Check engine P0420 System katalizatora (Bank 1) - wydajność


Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pumeks

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 20 Wrz 2017
Posty: 69
Skąd jesteś (miejscowość/region): kujawsko-pomorskie
Posiadane auto: Dodge Caliber 2.0 SXT
Piwa: 2/1
PostWysłany: Czw 19 Kwi 2018, 15:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tatra napisał:
Myślę że pomoże.


Gdzie to się wkręca?
Masz jakieś zdjęcie, schemat?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
andzio1966

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 23 Sie 2017
Posty: 22
Skąd jesteś (miejscowość/region): wieruszow
Posiadane auto: Dodge Caliber sxt 2.0 automat wersja amerykanska,rok 2009
Piwa: 2/8
PostWysłany: Nie 17 Cze 2018, 16:58    Temat postu: Re: ( Dodge Caliber ) Check engine P0420 System katalizatora Odpowiedz z cytatem

Witam
pytanie czy ten emulator z linku katowy bedzie pasowal do mojego auta 2.0 156 km automat.
dzieki i pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
tatra

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 71
Skąd jesteś (miejscowość/region): Rabka Zdrój
Posiadane auto: Dodge Caliber 1.8
Piwa: 5/0
PostWysłany: Pon 18 Cze 2018, 21:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak emulator będzie pasował bo gwint sondy lambda jest standardowy-montuje się go w otwór sondy na katalizatorze,a w niego wkręca sondę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości) Wystawiono 1 piw(a)
andzio1966

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 23 Sie 2017
Posty: 22
Skąd jesteś (miejscowość/region): wieruszow
Posiadane auto: Dodge Caliber sxt 2.0 automat wersja amerykanska,rok 2009
Piwa: 2/8
PostWysłany: Wto 19 Cze 2018, 13:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzieki mysle ze blad przestanie sie wyswietlac...wszystko sprawdzone u gazownika...jeszcze raz dzieki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Dodger

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 13
Skąd jesteś (miejscowość/region): HARTLEPOOL
Posiadane auto: DODGE CALIBER
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pią 12 Paź 2018, 10:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

2.0 156KM+Gaz. Bez kata. Czy możliwością jest że mam założony inny emulator niz podany w linku(prawdopodobnie jakis z Renault Clio) i sie auto jakby dławi przy hamowaniu w końcowej fazie? Spadają obroty na chwile do 500 i za moment podnoszą do ok 1000 .No i zgasł 3 razy przy hamowaniu. Check engine sie pojawia mimo usuwania go i jest odpowiedzialny za lambdę .Wszystko się dzieje od wymiany całego układu wydechowego na nierdzewke
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu spik (wp kontakt) Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Pią 12 Paź 2018, 10:14    Temat postu: reklama

Powrót do góry
pumeks

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 20 Wrz 2017
Posty: 69
Skąd jesteś (miejscowość/region): kujawsko-pomorskie
Posiadane auto: Dodge Caliber 2.0 SXT
Piwa: 2/1
PostWysłany: Czw 15 Lis 2018, 15:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeszcze pytanie o emulator sondy
https://www.phjacus.pl/G45-Emulator-katowy-sondy-lambda-redukcja-M-18x15-M-D4-p2033.html

Czytam, że ten emulator zakłada się między kolektorem, a sondą lambda i pytanie czy to jest przed sondą pierwszą (bank 1) czy tą drugą (bank 2)

bo błąd to Check engine P0420 System katalizatora (Bank 1) - wydajność
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Dodger

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 13
Skąd jesteś (miejscowość/region): HARTLEPOOL
Posiadane auto: DODGE CALIBER
Piwa: 0/0
PostWysłany: Czw 15 Lis 2018, 21:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam tak>Silnik > 1 sonda >emulator (z linku) wkrecony w gniazdo(drugiej sondy) a w niego 2 sonda > wydech .Tak łopatologicznie bo nie posiadam mega wiedzy na temat aut ale wiem gdzie to jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu spik (wp kontakt) Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
pumeks

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 20 Wrz 2017
Posty: 69
Skąd jesteś (miejscowość/region): kujawsko-pomorskie
Posiadane auto: Dodge Caliber 2.0 SXT
Piwa: 2/1
PostWysłany: Pią 16 Lis 2018, 00:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I tu się zastanawiam czy emulator się sprawdzi, bo błąd dotyczy 1 sondy, a za nią będzie dopiero wkręcony emulator
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Dodger

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 13
Skąd jesteś (miejscowość/region): HARTLEPOOL
Posiadane auto: DODGE CALIBER
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pią 16 Lis 2018, 17:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To tylko 30 parę zl i sam to wkręcisz. Ja różnice czułem od razu .A po kilku kilometrach Check engine zgasł sam (miałem błąd sondy ale której to nie mam pojęcia)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu spik (wp kontakt) Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Adi33

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 11 Mar 2022
Posty: 10
Skąd jesteś (miejscowość/region): Puławy
Posiadane auto: dodge journey 2.4
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pią 29 Kwi 2022, 10:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich, jestem posiadaczem dodge journey 2.4 z lpg. Wstawiłem emulator w sondę nr.2. Problem z błędem dalej się pojawia czy można jeszcze w jakiś sposób to wyeliminować? Mniejszy otwór w emulatorze? Możliwe, że przed remontem silnika spowodowanym wydmuchaniem uszczelki pod głowicą płyn chłodniczy ją uszkodził?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group