Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
halomistrz
Czytelnik
Dołączył: 05 Cze 2012 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość/region): k-g Posiadane auto: punto
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 24 Lip 2017, 14:45 Temat postu: corsa d wyłącza się lpg |
|
|
Mam corsę 1,2 z 2014 r i przebiegiem 67tys.km z fabrycznym LPG i czasami w aucie wyłącza się lpg.Konkretnie po odpaleniu auta powinna migać lampka od lpg i po nagrzaniu autko przechodzi na gaz i lampka świeci ciągłym światłem.I tak zazwyczaj jest -samochód jeździ dobrze nic w trakcie jazdy sie nie dzieje złego.Ale czasami po uruchomieniu lampka nie miga (tak jakby się go ręcznie przełączyło na benzynę) i muszę nacisnąć przycisk żeby autko przeszło na zasilanie gazowe.Co może być powodem takich wyłączeń?zauważyłem że często dzieje się tak jak odpali się silnik żeby np wyjechać z garażu ,zgasi i odpala za np 5 minut i wtedy jest przełączone na benzynę.Wygląda że auto tak reaguje jak tylko chwilę pracuje i jest gaszone i za parę chwil odpalane ponownie |
|
Powrót do góry |
|
|
mk0367
Auto Maniak
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 859 Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
|
Wysłany: Pon 04 Wrz 2017, 13:35 Temat postu: |
|
|
Nie wiem co dokładnie masz założone w lpg i jak wpinane itp itp.
Z tego co zrozumiałem problem jest taki,że czasami centralka w kabinie nie "świeci się" i nie informuje a zachowuje się jak na etapie ręcznego przełączenia na Pb.
Na początek sprawdź podłączenia instalacji lpg do masy i napięcia na aku ...stan tych połączeń. Sygnał "po stacyjce" raczej znajdzie gaziarz tak samo jak podłączenia-połączenia...po za tym bardzo prawdopodobne uszkodzenie centralki w kabinie. _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730 |
|
Powrót do góry |
|
|
halomistrz
Czytelnik
Dołączył: 05 Cze 2012 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość/region): k-g Posiadane auto: punto
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 06 Wrz 2017, 09:34 Temat postu: |
|
|
Klemy czyste,akumulator sprawny,co do połączeń instalacji to będzie trudne ponieważ instalacja jest fabryczna Landirenzo montowana w fabryce i nie widać dodatkowych połączeń jak w instalacjach dokładanych.Narazie chyba sobie odpuszczę ponieważ sytuacja występuje wyłącznie wtedy gdy następuje zgaszenie silnika i bardzo krótka przerwa w jego pracy i kolejne odpalenie.Zastanawiam się czy wymiana filterków by nie pomogła,szczególnie tego przy parowniku,ale jest tam fatalny dostęp.Nie dam raczej rady wyjąć zabezpieczenia pod elektrozaworem i ponownie go założyć.Trzeba będzie chyba wykręcić cały elektrozawór z parownika,a to wiąże się z odkręceniem rurki doprowadzającej gaz.(w poprzednich moich autach dostęp do tego był) Pojadę chyba do gazownika wymienić ten filtr fazy ciekłej i zobaczymy.Auto mam od pół roku i nie wiem co było między czasie robione ,bo auto pofirmowe ale z przebiegiem niecałych 70 tys.km (niestety niezbyt wcześniej serwisowane) |
|
Powrót do góry |
|
|
halomistrz
Czytelnik
Dołączył: 05 Cze 2012 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość/region): k-g Posiadane auto: punto
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 29 Wrz 2017, 17:48 Temat postu: |
|
|
Wczoraj zdarzyła się dziwna rzecz,mianowicie auto przeszło samo na benzynę i nie dało się go przełączyć na gaz (lampka w przycisku po naciśnięciu mignęła kilka razy i gasła i tak za każdym razem) po zgaszeniu silnika i odczekaniu kilku minut wszystko wróciło do normy.Miałem wrażenie że zanim mi się to pojawiło ,na moment błysnął check, ale nie mam pewności bo to był moment.Po tym zdarzeniu na ok 2 godz odłączyłem akumulator oraz złącza komputera silnika i komputera lpg (może coś na złączach nie stykało?) Na razie auto śmiga ,ale coś mu widać dolega. |
|
Powrót do góry |
|
|
|