"Excessive fluid temperature" i " Insufficent oil pressure"

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
calisthenicsmovement

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 02 Maj 2017
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość/region): Łódź
Posiadane auto: Stilo Multiwagon 1,9 tdi
Piwa: 0/0
PostWysłany: Wto 02 Maj 2017, 22:33    Temat postu: "Excessive fluid temperature" i " Insufficent oil pressure" Odpowiedz z cytatem

Cześć wszystkim miłośnikom mechaniki pojazdowej.
Jestem nieco zaniepokojony dwoma komunikatami, które pojawiły się w Stilo Multiwagon 1,9 tdi. Najpierw pojawił się błąd: "Excessive fluid temperature, stop and turn off engine" - "Nadmierna temperatura płynu chłodniczego...." i jakiś miesiąc później: "Insufficient oil pressure, stop and turn off engine" - "Niedostateczne ciśnienie oleju silnikowego...
O ile komunikaty same w sobie niepokoją, o tyle płyny eksploatacyjne są moim zdaniem w porządku. Bo jak płyn chłodniczy może być zbyt gorący skoro odpalam auto z rana i już lubi pokazać się ten pierwszy błąd. To samo jest z olejem silnikowym. Drugi błąd lubi się pokazać jak silnik jest już w pełni nagrzany. Na zimnym silniku drugi błąd nie pojawia się. Czy to tylko przypadek, że oba czujniki są już niesprawne czy może jednak problem jest po stronie komputera? Dodam, że akumulator jest sprawny, trzyma napięcie, płyny również są na prawidłowym poziomie, silnik nie gaśnie po żadnym komunikacie, podstawowa diagnostyka interfejsem ELM327 nie wykazuje błędów. Ma ktoś jakieś sugestie? Pozdrawiam Andrzej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
piohol

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 2023
Skąd jesteś (miejscowość/region): Kępno, Wielkopolska
Posiadane auto: Punto Evo
Piwa: 248/2
PostWysłany: Sro 03 Maj 2017, 09:21    Temat postu: Re: "Excessive fluid temperature" i " Insufficent oil pressure" Odpowiedz z cytatem

Podmień czujnik temp. silnika i wykonaj pomiar ciśnienia w układzie smarowania silnika manometrem. Sprawdź też "kabelkologię" tych czujników.
_________________
Jeżeli pomogłem postaw piwo
Pozdrawiam Piotr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Elektryka/Elektronika/Komunikaty. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group