Wycieka płym chłodniczy ze zbiornika wyrównawczego

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fiszu251

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 105
Skąd jesteś (miejscowość/region): Mysłowice
Posiadane auto: VW Bora 1.9 TDI 115KM AJM
Piwa: 0/3
PostWysłany: Sob 31 Mar 2018, 12:13    Temat postu: Wycieka płym chłodniczy ze zbiornika wyrównawczego Odpowiedz z cytatem

Witam. Może ktoś z was mi podpowie co robić. Chodzi o to że jakieś dwa tygodnie temu zauważyłem wyciek płynu chłodniczego ze zbiornika przez ten otwór ciśnieniowy w zbiorniczku. Kolega powiedział że możliwe że to pompa wody tzn. na odpalonym silniku odkręcił korek zbiornika wyrównawczego i powiedział że powrót płynu do zbiornika jest praktycznie zerowy (lekko kapie) a powinno lecieć ciurkiem, czy dobrze powiedział? Jest możliwe że układ się zapchał i blokuje przepływ płynu? Płyn był wymieniany w zeszłym roku w lipcu. Termostat wymieniałem w czerwcu zeszłego roku za 45zł. Dodam że jak się silnik zagrzeje to cały czas trzyma temp. 90 stopni. Górny wąż jest ciepły a dolny zimny czy tak ma być? Proszę o jakieś podpowiedzi co moge samodzielnie zrobic żeby zdiagnozować usterkę.
_________________
Pomogłem? Postaw browca Very Happy

U siebie rób jak u siebie. A u obcego na ... Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
areczek0000000

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 281
Skąd jesteś (miejscowość/region): Lubuskie
Posiadane auto: VW
Piwa: 10/4
PostWysłany: Sob 31 Mar 2018, 21:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przy temperaturze 90 stopni oba węże muszą być ciepłe,termostat do sprawdzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Aro1977

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość/region): Łódż
Posiadane auto: vw vento 1.8
Piwa: 0/0
PostWysłany: Nie 25 Lis 2018, 20:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem podobnie ,gdy samochód dostawał temperatury 90 w układzie powstawało ciśnienie.Diagnoza ,uszczelka pod głowią.Chociaż kolega miał tez podobnieni o okazał sie walnięty sterownik wentylatorów(to ten pod akumulatorem)wiec może sprawdż najpierw to.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group