Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sebastian_M26
Czytelnik
Dołączył: 27 Kwi 2017 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Bytom Posiadane auto: Doblo
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 28 Kwi 2017, 08:14 Temat postu: 1.9D z pompą Bosch i inne problemy |
|
|
Witam,
Jak to auto na pusto powinno przyspieszać? Czy na pompie Bosch mogą być dużo gorsze osiągi? Czy pod lekkie wzniesienie 90kmh max jest to normalne?
Ostatnio zmieniony przez Sebastian_M26 dnia Sro 12 Lip 2017, 10:50, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
stanislaw1954
Stały Bywalec
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 205 Skąd jesteś (miejscowość/region): Małopolska Posiadane auto: Syrena 105, Fiat 125p,Vw golf ll, Fiat Doblo 1,9D
Piwa: 8/4
|
Wysłany: Sob 29 Kwi 2017, 11:43 Temat postu: |
|
|
Nie wiem,czy oczekujesz jakichś rewelacji, bo przy silniku o mocy 46 kW/63kM, i dość wysokiej-przystawnej budzie (karoserii), a także masie pojazdu ~~1300, kg, co oznacza ok 200kg więcej niż inne pojazdy musi to jednak mieć wpływ na dynamikę. Czasem jednak, ta wyższa karoseria ma swoje "+". Wygodniejsze wsiadanie- nie trzeba się składać jak scyzoryk do wsiadania. Wyższa karoseria zasłania w trakcie jazdy przyczepkę z plandeką, więc nie odczuwa się wtedy "przystawiania" przy holowaniu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Sebastian_M26
Czytelnik
Dołączył: 27 Kwi 2017 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Bytom Posiadane auto: Doblo
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 30 Kwi 2017, 19:50 Temat postu: |
|
|
I jeszcze ten pisk z lewej strony gdzie paski na zimno, potem powoli ustaje.
Czy to normalne że chłodnica szybko robi się gorąca? Termostat? |
|
Powrót do góry |
|
|
stanislaw1954
Stały Bywalec
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 205 Skąd jesteś (miejscowość/region): Małopolska Posiadane auto: Syrena 105, Fiat 125p,Vw golf ll, Fiat Doblo 1,9D
Piwa: 8/4
|
Wysłany: Pon 01 Maj 2017, 08:59 Temat postu: |
|
|
Sebastian_M26 napisał: | I jeszcze ten pisk z lewej strony gdzie paski na zimno, potem powoli ustaje.
| Pasek? a może łożysko w rolce napinacza? Na odległość się nie da, trzeba sprawdzić na miejscu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Sebastian_M26
Czytelnik
Dołączył: 27 Kwi 2017 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Bytom Posiadane auto: Doblo
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 04 Maj 2017, 20:43 Temat postu: |
|
|
Nowy pasek Contitech a piszczy, jak się go poleje wodą przestaje na moment, nie wiem wymieniać na inny?
W tym aucie nie ma filtra kabinowego a miejsce to jest zaślepione, czy da się założyć filtr i wyłamać/wyciąć ten otwór? |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Czw 04 Maj 2017, 20:43 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sebastian_M26
Czytelnik
Dołączył: 27 Kwi 2017 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Bytom Posiadane auto: Doblo
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 12 Lip 2017, 10:46 Temat postu: |
|
|
Ok, temat paska opanowany okazało się że alternator do regeneracji.
Teraz zaczął się temat spalania oleju. 2L na 1000km, widocznie w silniku musiał być jakiś motodoctor bo tego nie było. |
|
Powrót do góry |
|
|
|