czujnik otrzymywał informacje o cisnieniu 0. po wymianie filtra problem znikł.
Natomiast teraz mam inny
Jak wyżej po wymianie wtrysków, regulatora na pompie i regulatora na rampie wtryskowej błąd wyskakuje nadal ale tylko gdy na obrotach poniżej 2000 mocno wcisne pedał gazu do tego czasami silnik zaczyna sie trząść, wydaje odgłosy jak traktor (jakby palił na 3 gary) zarówno na wolnych obrotach jak i wysokich po kilkukrotnym przygazowaniu problem znika. Dzieje sie to kilkukrotnie podczas kilkuminutowej jazdy. a czasami przejade 20 min i wszystko jest ok. Dodam że przy wymianie wtrysków czyszczony był EGR
Pilnie proszę o pomoc. |
|
Powrót do góry |
|
|
|