sciete zeby na pasku pompy paliwa

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adis8406

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 10
Skąd jesteś (miejscowość/region): podkarpacie
Posiadane auto: Suzuki grand Vitara 1.9 ddis
Piwa: 0/0
PostWysłany: Sob 25 Lut 2017, 00:17    Temat postu: sciete zeby na pasku pompy paliwa Odpowiedz z cytatem

witam jestem laikiem wiec prosze o wyrozumialosc i pomoc mianowicie w mojej carawelli 1998 r 2.5 td po wizycie mechanika powiedzial ze scielo mi zeby na pasku od pompy paliwa stojac przed autem to po prawej stronie chcialem kupic pasek i rolki i napinacz ale tylko udaje mi sie znalesc kompletny rozrzat a on znajduje sie po lewej stronie wiec oco chodzi dzieki z gory
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mustang1

Junior admin


Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 7756
Skąd jesteś (miejscowość/region): Wielkopolska
Posiadane auto: Jeep Wrangler rubicon
Piwa: 335/31
PostWysłany: Sob 25 Lut 2017, 14:48    Temat postu: Re: sciete zeby na pasku pompy paliwa Odpowiedz z cytatem

adis8406 napisał:
kompletny rozrzat ,oco chodzi
Prosisz o wyrozumiałość, tylko że to co wypisujesz dosłownie zwala z nóg i nawet komputer sam podkreśla błędy a Ty i tak dalej wypisujesz takie rodzynki
_________________

śmierć jeździ szybko, jedź szybciej to Cię nie dogoni
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
czarny1x1x

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 622
Skąd jesteś (miejscowość/region): norwegia
Posiadane auto: sharon 1,9tdi ston? Carawelle VR6 2800 benzyna,/2,5 TDI
Piwa: 32/4
PostWysłany: Sob 01 Kwi 2017, 17:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kup pasek napedu pompy wtryskowej
_________________