Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biszu2
Czytelnik
Dołączył: 17 Paź 2017 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość/region): Kraków Posiadane auto: Yaris II 1.3 vvti + lpg
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 17 Paź 2017, 20:32 Temat postu: potencjometr pedalu gazu przepustnica |
|
|
Witam,
Mam problem z moim Yarisem. Co jakiś czas zapala się kontrolka check engine i auto przechodzi w tryb awaryjny (brak reakcji na gaz, toczy się z max prędkością 15 km/h). Po ponownym odpaleniu samochodu Yarek jeździ normalnie przy wciąż zapalonej kontrolce check. Sama kontrolka gaśnie następnego dnia i wszystko jest w porządku do następnego razu. Po podpięciu kompa wyskakuje błąd przepustnica / potencjometr pedału gazu. Przepustnica wymieniona na używaną (oczywiście wyczyszczona dokładnie przed założeniem). Pedał gazu również wymieniony z używki. Niestety problem pozostał. Dodam, że podczas ruszania na zimnym silniku rano czasami samochód przydusi i szarpnie. Poza tym autko działa normalnie. Filtry, świece wymienione. Auto było również na przeglądzie u gazownika. Czy ktoś miał już podobny problem?
Yaris II 2008
1.3 VVTI + gaz
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Skafa
Czytelnik
Dołączył: 15 Kwi 2018 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość/region): Przemyśl Posiadane auto: Toyota Yaris II 1.3
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 15 Kwi 2018, 17:18 Temat postu: Mam ten sam problem |
|
|
Witam!
Mam ten sam problem w swojej Toyocie (Yaris 1.3 2008 r. z gazem). Nie mogę sobie z nim poradzić. Czy udało Ci się pozbyć tego problemu? |
|
Powrót do góry |
|
|
95tomasso95
Czytelnik
Dołączył: 10 Lip 2018 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość/region): Koniusza Posiadane auto: Toyota Yarisa 1.4D4D JP
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 10 Lip 2018, 22:52 Temat postu: |
|
|
Jeżeli jest to wersja japońska TY z silnikiem 1.4 D4D to wystarczy wymienić pedał gazu z potencjometrem. Miałem identyczną sytuację na przełomie grudnia/stycznia. Pedał taki kosztuje ponad 2k w salonie natomiast używany jest niesamowicie ciężki do zdobycia. Jedynym ratunkiem są Toyoty Yaris Verso z silnikiem 1.4 D4D. Montowano w nich pedały z potencjometrami o identycznych parametrach technicznych ale o innym numerze częśći. |
|
Powrót do góry |
|
|
|