Albea problem z Rozruchem

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gregory32

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 20 Maj 2016
Posty: 9
Skąd jesteś (miejscowość/region): Bytom
Posiadane auto: Fiat Albea 1,2 16v 2003
Piwa: 0/1
PostWysłany: Pią 10 Mar 2017, 18:41    Temat postu: Albea problem z Rozruchem Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie i serdecznie , przejdę od razu do pytania , otóż od jakiegoś czasu 3 -4 dni mam taki problem z rozruchem , trzeba zakręcić z 3 do 5 razy rozrusznikiem dosyć długo zanim zaskoczy ( wcześniej autko paliło dosłownie na dotyk )
nie ma żadnego szarpania , i innych dziwnych objawów , silnik, pracuje, przyspiesza nienagannie .
Moje pytanie to co może być przyczyną i na jaki koszt ewentualnie mogę być narażony , chcę wiedzieć bo wiadomo jak warsztaty kasują , pozdrawiam wszystkich i oczekuję w miarę możliwości na odpowiedzi .

p.s. Komputer nie pokazuje żadnych błędów ( fiat multiscan )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
czech22

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 384
Skąd jesteś (miejscowość/region): śląskie
Posiadane auto: punto 75
Piwa: 10/23
PostWysłany: Sob 11 Mar 2017, 00:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Możliwe, że jakiś czujnik daje zły sygnał i mieszanka jest za uboga. Warto sprawdzić ciśnienie na wtryskach. Spróbuj po chwili kręcenia nacisnąć pedał gazu. Może to coś da.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Gregory32

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 20 Maj 2016
Posty: 9
Skąd jesteś (miejscowość/region): Bytom
Posiadane auto: Fiat Albea 1,2 16v 2003
Piwa: 0/1
PostWysłany: Sob 11 Mar 2017, 04:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czech22 napisał:
Możliwe, że jakiś czujnik daje zły sygnał i mieszanka jest za uboga. Warto sprawdzić ciśnienie na wtryskach. Spróbuj po chwili kręcenia nacisnąć pedał gazu. Może to coś da.


Faktycznie przy wciśniętym "gazie" jakby lepiej ale nie za każdym razem . Nic trzeba będzie odstawić na warsztat ,napiszę co było przyczyną . Dziękuję za podpowiedź.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
piohol

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 2023
Skąd jesteś (miejscowość/region): Kępno, Wielkopolska
Posiadane auto: Punto Evo
Piwa: 248/2
PostWysłany: Sob 11 Mar 2017, 12:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zanim odstawisz samochód do mechanika zatankuj go paliwem z innej stacji benzynowej, posprawdzaj spinki kabli pod maską, zdejmij klemę aku odczekaj kilka minut i podłącz ponownie. Czasami takie manewry pomagają.
_________________
Jeżeli pomogłem postaw piwo
Pozdrawiam Piotr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Gregory32

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 20 Maj 2016
Posty: 9
Skąd jesteś (miejscowość/region): Bytom
Posiadane auto: Fiat Albea 1,2 16v 2003
Piwa: 0/1
PostWysłany: Sob 11 Mar 2017, 20:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

piohol napisał:
Zanim odstawisz samochód do mechanika zatankuj go paliwem z innej stacji benzynowej, posprawdzaj spinki kabli pod maską, zdejmij klemę aku odczekaj kilka minut i podłącz ponownie. Czasami takie manewry pomagają.


Dziękuję za reakcję , auto tankowane na 3 stacjach ( nawet 98 ) więc raczej to nie paliwo , kable i cewka nowe , akumulator zaledwie dwu miesięczny , już umówiłem wizytę u mechanika , dam znać co mogło być przyczyną , może komuś się informacja przyda , pozdrawiam i raz jeszcze dziękuję za podpowiedzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Sob 11 Mar 2017, 20:09    Temat postu: reklama

Powrót do góry
tuning

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 572
Skąd jesteś (miejscowość/region): rybnik
Posiadane auto: cc900 i sc1100 honda vtr sp.2
Piwa: 32/4
PostWysłany: Pon 13 Mar 2017, 22:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może to czujnik położenia wału ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Gregory32

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 20 Maj 2016
Posty: 9
Skąd jesteś (miejscowość/region): Bytom
Posiadane auto: Fiat Albea 1,2 16v 2003
Piwa: 0/1
PostWysłany: Wto 14 Mar 2017, 08:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tuning napisał:
Może to czujnik położenia wału ???


Dziękuję za odpowiedź. Po cichu też obstawiam czujnik Halla ,ale nie chcę zgadywać , dziś oddaję autko do serwisu ( brak czasu i w sumie miejsca na sprawdzanie przyczyn zmusza mnie na serwis ) jak tylko coś będę wiedział to odpiszę na forum co było.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Gregory32

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 20 Maj 2016
Posty: 9
Skąd jesteś (miejscowość/region): Bytom
Posiadane auto: Fiat Albea 1,2 16v 2003
Piwa: 0/1
PostWysłany: Czw 16 Mar 2017, 14:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gregory32 napisał:
tuning napisał:
Może to czujnik położenia wału ???


Dziękuję za odpowiedź. Po cichu też obstawiam czujnik Halla ,ale nie chcę zgadywać , dziś oddaję autko do serwisu ( brak czasu i w sumie miejsca na sprawdzanie przyczyn zmusza mnie na serwis ) jak tylko coś będę wiedział to odpiszę na forum co było.


Witam ,autko odebrane z serwisu. usterka i powód nie zapalania to instalacja elektryczna w układzie sterowania silnika ( jedna z wiązek była uszkodzona ) koszt z diagnozą to 492 zł.

Dziękuję wszystkim za podpowiedzi i porady , myślę że temat można zamknąć , pozdrawiam serdecznie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group