Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian 23
Debiutant
Dołączył: 21 Maj 2018 Posty: 12 Skąd jesteś (miejscowość/region): Dąbrowa Górnicza Posiadane auto: Renault Velsatis 2.0 t automat
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 21 Maj 2018, 19:56 Temat postu: Velsatis 2.0 t nierówne wolne obroty |
|
|
Witam jak wszyscy mam mega zagadkę mój vel 2.0t automat LPG doprowadza mnie już do szału od zakupu się bujam z nierównymi obrotami na luzie.
Wymieniłem już cewki świece przepustnicę nówka adaptowałem ja clipem, sondę lambda 1 za turbo bo ta co była wogole nie reagowała. Odma szczelna wszystkie przewody do kolektora itd. ok.
Wszystko to tylko poprawiło dynamikę jazdy ale nie zniwelowało objawu do zera.
Znalazłem dziś nieszczelność wąż z turbo do intercolera narazie zakleiłem ja auto zrobiło się zawsze problem nadal został.
Z ciekawostek na benzynie auto idzie jak się depnie po chwili w clipie brak błedów czas wtrysków jak gdyby za długi. Mam odczucie jak bym go zalewał delikatne deptanie powoduje zawsze zbieranie nagłe dodanie gazu auto czeka chwilę i jedzie poprostu go zalewał rura czarna.
Auto pali od strzała jest ku...o wygodne Pomocy !! Filmik jak auto buja na luzie po przejechaniu 15 tak jest rano gorzej nawet 700 -1100 obr zagrożenie się sonda zacznie działać w miarę reguluje.
Z błędów dziś był błąd sondy za bogata mieszanka na gazie też tylko ten ale sonda w Clipie działa ok za kątem ta też reguluje
]https://youtu.be/S2tc6T3FN2E |
|
Powrót do góry |
|
|
milejow
Auto Maniak
Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 6209 Skąd jesteś (miejscowość/region): Mętów pod Lublinem Posiadane auto: A sprzedałem wszystko wpi.....zdu!
Piwa: 426/11
|
Wysłany: Pon 21 Maj 2018, 20:28 Temat postu: |
|
|
Sonda tylna to tylko diagnostyka katalizatora, jak wsio sprawne i kat nagrzany to trzyma parametr w okolicy 420mV, przednia wachluje wtedy ładnie między 0,2 a 0,8V |
|
Powrót do góry |
|
|
Krystian 23
Debiutant
Dołączył: 21 Maj 2018 Posty: 12 Skąd jesteś (miejscowość/region): Dąbrowa Górnicza Posiadane auto: Renault Velsatis 2.0 t automat
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 21 Maj 2018, 20:34 Temat postu: |
|
|
No to jest ok tak dokładnie w Clipie działają obie |
|
Powrót do góry |
|
|
milejow
Auto Maniak
Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 6209 Skąd jesteś (miejscowość/region): Mętów pod Lublinem Posiadane auto: A sprzedałem wszystko wpi.....zdu!
Piwa: 426/11
|
Wysłany: Pon 21 Maj 2018, 20:39 Temat postu: |
|
|
To jakie są te czasy wtrysków na wolnych obrotach i rozgrzanym silniku? Na filmie nie widzę nic poza tym, że co jakiś czas dodajesz gazu, gdzie to falowanie obrotów? |
|
Powrót do góry |
|
|
Krystian 23
Debiutant
Dołączył: 21 Maj 2018 Posty: 12 Skąd jesteś (miejscowość/region): Dąbrowa Górnicza Posiadane auto: Renault Velsatis 2.0 t automat
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 21 Maj 2018, 20:46 Temat postu: |
|
|
Na rozgrzanym skaczą około 100 na zimnym 250 oko cza skacze na zimnym od 2.5 nawet do 4 |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Pon 21 Maj 2018, 20:46 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
the_1piotr
Auto Maniak
Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 819 Skąd jesteś (miejscowość/region): siedlce Posiadane auto: trafic II 2008. 2.0 dc i115 , espace IV 2008, 2.0dci dpf 173kM
Piwa: 26/6
|
Wysłany: Pon 21 Maj 2018, 21:58 Temat postu: |
|
|
ale co sie dziwisz instalacja gazu jest ciałem obcym dla kompa wtrysku i nie wymienia sie z nia na lini can i nie moze zaplanowac jej pracy ani wyprzedzic ustawien przepustnicy moze tylko reagowac po podaniu dawki gazu mierzac moc i obroty orz cisnienie spalin to normalny objaw opoznienia i z roku na rok bedzie sie wydłuzał ze wzgledu na zuzycie elementów |
|
Powrót do góry |
