Kupno samochodu używanego. Co i jak?

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Polska motoryzacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rutkowski12

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 1


Piwa: 0/0
PostWysłany: Pon 08 Gru 2008, 00:24    Temat postu: Kupno samochodu używanego. Co i jak? Odpowiedz z cytatem

Witam, jestem zielony na punkcie motoryzacji wiec bądźcie dla mnie wyrozumiali Smile Mam oto pytanie: Nie jestem jeszcze pełnoletni (za 2miesiące kończę 18 ) a mam okazje kupić maluszka (któremu parę dni temu skończyło się ubezpieczenie i przegląd techniczny) za 170zł i czy jest możliwość aby umowa kupno-sprzedaż była na mnie? czy ja jako jeszcze niepełnoletni mogę maluszka zarejestrować na siebie (oczywiście wiem, że najpierw trzeba zrobić przegląd techniczny)? czy przy rejestrowaniu samochodu musi on mieć ważne oc? i jeśli mogę sporządzić umowę kupno sprzedaż na siebie lecz przypuszczalnie nie mogę na siebie zarejestrować to o ile się orientuje mam obowiązek go zarejestrować w ciągu 30 dni i jeśli nie zarejestruje go w ciągu 30 dni to wiążą się z tym jakieś konsekwencje?

Z góry dziękuje i przepraszam, że zadaje wam takie pytania ale jest to dla mnie ważne :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
matiz

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 80
Skąd jesteś (miejscowość/region): Polska
Posiadane auto: HYUNDAI GETZ. 1,1 2007
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pon 29 Gru 2008, 22:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WITAM MYSLE ZE CO DO KUPNA MUSISZ MIEC DOWOD OSOBISTY NUMER WIEC CHYBA NIE BARDZO MOZNA GO KUPIC MOZNA ZAPYTAC W WYDZIALE KOMUNIKACJI TAM NA PEWNO POWIEDZA
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Andrzej.t

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 463