Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Blondyna2177
Czytelnik
Dołączył: 28 Lis 2017 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): Małopolska Posiadane auto: Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 km 2002r.
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 29 Lis 2017, 20:57 Temat postu: Pomocy, lose conection |
|
|
Witajcie :)
Od prawie roku jestem szczęśliwa posiadaczką Stila ale... ( zawsze musi byc jakieś ale :/ ) od pewnego czasu przy próbie rozruchu mojego autka zapala się komunikat loose conection i wtedy samochód nie "zatrybi". Bywa ze po przekreceniu przeze mnie zapłonu nawet 5 razy wciąż to samo, czasem dwa a czasem pali na dotyk. Dodam ze czujnik położenia wału korbowego został wymieniony i nadal to samo, czujnik położenia wałka rozrządu tez ( choć nie wiem czy to ma w tej sytuacji znaczenia). Akululator tez jest ok. A więc wymyśliłam wyczytałam że może to przez przekaznik masy body. I stąd moje pytanie. Gdzie go szukać? Który to? Proszę o podpowiedź :) |
|
Powrót do góry |
|
|
jareq08
Auto Maniak
Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 1526 Skąd jesteś (miejscowość/region): swiętokrzyskie Posiadane auto: panda, stilo, bravo, 500X-same diesle
Piwa: 97/3
|
Wysłany: Sro 29 Lis 2017, 22:44 Temat postu: |
|
|
Trzeba wyczyscic i przekonserwowac skrzynke bezpiecznikow kolo akumulatora.Jest ona rozbieralna.Auto ma juz nascie lat ,wiec cos tam moglo przysniedziec i nie ma dobrego kontaktu.Mozna na poczatek wymienic przekazniki ,czerwone sa 30A, czarne 20A,nawet mozna je zamienic miejscami.Slychac pompe w zbiorniku ,gdy wlaczysz zaplon? _________________ Nie ma jak fiat, ciagle jest ...robota! |
|
Powrót do góry |
|
|
Blondyna2177
Czytelnik
Dołączył: 28 Lis 2017 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): Małopolska Posiadane auto: Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 km 2002r.
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 03 Gru 2017, 15:12 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi Ci o moduł BSI to został on wymieniony bo szlak trafił poprzedni, także tam raczej wszystko jest ok. Po przekreceniu zapłonu słychać ze pompa pracuje. |
|
Powrót do góry |
|
|
jareq08
Auto Maniak
Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 1526 Skąd jesteś (miejscowość/region): swiętokrzyskie Posiadane auto: panda, stilo, bravo, 500X-same diesle
Piwa: 97/3
|
Wysłany: Nie 03 Gru 2017, 22:15 Temat postu: |
|
|
Bsi jest pod kierownica ,chodzi o skrzynke kolo aku i kostki polaczeniowe idace do skrzynki.Czujnik walu ,tez ma takie zagrania,ale jak wymieniony.Sa jakies bledy do odczytania?
PS.sprawdz rowniez same klemy,szczegolnie + _________________ Nie ma jak fiat, ciagle jest ...robota! |
|
Powrót do góry |
|
|
Blondyna2177
Czytelnik
Dołączył: 28 Lis 2017 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): Małopolska Posiadane auto: Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 km 2002r.
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 04 Gru 2017, 09:45 Temat postu: |
|
|
Ta skrzynka z bezpiecznikami koło aku została wymieniona. Klemy są również nowe, wszystkie masy czyszczone... Jeśli chodzi o błędy to tylko poduszka. Dzisiaj auto juz nie odpaliło, objawy podobne jak przy awarii czujnika położenia wałka rozrządu, chce zalapać ale nagle pff i koniec no ale czujnik jest nowy i przy jego awarii nie wyswietalo się loose conection. Natomiast dzisiaj przy uruchomieniu lose pojawiało sie dopiero przy drugim przekreceniu stacyjki a wcześniej odrazu na zapłonie.. Może to moduł silnika.? [/list] |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Pon 04 Gru 2017, 09:45 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
FITEK
Czytelnik
Dołączył: 26 Mar 2017 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): Kraków Posiadane auto: FIAT STILO 1.9 JTD 115km 2002
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 03 Lip 2018, 17:35 Temat postu: |
|
|
U mnie loose connection wyswietlało sie zawsze po przekręceniu kluczyka raz odpalał za pierwszym raz za drugim razem a raz za trzecim nieraz czwartym razem ogólnie nie było reguły. Czujnik wałka miałem wymieniony dużo wczesniej. Mechanik NIE MÓGŁ SIE PODŁĄCZYC DO KOMPUTERA!? Wymienił węzyk paliwowy, uszczelnił wąż doprowadzający powietrze był jakiś czas komunikat ale palił za pierwszym razem potem znów wróciło do dawnego stanu (2-3-4-5 raz odpalał i komunikat loose connection). Pojechałem do innego mechanika BEZ PROBLEMU SIE PODŁĄCZYŁ DO KOMPA!!! Okazał sie czujnik wału (sprawność 20%) i na dodatek brak komunikaci/współpracyz nowym czujnikiem wałka razzadu(który był wczesniej wymieniony innej firmy)!!! Teraz pali na dotyk. |
|
Powrót do góry |
|
|
|