Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
0SSA_Tczew
Czytelnik
Dołączył: 04 Maj 2017 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość/region): Tczew/pomorskie Posiadane auto: Chrysler Pacifica Touring 4x4, 4.0 b/g, 2007
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 04 Maj 2017, 00:45 Temat postu: Napęd 4x4 |
|
|
Elo wszystkim.
Od niedawna (dobry miesiąc) jestem posiadaczem Paci 2007r Touring 4.0 b/g
Kilka dni temu z nie wiadomych przyczyn nawalił przedni dyfer.
Po wizycie u mechaników okazało się że ma dwie dziury w dolnej części i pękniętą częściowo obudowę
Niestety tylko do wymiany się nadaje.
Na "aledrogo" używane od 3,5tyś-dziwne bo za tylny wołają od 500zł
Zastanawiam się czy nie usunąć wału i zepsutego dyfra i zmienić półoś na dłuższą od modelu przednionapędowego.
Może ktoś z Was miał podobny przypadek ? Co mogło to spowodować ?
Pozdrawiam
Dzięki za wszelkie odpowiedzi |
|
Powrót do góry |
|
|
Woy
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 30 Paź 2016 Posty: 430 Skąd jesteś (miejscowość/region): Sląsk Posiadane auto: Voyager 2.5 CRD 2002
Piwa: 14/3
|
Wysłany: Czw 04 Maj 2017, 01:04 Temat postu: |
|
|
Spróbuj oddać samochód sprzedającemu . Pewnie wie co było robione by sprzedać ...
W/g mnie spora część kupujących pada ofiarą kombinacji by sprzedać jako sprawne i wychodzi więcej do naprawy.
Nie wiem czy auto będzie chciało jeździć po usunięciu tylnego mostu . Komputer może blokować ...
W tym co jeździłem pojawiły się stuki - miska olejowa spawana ... niby coś pomogło, ale na chwilkę, pewnie poprzednik podobnie zrobił by sprzedać ...
Dużo osób mających problemy z chryslerami od kilku tygodni te auta mają .... czyli kupili niby dobre .. , dobre by nadal było dobre ... to nietypowe u nas auta |
|
Powrót do góry |
|
|
dodjee
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 05 Mar 2015 Posty: 381 Skąd jesteś (miejscowość/region): Lublin Posiadane auto: n/a
Piwa: 37/0
|
Wysłany: Czw 04 Maj 2017, 09:53 Temat postu: |
|
|
Robiłem to w druga stronę, czyli z FWD na AWD. Mechanicznie tak jak napisałeś należy dołożyć prawą półoś i prawy dekiel na skrzyni biegów. Tak jak napisał kolega Voy to jest model 2007 i posiada moduł AWD, nie wiem jak również zareagują moduły skrzyni i silnika. Najlepiej byłoby sprawdzić w ASO czy mogą z BCM usunąć zapis wyposażenia w AWD (ja wymieniałem BCM z odpowiednim wyposażeniem) lub zostać pionierem i testować. |
|
Powrót do góry |
|
|
0SSA_Tczew
Czytelnik
Dołączył: 04 Maj 2017 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość/region): Tczew/pomorskie Posiadane auto: Chrysler Pacifica Touring 4x4, 4.0 b/g, 2007
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 04 Maj 2017, 10:03 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie za szybką reakcję. Reduktor zacznę demontować w przyszłym tygodniu z faktu braku czasu teraz. Dam znać i wrzucę fotki po demontażu. Do usłyszenia w przyszłym tygodniu |
|
Powrót do góry |
|
|
dodjee
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 05 Mar 2015 Posty: 381 Skąd jesteś (miejscowość/region): Lublin Posiadane auto: n/a
Piwa: 37/0
|
Wysłany: Czw 04 Maj 2017, 14:20 Temat postu: |
|
|
Zapomniałem o jeszcze jednym elemencie, inna jest też przekładnia główna z mechanizmem róznicowym . Przy przeróbce w drugą stronę musiałem ją wymienić. |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Czw 04 Maj 2017, 14:20 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
0SSA_Tczew
Czytelnik
Dołączył: 04 Maj 2017 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość/region): Tczew/pomorskie Posiadane auto: Chrysler Pacifica Touring 4x4, 4.0 b/g, 2007
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 07 Maj 2017, 22:40 Temat postu: |
|
|
dodjee napisał: | Robiłem to w druga stronę, czyli z FWD na AWD. Mechanicznie tak jak napisałeś należy dołożyć prawą półoś i prawy dekiel na skrzyni biegów. Tak jak napisał kolega Voy to jest model 2007 i posiada moduł AWD, nie wiem jak również zareagują moduły skrzyni i silnika. Najlepiej byłoby sprawdzić w ASO czy mogą z BCM usunąć zapis wyposażenia w AWD (ja wymieniałem BCM z odpowiednim wyposażeniem) lub zostać pionierem i testować. |
Witam kolego. A czy może masz taki dekielek na zbyciu ? Pozdro |
|
Powrót do góry |
|
|
dodjee
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 05 Mar 2015 Posty: 381 Skąd jesteś (miejscowość/region): Lublin Posiadane auto: n/a
Piwa: 37/0
|
Wysłany: Pon 08 Maj 2017, 11:58 Temat postu: |
|
|
Niestety nie, przy przeróbce wymieniłem całą skrzynię tak było łatwiej bo miałem dostęp do pozostałych elementów z rozbitego AWD. Skrzynia z FWD sprzedała się, może zrób tak samo |
|
Powrót do góry |
|
|
0SSA_Tczew
Czytelnik
Dołączył: 04 Maj 2017 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość/region): Tczew/pomorskie Posiadane auto: Chrysler Pacifica Touring 4x4, 4.0 b/g, 2007
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 08 Maj 2017, 21:32 Temat postu: |
|
|
Elo wszystkim. Dzisiaj wypatroszyłem moją Pacię.Tu jest link z fotkami
https://youtu.be/Dsi0AYUurdU
Takze PTU masakra
Jak do tego doszło to archiwum X jest |
|
Powrót do góry |
|
|
0SSA_Tczew
Czytelnik
Dołączył: 04 Maj 2017 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość/region): Tczew/pomorskie Posiadane auto: Chrysler Pacifica Touring 4x4, 4.0 b/g, 2007
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 31 Maj 2017, 09:47 Temat postu: |
|
|
Elo forumowicze.
Wczoraj zakończyłem konwersję mojej Paci z 4x4 na 4x2.
Wszystko przebiegło bez jakichkolwiek problemów.
Wszystkie części dostałem bez problemu.
Pacia hula jak nowa.
Koniec problemu z napędami.
Całość kosztowała mnie 900zł.
Ps. reduktory są za drogie szczególnie używane, za tą kasę można silnik lub skrzynię całą dostać .
Trochę niesmak że przepłaciłem za 4x4
Pozdrowionka all, miłej driv3rki w Waszych Pacificach |
|
Powrót do góry |
|
|
|