|
|
Krystian 23
Debiutant
Dołączył: 21 Maj 2018 Posty: 12 Skąd jesteś (miejscowość/region): Dąbrowa Górnicza Posiadane auto: Renault Velsatis 2.0 t automat
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 22 Maj 2018, 08:28 Temat postu: |
|
|
Dziwię się tym że auto ma na gazie 23 000 o ile ktoś sprzedając nie skręcił licznika czyli marne nic zostały mi wtryski do przejrzenia i kompresja
Poniżej filmik na którym widać z rana jak auto chodzi po 3 km jazdy na luzie
https://youtu.be/7Vu19PX4G4Y |
|
Powrót do góry |
|
|
michalxm1
Stały Bywalec
Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 210 Skąd jesteś (miejscowość/region): Rybnik Posiadane auto: Peugeot 508SW 2.0hdi 163km 2012 , C3 II Exclusive 1,6 VTI
Piwa: 9/1
|
Wysłany: Czw 24 Maj 2018, 16:25 Temat postu: |
|
|
objawy na Pb i LPG? Jak tylko na LPG to musisz dokładnie wyregulować. W swoim 3,5 tez miałem podobne wahania wolnych obrotów i po regulacji wszystko ok. Na skoki do 4tyś obstawiam nieszczelność (chyba że to podajesz czasy wtrysków). _________________ Fiat 126p x 2
BX 1,9 16V GTi
XM V6 12V
XM 2ct
Astra 1,7tdi Isuzu
C3 1,4HDI
Laguna 2,0 16V IP
Xsara Picasso 1,8 2000
Xsara Picasso 1,8 2004 FL Exclusive
Renault VelSatis 3,5V6 Initial Paris \'05 |
|
Powrót do góry |
|
|
Krystian 23
Debiutant
Dołączył: 21 Maj 2018 Posty: 12 Skąd jesteś (miejscowość/region): Dąbrowa Górnicza Posiadane auto: Renault Velsatis 2.0 t automat
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 24 Maj 2018, 17:22 Temat postu: |
|
|
Na obydwu paliwach na gazie gorzej i pali 22 l na 100 benzyna spalanie już lepsze ale nie ustawie gazu zanim nie wyreguluje LPG
Błędów brak nadal szukam nieszczelności znajomy poradził mi kupić oringi i po kolei wszystkie wymienić przy turbo itp miejscach w map sensorach itp
świece dziś wykręciłem są ok wtrysków ok kompresja ok musi być jakaś lewizna korci mnie jeszcze czujnik temperatury chociaż pokazuje ok
Najchętniej podjechał bym do takiej samej wersalki i zamieniał czujniki było taniej hehehe. |
|
Powrót do góry |
|
|
Krystian 23
Debiutant
Dołączył: 21 Maj 2018 Posty: 12 Skąd jesteś (miejscowość/region): Dąbrowa Górnicza Posiadane auto: Renault Velsatis 2.0 t automat
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 24 Maj 2018, 18:19 Temat postu: |
|
|
Coś znalazłem dziś na kompie strasznie skakało ciśnienie w kolektorze dolotowym 100 -250 max i znów w dół.
Ma ktoś rozpiskę podciśnień jakiś rysunek techniczny jak to wygląda ? F4r 767 |
|
Powrót do góry |
|
|
Krystian 23
Debiutant
Dołączył: 21 Maj 2018 Posty: 12 Skąd jesteś (miejscowość/region): Dąbrowa Górnicza Posiadane auto: Renault Velsatis 2.0 t automat
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 25 Maj 2018, 21:51 Temat postu: |
|
|
Znalazłem 2 dziury w dolocie jedna na wyjściu turbo do ich i druga na wejściu z dolotu do turbo połatane
Moje pytanie jest takie komp mógł zapamiętać stare ustawienia bo auto ekstra ciągnie już od 2 tys tylko jeszcze kuleje na luzie już max 100 obrotów da się przeżyć ale chciał bym to już do zera skasować
Reset ECU i adaptacja clipem czy dalej szukać innych ? W poniedziałek podjadę dopiero na clipart.p |
|
Powrót do góry |
|
|
Krystian 23
Debiutant
Dołączył: 21 Maj 2018 Posty: 12 Skąd jesteś (miejscowość/region): Dąbrowa Górnicza Posiadane auto: Renault Velsatis 2.0 t automat
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 16 Lip 2018, 23:13 Temat postu: |
|
|
Ku przestrodze jak już wszystko wymieniłem został komp i mój ci on był.
A na serio winny całemu zamieszaniu był komputer sterujący wtryskiem S3000 Johnson Control.
Polecam zerknąć najpier nie jak ja na końcu zabieg nie powala cena biorąc pod uwagę że wymieniłem trochę gratów pod maską cena urzywany komp, klonowanie kompa 650 zrobocizna i diagnostyką.
Temat można zamknąć |
|
Powrót do góry |
|
|
|