Chrysler Sebring 2007 2.7 - przekładanie silnika

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Dyskusje ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RaSwi

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 28 Cze 2018
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość/region): Gniezno
Posiadane auto: Mercedes W203
Piwa: 0/0
PostWysłany: Czw 28 Cze 2018, 10:13    Temat postu: Chrysler Sebring 2007 2.7 - przekładanie silnika Odpowiedz z cytatem

Witam,
Samochód z zepsutym silnikiem ma niby 203KM i pojemność 2.7.
Czy można do niego włożyć np. ten silnik: http://allegro.pl/chrysler-silnik-2-7-i6813331846.html

Zepsuty silnik: https://imageshack.com/a/img921/364/vfkVz0.png

Pozdrawiam i z óry dziękuję za odpowiedź,
R.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Woy

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 30 Paź 2016
Posty: 430
Skąd jesteś (miejscowość/region): Sląsk
Posiadane auto: Voyager 2.5 CRD 2002
Piwa: 14/3
PostWysłany: Czw 28 Cze 2018, 16:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie są to różne modele silników? Ryzykować z 3000 zl w/g mnie ne warto , tym bardziej, ze elektronika w nich pewnie niekompatybilna , pomijam wymiary , wyprowadzenie spalin itp. , to tez musiało by pasować
Może naprawa mechaniczna tego silnika to lepsze wyjście ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mariusz sk

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 90
Skąd jesteś (miejscowość/region): warszawa
Posiadane auto: chrysler sebring tsi, 2,7 2005
Piwa: 6/2
PostWysłany: Wto 03 Lip 2018, 08:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cześć
silniki 2,7 w 2004 roku przeszły lifting. ten z pierwszego zdjęcia jak mi się wydaje jest z przed liftingu i miał wadę fabryczną(wąskie kanały olejowe - z czasem się zatykały i prowadziło to do obracania się panewek) poza tym w starszych silnikach była inna wtyczka do komputera i sam komputer chyba inny więc kolejny problem. ja bym nie ryzykował
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Woy

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 30 Paź 2016
Posty: 430
Skąd jesteś (miejscowość/region): Sląsk
Posiadane auto: Voyager 2.5 CRD 2002
Piwa: 14/3
PostWysłany: Pią 06 Lip 2018, 23:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W CRD 2.5 l z 2002 r też problem z smarowaniem wału jest ? Zaczął mi zimą trzaskać z dołu chyba na 1 czopie i stoi .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Robert19790910

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 31 Maj 2018
Posty: 35
Skąd jesteś (miejscowość/region): Działdowo
Posiadane auto: Chrystler Sebring cabrio 2.7v6
Piwa: 0/3
PostWysłany: Wto 10 Lip 2018, 15:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Mam doświadczenie z silnikiem 2.7v6 bo w moim siedzi 3 ci
Loft sten silnik przeszedł po drugiej połowie 2005 tak jak pisałeś między innymi powierzyli kanały olejowe przy wymianie sprawdź czy czujniki od wałków rozrządu i wału są takie same i koło na rozrządzie te z którego zaczytuje znaki czyjesttakie same jak przy twoim bo jeśli nie to nie odpalisz auta po mimo braku błędów ja tak miałem no i koło zamachowe musi być takie samo
Więc powodzenia życzę
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość komunikator tlen - status Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Wto 10 Lip 2018, 15:38    Temat postu: reklama

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Dyskusje ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group