Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaartA
Czytelnik
Dołączył: 15 Lis 2017 Posty: 5 Skąd jesteś (miejscowość/region): RZ Posiadane auto: VW Caddy 1.6 TDI
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 25 Lut 2018, 14:44 Temat postu: Tryb awaryjny |
|
|
Witam. Czy ma sens dlusza podroz w trybie awaryjnym silnika? Mam tutaj na mysli pomaranczowa kontrolke silnika. Przebywam za granica i mam nadzeieje do jechac do kraju kilkaset km. Mam ktos jakies sugestie? |
|
Powrót do góry |
|
|
andreas79
Auto Maniak
Dołączył: 23 Lis 2009 Posty: 1295 Skąd jesteś (miejscowość/region): Kraków Posiadane auto: Golf 6 1.6 TDI 105km /77kW i Toyota Avensis t27 2.0 D4d 2015
Piwa: 224/9
|
Wysłany: Nie 25 Lut 2018, 20:00 Temat postu: |
|
|
Kolego ważne jest to dlaczego się zapaliła kontrolka chacke engine bo powód może być blachy a może być bardzo poważny , bez diagnostyki nikt jednoznacznie Ci nie odpowie czy dojedziesz czy nie. Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
MaartA
Czytelnik
Dołączył: 15 Lis 2017 Posty: 5 Skąd jesteś (miejscowość/region): RZ Posiadane auto: VW Caddy 1.6 TDI
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 03 Mar 2018, 21:37 Temat postu: |
|
|
Samochod zostal zdiagnozowany pod katem uszkodzenia zaworu EGR. Oprocz kontrolki trybu awaryjnego migala rowniez kontrolka swiec zarowych. Diagnoza taka sama w dwoch niezaleznych warsztatach. Kilka godzin roboty prawie 1 tys. zl Na nowy kompletny zawor jazda próbna i problem się powtarza migajaca kontrolka świec plus spadek mocy i odcięcie mocy przy 3 tys obrotów. Fakt, tryb awaryjny silnika się nie włącza ale problem pozostał. Ktoś ma jakiś pomysł? Chyba pójdę się napić |
|
Powrót do góry |
|
|
MaartA
Czytelnik
Dołączył: 15 Lis 2017 Posty: 5 Skąd jesteś (miejscowość/region): RZ Posiadane auto: VW Caddy 1.6 TDI
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 03 Mar 2018, 21:59 Temat postu: |
|
|
Samochod zostal zdiagnozowany pod katem uszkodzenia zaworu EGR. Oprocz kontrolki trybu awaryjnego migala rowniez kontrolka swiec zarowych. Diagnoza taka sama w dwoch niezaleznych warsztatach. Kilka godzin roboty prawie 1 tys. zl Na nowy kompletny zawor jazda próbna i problem się powtarza migajaca kontrolka świec plus spadek mocy i odcięcie mocy przy 3 tys obrotów. Fakt, tryb awaryjny silnika się nie włącza ale problem pozostał. Ktoś ma jakiś pomysł? Chyba pójdę się napić |
|
Powrót do góry |
|
|
|