Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RaSwi
Czytelnik
Dołączył: 28 Cze 2018 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość/region): Gniezno Posiadane auto: Mercedes W203
Piwa: 0/0
|
|
Powrót do góry |
|
|
Woy
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 30 Paź 2016 Posty: 431 Skąd jesteś (miejscowość/region): Sląsk Posiadane auto: Voyager 2.5 CRD 2002
Piwa: 14/3
|
Wysłany: Czw 28 Cze 2018, 16:15 Temat postu: |
|
|
nie są to różne modele silników? Ryzykować z 3000 zl w/g mnie ne warto , tym bardziej, ze elektronika w nich pewnie niekompatybilna , pomijam wymiary , wyprowadzenie spalin itp. , to tez musiało by pasować
Może naprawa mechaniczna tego silnika to lepsze wyjście ? |
|
Powrót do góry |
|
|
mariusz sk
Dyskutant
Dołączył: 06 Kwi 2011 Posty: 90 Skąd jesteś (miejscowość/region): warszawa Posiadane auto: chrysler sebring tsi, 2,7 2005
Piwa: 6/2
|
Wysłany: Wto 03 Lip 2018, 08:08 Temat postu: |
|
|
cześć
silniki 2,7 w 2004 roku przeszły lifting. ten z pierwszego zdjęcia jak mi się wydaje jest z przed liftingu i miał wadę fabryczną(wąskie kanały olejowe - z czasem się zatykały i prowadziło to do obracania się panewek) poza tym w starszych silnikach była inna wtyczka do komputera i sam komputer chyba inny więc kolejny problem. ja bym nie ryzykował |
|
Powrót do góry |
|
|
Woy
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 30 Paź 2016 Posty: 431 Skąd jesteś (miejscowość/region): Sląsk Posiadane auto: Voyager 2.5 CRD 2002
Piwa: 14/3
|
Wysłany: Pią 06 Lip 2018, 23:11 Temat postu: |
|
|
W CRD 2.5 l z 2002 r też problem z smarowaniem wału jest ? Zaczął mi zimą trzaskać z dołu chyba na 1 czopie i stoi . |
|
Powrót do góry |
|
|
Robert19790910
Debiutant
Dołączył: 31 Maj 2018 Posty: 35 Skąd jesteś (miejscowość/region): Działdowo Posiadane auto: Chrystler Sebring cabrio 2.7v6
Piwa: 0/3
|
Wysłany: Wto 10 Lip 2018, 15:38 Temat postu: |
|
|
Witam
Mam doświadczenie z silnikiem 2.7v6 bo w moim siedzi 3 ci
Loft sten silnik przeszedł po drugiej połowie 2005 tak jak pisałeś między innymi powierzyli kanały olejowe przy wymianie sprawdź czy czujniki od wałków rozrządu i wału są takie same i koło na rozrządzie te z którego zaczytuje znaki czyjesttakie same jak przy twoim bo jeśli nie to nie odpalisz auta po mimo braku błędów ja tak miałem no i koło zamachowe musi być takie samo
Więc powodzenia życzę |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Wto 10 Lip 2018, 15:38 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|