Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mttj
Debiutant
Dołączył: 18 Wrz 2016 Posty: 16 Skąd jesteś (miejscowość/region): Krakow Posiadane auto: BMW 7 V12, Renault Safrane 2.9
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 07 Lis 2017, 23:35 Temat postu: Skrzynia SU1 - rozłącza silnik od kół jak odpuszczę gaz |
|
|
Generalnie przy każdej prędkości ponad 30km/h, skrzynia odpina silnik od kół jak odejmę gazu, potem sobie zapina po naciśnięciu (ale ponad 120km/h czuć szarpnięcie).
Czy jest to to coś prostego do ustawienia żeby działało ok ? czy już bardzo popsuta ?
Pozdrawiam,
Michał |
|
Powrót do góry |
|
|
the_1piotr
Auto Maniak
Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 819 Skąd jesteś (miejscowość/region): siedlce Posiadane auto: trafic II 2008. 2.0 dc i115 , espace IV 2008, 2.0dci dpf 173kM
Piwa: 26/6
|
Wysłany: Sro 08 Lis 2017, 17:24 Temat postu: |
|
|
reprogramuj
ale najpierw sprawdz olej na bagnecie ztyłu skrzyni |
|
Powrót do góry |
|
|
mttj
Debiutant
Dołączył: 18 Wrz 2016 Posty: 16 Skąd jesteś (miejscowość/region): Krakow Posiadane auto: BMW 7 V12, Renault Safrane 2.9
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 12 Lis 2017, 21:36 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie !
byłem u mechanika 3 dni temu - olej jest ok, stan ok, na czuja w b. dobrym stanie, nie popalony.
tylko wczoraj się zepsuła :/
nie łączy kół z silnikiem, czasami połączy (zawsze na R i zawsze po restarcie auta).
po czym jak obroty na kołach przekroczą silnika to rozłączy
wow - co znaczy reprogamuj ? software się tylko popsuł (rozkalibrował?) i mi skrzynia ożyje ?
on się czegoś uczy i ma złe odczyty ?
mam ten ddt2000+ kabel usb za 25pln, niestety to po francusku jest i nie łapie co do mnie pisze,
google to w miarę ok na angielki tłumaczy ale cierpliwości to miałem tylko na przestawienie auta na angielski z niemieckiego. |
|
Powrót do góry |
|
|
darryd
Debiutant
Dołączył: 28 Lut 2016 Posty: 21 Skąd jesteś (miejscowość/region): Głogów Posiadane auto: Renault, Vel Satis, 2.0T, 2005
Piwa: 0/2
|
Wysłany: Pon 27 Lis 2017, 13:32 Temat postu: |
|
|
z tego co piszesz choć bardzo niejasno wynika, że uległ uszkodzeniu konwerter (sprzęgło hydrokinetyczne), tak jakby nie zapinał lockup który jest od 3 biegu...sprawdz w trybie ręcznym czy auto jeździ normalnie na maksymalnie 2 biegu i nic nie rozpina...jeśli będzie ok, a na 3cim biegu będzie lipa to prawdopodobnie padł lockup w konwerterze...czy olej by sprawdzany na odpalonym silniku czy zgaszonym? Prawidłowo sprawdza się na odpalonym... |
|
Powrót do góry |
|
|
mttj
Debiutant
Dołączył: 18 Wrz 2016 Posty: 16 Skąd jesteś (miejscowość/region): Krakow Posiadane auto: BMW 7 V12, Renault Safrane 2.9
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 04 Gru 2017, 12:50 Temat postu: |
|
|
dokładnie lockup :/
niestety skrzynia padła i juz nie jeździ (tz czasami mu coś odbije i raz na 20x chwyci i jedzie fantastycznie bez żadnych szapnięć i niczego, ale po np. 15 minutach padnie i znowu trzeba 20x włączać) więc problem jest większy, założę nowy wątek. Przesiadka na taczuszkę BMW7 v12 hydro z 5hp30 :/ |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Pon 04 Gru 2017, 12:50 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
darryd
Debiutant
Dołączył: 28 Lut 2016 Posty: 21 Skąd jesteś (miejscowość/region): Głogów Posiadane auto: Renault, Vel Satis, 2.0T, 2005
Piwa: 0/2
|
Wysłany: Pon 04 Gru 2017, 13:02 Temat postu: |
|
|
zostaje regeneracja, koszt jej samej około 700zł w midpartsie...serwis w Krakowie to chyba www.axod.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
|