Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziadek Maciek
Czytelnik
Dołączył: 10 Paź 2017 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa-Wesoła Posiadane auto: Renault Vel Satis 3.5 l 2003
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 19 Lis 2017, 23:05 Temat postu: Poranne problemy ze wspomaganiem kierownicy |
|
|
Witam.
Rano lub długim staniu mam chwilowy problem ze wspomaganiem. Tzn nie mogę wyjechać z posesji, trzeba użyć sporej siły aby obrócić kierownicę, problem znika po przejechaniu max 50 m lub po małym rozgrzaniu auta na postoju. Później w trakcie jazdy kłopotów nie ma. Żadna lampka nie świeci się.
Jeśli to znaczenie to auto 3.5 l, oczywiście Vel Satis. |
|
Powrót do góry |
|
|
milejow
Auto Maniak
Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 6209 Skąd jesteś (miejscowość/region): Mętów pod Lublinem Posiadane auto: A sprzedałem wszystko wpi.....zdu!
Piwa: 426/11
|
Wysłany: Pon 20 Lis 2017, 22:20 Temat postu: |
|
|
Skąd ma się świecić jakaś lampka jak tam jest czysto hydrauliczne wspomaganie? Sprawdzałeś poziom i kondycję płynu w zbiorniczku? |
|
Powrót do góry |
|
|
michalxm1
Stały Bywalec
Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 210 Skąd jesteś (miejscowość/region): Rybnik Posiadane auto: Peugeot 508SW 2.0hdi 163km 2012 , C3 II Exclusive 1,6 VTI
Piwa: 9/1
|
Wysłany: Wto 21 Lis 2017, 12:46 Temat postu: |
|
|
Ja też czasami mam taki problem ze wspomaganiem. Wymiana płynu nie pomogła. Jest czujnik ciśnienia na wspomaganiu więc może jakby ciśnienia nie było to może by się coś oświeciło?! Po coś on tam jest i na pewno gdzieś podaje dalej sygnał ze jest ok lub nok. _________________ Fiat 126p x 2
BX 1,9 16V GTi
XM V6 12V
XM 2ct
Astra 1,7tdi Isuzu
C3 1,4HDI
Laguna 2,0 16V IP
Xsara Picasso 1,8 2000
Xsara Picasso 1,8 2004 FL Exclusive
Renault VelSatis 3,5V6 Initial Paris \'05 |
|
Powrót do góry |
|
|
Dziadek Maciek
Czytelnik
Dołączył: 10 Paź 2017 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa-Wesoła Posiadane auto: Renault Vel Satis 3.5 l 2003
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 21 Lis 2017, 14:06 Temat postu: |
|
|
Poziom płynu jest OK, może być stary.
W warsztacie powiedzieli, że jakaś aluminiowa głowiczka jest wytarta, trzeba ją wymienić, najlepiej na dorobioną stalową. |
|
Powrót do góry |
|
|
milejow
Auto Maniak
Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 6209 Skąd jesteś (miejscowość/region): Mętów pod Lublinem Posiadane auto: A sprzedałem wszystko wpi.....zdu!
Piwa: 426/11
|
Wysłany: Wto 21 Lis 2017, 21:06 Temat postu: |
|
|
Nic się nie oświeci bo to nie czujnik tylko włącznik wysokiego ciśnienia, zwiera dwa kable ze sobą żeby sterownik wiedział, że wzrosło ciśnienie we wspomaganiu, w efekcie sterownik podnosi obroty jałowe żeby nie zadusiło silnika. |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Wto 21 Lis 2017, 21:06 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|